Napraattopic 23
zondag 1 februari 2015 om 17:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 8 februari 2015 om 15:56
quote:Miss.Innuendo schreef op 08 februari 2015 @ 15:55:
[...]
Je legt me woorden in mijn mond die ik niet zeg.
Wat ik zeg is dat jullie het alleen dan de moeite waard vinden om je hier ineens te laten horen.
Je insinueert.
Zou je ook eens moeten laten.
[...]
Je legt me woorden in mijn mond die ik niet zeg.
Wat ik zeg is dat jullie het alleen dan de moeite waard vinden om je hier ineens te laten horen.
Je insinueert.
Zou je ook eens moeten laten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 8 februari 2015 om 15:57
quote:ThunderassMan schreef op 08 februari 2015 @ 15:54:
[...]
Ja dat bedoel ik. Stom, ik dacht dat ik koningin had getypt.
Sorry aan onze belgische-mede-na-prater voor deze verkeerde info.Ben ik straks toch weer vergeten. Moet me drukker maken over legereenheiden op straat (of zoiets, 3 gewesten die blijven vechten, ze vinden telkens weer wat nieuw)
[...]
Ja dat bedoel ik. Stom, ik dacht dat ik koningin had getypt.
Sorry aan onze belgische-mede-na-prater voor deze verkeerde info.Ben ik straks toch weer vergeten. Moet me drukker maken over legereenheiden op straat (of zoiets, 3 gewesten die blijven vechten, ze vinden telkens weer wat nieuw)
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
zondag 8 februari 2015 om 15:58
zondag 8 februari 2015 om 15:59
quote:DorothyParker schreef op 08 februari 2015 @ 15:55:
[...]
De broer van onze koning is zelfs betrokken bij een fraude-schandaal. Beat that!
(Ben ik nu serieus aan het opscheppen over onze disfuncties?)
Dat hebben wij al in 1973 ofzo gehad met de schuinsmarcheerderige koninklijke echtgenoot.
Jullie lopen achter, amateurs.
[...]
De broer van onze koning is zelfs betrokken bij een fraude-schandaal. Beat that!
(Ben ik nu serieus aan het opscheppen over onze disfuncties?)
Dat hebben wij al in 1973 ofzo gehad met de schuinsmarcheerderige koninklijke echtgenoot.
Jullie lopen achter, amateurs.
zondag 8 februari 2015 om 16:01
zondag 8 februari 2015 om 16:01
quote:Amaqanda schreef op 08 februari 2015 @ 15:58:
Het enige wat ik jammer vind aan het gedoe van gister, is dat Isis zich heeft laten anonimiseren.
Ik snap ook echt niet waarom er nu alweer pagina's over geluld moet worden? Zo spectaculair was het toch allemaal niet? Niks nieuws in ieder geval...Napraat over de napraat is voor de rest niks spannends qua topics om te kunnen rellen. Moet het hier blijkbaar
Het enige wat ik jammer vind aan het gedoe van gister, is dat Isis zich heeft laten anonimiseren.
Ik snap ook echt niet waarom er nu alweer pagina's over geluld moet worden? Zo spectaculair was het toch allemaal niet? Niks nieuws in ieder geval...Napraat over de napraat is voor de rest niks spannends qua topics om te kunnen rellen. Moet het hier blijkbaar
zondag 8 februari 2015 om 16:02