Napraattopic 24
maandag 9 februari 2015 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 11 februari 2015 om 08:49
Goedemorgen ladies en Tam
MissI dat zijn geen leuke dingen.Hopelijk komt er niets uit de controle.
Ik ben nog aan het opstarten met een bakkie koffie. Ik slaap de laatste dagen niet echt door, vannacht was het half 3 en stierf ik van de honger. Lagen jut en jul in bed hoor met een boterhammetje met pindakaas en een glaasje melk (vriend snaait gewoon mee)
MissI dat zijn geen leuke dingen.Hopelijk komt er niets uit de controle.
Ik ben nog aan het opstarten met een bakkie koffie. Ik slaap de laatste dagen niet echt door, vannacht was het half 3 en stierf ik van de honger. Lagen jut en jul in bed hoor met een boterhammetje met pindakaas en een glaasje melk (vriend snaait gewoon mee)
woensdag 11 februari 2015 om 08:59
quote:cochise schreef op 11 februari 2015 @ 08:58:
Wat een vrolijkheid hier, goeiemorgen altesaam.
Iemand nog tips voor leuke (gratis) apps? Mijn telefoon kan dat tegenwoordig en ik ben geheel nieuw in app-land.
De enige app die ik regelmatig gebruik is whatsapp en de klok (wekker e.d. maar die zit er standaard in)
Oja, en de "mijn pakket" app van de post, maar ik ben dan ook een notoire internetkoopverslaafde.
Iemand nog tips voor leuke (gratis) apps? Mijn telefoon kan dat tegenwoordig en ik ben geheel nieuw in app-land.
De enige app die ik regelmatig gebruik is whatsapp en de klok (wekker e.d. maar die zit er standaard in)
Oja, en de "mijn pakket" app van de post, maar ik ben dan ook een notoire internetkoopverslaafde.
anoniem_213722 wijzigde dit bericht op 11-02-2015 09:01
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
% gewijzigd
woensdag 11 februari 2015 om 09:15
quote:cochise schreef op 11 februari 2015 @ 08:58:
Iemand nog tips voor leuke (gratis) apps? Mijn telefoon kan dat tegenwoordig en ik ben geheel nieuw in app-land.Ik weet een leuke app, van de sportvereniging van de jongens. Elke week wel een paar nieuw tjes, oproepjes etc. Voordat de kinderen thuis zijn weet ik soms al of ze gewonnen hebben! Is wel heel plaatselijk natuurlijk, dus waarschijnlijk niet leuk voor jou!
Iemand nog tips voor leuke (gratis) apps? Mijn telefoon kan dat tegenwoordig en ik ben geheel nieuw in app-land.Ik weet een leuke app, van de sportvereniging van de jongens. Elke week wel een paar nieuw tjes, oproepjes etc. Voordat de kinderen thuis zijn weet ik soms al of ze gewonnen hebben! Is wel heel plaatselijk natuurlijk, dus waarschijnlijk niet leuk voor jou!
woensdag 11 februari 2015 om 09:36