Napraattopic 23

01-02-2015 17:47 2961 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Fangtasia schreef op 08 februari 2015 @ 17:42:

Nooit van gehoord, ik volg de schaatssport al jaren niet meer

Yas, foei, was ik er bijna ingetrapt!

Ik vond Isis trouwens een leuke forumster!Niks foei, hoor. Dat was echt een nick.
quote:hatsetats schreef op 08 februari 2015 @ 17:40:

[...]

Oke. Sorry dat ik je verkeer.d begreep.mdan is wel leuk. Excuus.

Mooi.

( vond het best een leuk grapje maar Nouschi vond het uitlokken, aanzetten tot)
Je bent zelf een theepot
Maar Yas, hoe weet je dan dat dat een alter-ego van Isis was? Ik ben die nick i.i.g. nooit tegen gekomen.

Zo zie je maar weer Suus, iedereen leest posts anders
Die heeft meer nicks gehad dan ik onderbroeken heb versleten.
Ik kom weer even binnen vallen. Bah wat een k*t dag vandaag. Man is ziek en ik loop rond als een halve zombie. Nog even en dan kan ik eten. Sorry, het moest er even uit.

Jouw post zag er lekker uit, Feeksje.
quote:yasmijn schreef op 08 februari 2015 @ 17:47:

Die heeft meer nicks gehad dan ik onderbroeken heb versleten.
Eerst dacht ik "aach gossie, sneu" totdat ik de nick en ava zag.

http://forum.viva.nl/forum/contact/volw ... ges/256233
Wij eten boerenkool. Stamppot is eigenlijk het enige Hollandse eten wat hier op tafel komt te staan.
Kan best zijn, maar hoe weet je dat zij dat steeds was? Ik herken mensen nl alleen als ze het zelf aangeven, een vergelijkbare nieuwe nick hebben (met 1.0 of zo erachter) of dezelfde ava gebruiken (dan herken ik het taalgebruik eventueel nog wel).
quote:StoraHuntur schreef op 08 februari 2015 @ 17:52:

http://forum.viva.nl/forum/contact/volw ... /256233OMG!
Elfje, bah dat ook nog erbij

Stoor, ik dacht hetzelfde. Aan de andere kant, wat zou zo'n bericht je opleveren als je het verzonnen hebt?
Elfje wat een klotedag zo!
quote:Fangtasia schreef op 08 februari 2015 @ 17:55:

Stoor, ik dacht hetzelfde. Aan de andere kant, wat zou zo'n bericht je opleveren als je het verzonnen hebt?Omdat die ava duidelijk suggereert dat het richting een fetish gaat en als je je echt zou schamen niet zo'n weird plaatje zou kiezen.
quote:Fangtasia schreef op 08 februari 2015 @ 17:54:

Kan best zijn, maar hoe weet je dat zij dat steeds was? Ik herken mensen nl alleen als ze het zelf aangeven, een vergelijkbare nieuwe nick hebben (met 1.0 of zo erachter) of dezelfde ava gebruiken (dan herken ik het taalgebruik eventueel nog wel).Dat leert de ervaring met die persoon je wel. Valt steeds weer door de mand. En ik ben niet de enige die haar steeds weer herkent. Tevens heeft zij steeds perma's gehad maar goed, dat is tegenwoordig heel makkelijk te omzeilen.
quote:StoraHuntur schreef op 08 februari 2015 @ 17:57:

[...]

Omdat die ava duidelijk suggereert dat het richting een fetish gaat en als je je echt zou schamen niet zo'n weird plaatje zou kiezen.Is heel nep. Die komt voor wat anders hier.
Ik ben het met je eens hoor. Ik zit me alleen af te vragen wat dit zou moeten opleveren. Lijkt me dan dat je eerder een fetish hebt om te worden afgebrand door vrouwen

Al lees ik vooral nette en serieuze reacties.
Eens met Stora. Ik zou me daar erg voor schamen en dan zou ik echt niet zo'n ava gebruiken.
quote:yasmijn schreef op 08 februari 2015 @ 17:58:

[...]

Dat leert de ervaring met die persoon je wel. Valt steeds weer door de mand. En ik ben niet de enige die haar steeds weer herkent. Tevens heeft zij steeds perma's gehad maar goed, dat is tegenwoordig heel makkelijk te omzeilen.

Oké.

Wat ik hier heb geleerd is het of makkelijk omzeilen (al ben ik zo'n nitwit die niet weet hoe proxy's werken) of een kwestie van afspraken maken met de mods of verhuizen waardoor je een nieuw IP-adres krijgt. Geen perma krijgen is natuurlijk het handigste. Mocht het mij ooit gebeuren (of lukken, hoe je het bekijken wil), dan blijf ik gewoon weg
Ik zou me daar niet voor schamen, zie ik niet het nut van in. Ik zou wel naar de dokter gaan en niet hier een topic openen met bijbehorende ava en nick.
quote:Nouschi schreef op 08 februari 2015 @ 17:29:

Deze Enn?

-Kipfilet in stukken snijden (1 kipfilet per persoon)

- Meng het eigeel van 1 ei met een uitgeperst teentje knoflook en wat zout (en peper en ik doe een heel geklutst ei)

- Meng wat paneermeel met geraspte parmezaan ( ik vind alleen verse parmezaan lekker, dus uit een zakje doe ik maar weinig parmezaan op veel paneermeel, ik ken er die juist weer meer parmezaan dan paneermeel doen)

- Haal de kip door het eimengsel.

- Vervolgens wentel je de stukjes door het paneermeelmengsel

Allemaal op de bakplaat met bakpapier, en de oven in.

Bakken totdat ze gaar en goudbruin zijn. (das dus bij niet al te kleine stukken kipfilet in mijn oven 180 graden 20 minuten)

Voor de lekker kun je op ieder stukje een beetje boter leggen, maar kan ook zonder

Ja! Deze.

En het staat in de oven nu.

Veldsla, tomaat, pesto,mozarella salade erbij en nog van de stokbroodjes met knoflook boter.

Ik heb nu echt trek.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 08 februari 2015 @ 18:04:

[...]

Ja! Deze.

En het staat in de oven nu.

Veldsla, tomaat, pesto,mozarella salade erbij en nog van de stokbroodjes met knoflook boter.

Ik heb nu echt trek.mjammie.
Ik heb tegenwoordig een aparte tafel waar ik een legpuzzel op maak. Vanmiddag weer een puzzel afgemaakt en dan wil ik die niet meteen weer opruimen. Eerst even genieten van het geheel.

Dus nu ben ik in-between-puzzles. En merk ik maar weer hoeveel tijd ik daar eigenlijk aan besteed.
You're one of a kind - and that's already more than enough.
Week 39 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Fangtasia schreef op 08 februari 2015 @ 18:01:

[...]

Oké.

Wat ik hier heb geleerd is het of makkelijk omzeilen (al ben ik zo'n nitwit die niet weet hoe proxy's werken) of een kwestie van afspraken maken met de mods of verhuizen waardoor je een nieuw IP-adres krijgt. Geen perma krijgen is natuurlijk het handigste. Mocht het mij ooit gebeuren (of lukken, hoe je het bekijken wil), dan blijf ik gewoon weg IP adres veranderd al na een paar dagen je internet niet aan doen. Zegt mijn man net.
quote:Steinbeck2 schreef op 08 februari 2015 @ 17:41:

DejaLu.

Feeks het ziet er erg lekker uit.Was ook erg lekker, alleen ik had geen vis of vlees erin en dat merkte man toch wel al halverwege
quote:StoraHuntur schreef op 08 februari 2015 @ 17:52:

http://forum.viva.nl/forum/contact/volw ... ges/256233

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven