Napraattopic 23
zondag 1 februari 2015 om 17:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 9 februari 2015 om 13:30
quote:GateKeeper schreef op 09 februari 2015 @ 13:20:
Middag ladies, hoe staat het leven hier na alle ellende op het forum? Stein al weer wat beter?
Hier nog steeds ellende met het forum, supertraag!
Verder moet ik uitzieken van de dokter. Best raar als een klein "uitje" zoals een doktersbezoek je zo vloert dat je naar je bed moet.
Hoe gaat het met jou? Alles goed, geen ochtendmisselijkheid e.d. ellende?
Middag ladies, hoe staat het leven hier na alle ellende op het forum? Stein al weer wat beter?
Verder moet ik uitzieken van de dokter. Best raar als een klein "uitje" zoals een doktersbezoek je zo vloert dat je naar je bed moet.
maandag 9 februari 2015 om 13:33
quote:Steinbeck2 schreef op 09 februari 2015 @ 13:30:
[...]
Geen kwaaltje te bekennen, buiten hormonaal dan, heb mazzel
[...]
Geen kwaaltje te bekennen, buiten hormonaal dan, heb mazzel
maandag 9 februari 2015 om 13:34
quote:Bloes schreef op 09 februari 2015 @ 13:32:
[...]
Bij mij heeft vooral mijn man last van mijn hormonen, ik niet zo.
Het is echt vreselijk, maar ik kan hem nu niet luchten of zien, alles irriteert me, het liefst gooi ik hem met kop en kont zo het raam uit
Herkenbaar iemand? Of ben ik gewoon raar?
[...]
Bij mij heeft vooral mijn man last van mijn hormonen, ik niet zo.
Het is echt vreselijk, maar ik kan hem nu niet luchten of zien, alles irriteert me, het liefst gooi ik hem met kop en kont zo het raam uit
maandag 9 februari 2015 om 13:37
maandag 9 februari 2015 om 13:40
Die to van dat topic over coaching is toch niet echt serieus. Vooral haar serieuze reacties op mensen die sarcastisch schrijven dat het topic een goed idee is, zorgen ervoor dat ik daaraan ga twijfelen. Zo naïef kan niemand zijn, hoop ik.
Gate en bloes: mooi dat jullie zwangerschappen goed gaan. En een knuffel voor jullie mannen.
Gate en bloes: mooi dat jullie zwangerschappen goed gaan. En een knuffel voor jullie mannen.
maandag 9 februari 2015 om 13:41
quote:GateKeeper schreef op 09 februari 2015 @ 13:34:
[...]
Herkenbaar iemand? Of ben ik gewoon raar?Niet herkenbaar, maar ook niet raar. Die hormonen doen echt rare dingen met een vrouw. Mijn tante werd ineens vreselijk geïrriteerd van mijn oom zijn parfum. Als ze hem rook veranderde haar humeur meteen. Weg moest die parfum en gelukkig kon ze hem toen weer wat beter verdragen.
[...]
Herkenbaar iemand? Of ben ik gewoon raar?Niet herkenbaar, maar ook niet raar. Die hormonen doen echt rare dingen met een vrouw. Mijn tante werd ineens vreselijk geïrriteerd van mijn oom zijn parfum. Als ze hem rook veranderde haar humeur meteen. Weg moest die parfum en gelukkig kon ze hem toen weer wat beter verdragen.
maandag 9 februari 2015 om 13:41
quote:GateKeeper schreef op 09 februari 2015 @ 13:34:
[...]
Daarom heb ik voor de zwangerschap al besloten om het alleen te doen. Oftewel: niet herkenbaar hier, want er was geen man om uit het raam te gooien.
Fang, ik heb nog een hoopje stront in je tuin gekieperd.
[...]
Daarom heb ik voor de zwangerschap al besloten om het alleen te doen. Oftewel: niet herkenbaar hier, want er was geen man om uit het raam te gooien.
Fang, ik heb nog een hoopje stront in je tuin gekieperd.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 9 februari 2015 om 13:42
quote:Feeksje1977 schreef op 09 februari 2015 @ 13:36:
Mijn huis is open... al het glas eruit aan een kant.. maar er is nog geen nieuw glas, de levering is nog onderweg. Begin pissig en heel koud te worden.
Misschien hier even aan meedoen? Dan krijg je het weer lekker warm
https://www.youtube.com/watch?v=ENObkDfDMwg
Mijn huis is open... al het glas eruit aan een kant.. maar er is nog geen nieuw glas, de levering is nog onderweg. Begin pissig en heel koud te worden.
Misschien hier even aan meedoen? Dan krijg je het weer lekker warm
https://www.youtube.com/watch?v=ENObkDfDMwg
maandag 9 februari 2015 om 13:44
quote:MissJodiF schreef op 09 februari 2015 @ 13:40:
Die to van dat topic over coaching is toch niet echt serieus. Vooral haar serieuze reacties op mensen die sarcastisch schrijven dat het topic een goed idee is, zorgen ervoor dat ik daaraan ga twijfelen. Zo naïef kan niemand zijn, hoop ik.
Gate en bloes: mooi dat jullie zwangerschappen goed gaan. En een knuffel voor jullie mannen.Die TO is een beetje "apart". Beetje Noors vermoeden sommigen.
Gate en bloes: mooi dat jullie zwangerschappen goed gaan. En een knuffel voor jullie mannen.Die TO is een beetje "apart". Beetje Noors vermoeden sommigen.
maandag 9 februari 2015 om 13:47
quote:Feeksje1977 schreef op 09 februari 2015 @ 13:36:
Kan je niet lekker samen met je dochter in haar bed kruipen?
Gelukkig vriest het nu niet meer, hoop voor je dat het nieuwe glas snel zal komen.
Kan je niet lekker samen met je dochter in haar bed kruipen?
Gelukkig vriest het nu niet meer, hoop voor je dat het nieuwe glas snel zal komen.
maandag 9 februari 2015 om 13:55
quote:MrsEinstein schreef op 09 februari 2015 @ 13:44:
Hoe gaat het met de ziekenboeg bij jou thuis MissJ?
Ik zit hier met 2 zieke kindjes op de bank. De ene slaapt veel, is af en toe een half uurtje wakker. De ander ligt alleen maar met zijn warme handjes over mijn koele huid te wrijven.
De tweede begint gelukkig op te knappen. Eet nog niet, maar drinkt gelukkig wel. En vraagt niet meer om een zetpil. Had vanochtend wel haar onderbroek vol met poep, was toch geen scheetje. Onderboek maar meteen de prullenbak in gegooid.
Derde ligt voornamelijk te slapen en heeft koorts. Gelukkig wel een redelijke fles leeg gedronken. Vierde is wat hangerig, maar voorlopig nog niet ziek.
Jij ook beterschap. Ik vind het niks als ze ziek zijn, zeker niet als ze nog heel klein zijn.
Hoe gaat het met de ziekenboeg bij jou thuis MissJ?
Ik zit hier met 2 zieke kindjes op de bank. De ene slaapt veel, is af en toe een half uurtje wakker. De ander ligt alleen maar met zijn warme handjes over mijn koele huid te wrijven.
De tweede begint gelukkig op te knappen. Eet nog niet, maar drinkt gelukkig wel. En vraagt niet meer om een zetpil. Had vanochtend wel haar onderbroek vol met poep, was toch geen scheetje. Onderboek maar meteen de prullenbak in gegooid.
Derde ligt voornamelijk te slapen en heeft koorts. Gelukkig wel een redelijke fles leeg gedronken. Vierde is wat hangerig, maar voorlopig nog niet ziek.
Jij ook beterschap. Ik vind het niks als ze ziek zijn, zeker niet als ze nog heel klein zijn.