Napraattopic 23

01-02-2015 17:47 2961 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Oo moutarde.
Deze Enn?

-Kipfilet in stukken snijden (1 kipfilet per persoon)

- Meng het eigeel van 1 ei met een uitgeperst teentje knoflook en wat zout (en peper en ik doe een heel geklutst ei)

- Meng wat paneermeel met geraspte parmezaan ( ik vind alleen verse parmezaan lekker, dus uit een zakje doe ik maar weinig parmezaan op veel paneermeel, ik ken er die juist weer meer parmezaan dan paneermeel doen)

- Haal de kip door het eimengsel.

- Vervolgens wentel je de stukjes door het paneermeelmengsel

Allemaal op de bakplaat met bakpapier, en de oven in.

Bakken totdat ze gaar en goudbruin zijn. (das dus bij niet al te kleine stukken kipfilet in mijn oven 180 graden 20 minuten)

Voor de lekker kun je op ieder stukje een beetje boter leggen, maar kan ook zonder
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Fangtasia schreef op 08 februari 2015 @ 17:25:

Enn, via google kwam ik hier uit. Bedoel je deze?Lijkt me lekker.
Wij eten ajam goreng. Hier komt sowieso bijna nooit Hollandse pot op tafel.
Ziet er idd lekker uit!

Ik had al jouw zoekwoorden met viva forum ingevoerd op google en kwam dit tegen. Fijn dat het hem is!

Nou ja, google wonder, uhm dat is veel te veel credit. Hou het maak op geluk (en hele goede zoekwoorden die Enn had neergezet!)
yasmijn schreef op 08 februari 2015 @ 17:28
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
+1 schreef ik bij Yas. Wat een gekloot meer met die quotes.
Kjeld moet weer!
quote:yasmijn schreef op 08 februari 2015 @ 17:28:

Oo moutarde.Ja, laat die hier maar even doorkomen. Meneer Hats haalt straks een broodje kroket. Dat zijn zo'n 400kcal, dat zijn 80 burpees. Weet ik ook weer wat ik straks ga doen. Nouja, beter dan mn vinger in mn strot steken
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Yooo weer gewonnen!
Nouschi wie is Kjeld?
Ik ben voor Zamboni vandaag!
quote:Fangtasia schreef op 08 februari 2015 @ 17:36:

Nouschi wie is Kjeld?Een van de alter ego's van Isis.

Nouschi wie is Kjeld?
quote:hatsetats schreef op 08 februari 2015 @ 17:23:

[...]

Eerst dacht ik nog 'he wat grappig'. Maar dan is jphet toch weer even een sneer en beschuldiging dat expres post heb gewist. Chapeau.

Nope, geen sneer, het was echt een grapje.

Je had gisteren last van de bug bij het quoten waardoor er alleen een link stond steeds. Net lukte een link plaatsen niet,

Dat je het geen leuk grapje vindt kan natuurlijk maar het was niet lullig bedoeld.
Je bent zelf een theepot

Nouschi wie is Kjeld?
quote:Nouschi schreef op 08 februari 2015 @ 17:36:

Yooo weer gewonnen!Met mazzel. Graspolletje.
quote:StoraHuntur schreef op 08 februari 2015 @ 17:38:

[...]

Zamboni??????

Ik las net dat het vliegtuig dat 50 jaar geleden is verongelukt met een sportteam eindelijk is gevonden. Ik was altijd in de veronderstelling dat dat al geborgen was, waarschijnlijk door de film die erover gemaakt is. Eigenlijk best raar dat zo'n ding zo lang onvindbaar blijft met de huidige technieken. Soms lijkt het alsof alles al mogelijk is, maar dit relativeert wel weer.
quote:SuzanneSuus schreef op 08 februari 2015 @ 17:38:

[...]

Nope, geen sneer, het was echt een grapje.

Je had gisteren last van de bug bij het quoten waardoor er alleen een link stond steeds. Net lukte een link plaatsen niet,

Dat je het geen leuk grapje vindt kan natuurlijk maar het was niet lullig bedoeld.Oke. Sorry dat ik je verkeer.d begreep.mdan is wel leuk. Excuus.
DejaLu.

Feeks het ziet er erg lekker uit.
quote:yasmijn schreef op 08 februari 2015 @ 17:39:

[...]

Met mazzel. Graspolletje.Gloeiende gloeiende ik had het over schaatsen
Nooit van gehoord, ik volg de schaatssport al jaren niet meer

Yas, foei, was ik er bijna ingetrapt!

Ik vond Isis trouwens een leuke forumster!
quote:Nouschi schreef op 08 februari 2015 @ 17:41:

[...]

Gloeiende gloeiende ik had het over schaatsen

Ooooo......

Excuus!
quote:Nouschi schreef op 08 februari 2015 @ 17:41:

[...]

Gloeiende gloeiende ik had het over schaatsen Als er vogelpoep op de baan kan liggen dan hoort een graspolletje zeker tot de mogelijkheid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven