Napraattopic 24
maandag 9 februari 2015 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 11 februari 2015 om 07:59
quote:Steinbeck2 schreef op 11 februari 2015 @ 07:06:
Zo goedemorgen, dat was weer erg lollig gisteren hier. Wat een gedoe, ik snap echt niet waarom er geen enkele verbetering is met alle forumproblemen.
Fijne dag allemaal.Ik meldde het ook al in het bugtopic, maar ik forum dus al een paar dagen probleemloos. Dat is toch gek?
Zo goedemorgen, dat was weer erg lollig gisteren hier. Wat een gedoe, ik snap echt niet waarom er geen enkele verbetering is met alle forumproblemen.
Fijne dag allemaal.Ik meldde het ook al in het bugtopic, maar ik forum dus al een paar dagen probleemloos. Dat is toch gek?
woensdag 11 februari 2015 om 08:00
Goeiemorgen quote:vivapimpelmees schreef op 11 februari 2015 @ 07:59:
[...]
Ik meldde het ook al in het bugtopic, maar ik forum dus al een paar dagen probleemloos. Dat is toch gek?
Mobiel of laptop?
Mobiel heb ik geen probleem, maar met de laptop moet ik iedere ochtend een paar pogingen doen om opnieuw in te loggen omdat ik er uit lig.
[...]
Ik meldde het ook al in het bugtopic, maar ik forum dus al een paar dagen probleemloos. Dat is toch gek?
Mobiel of laptop?
Mobiel heb ik geen probleem, maar met de laptop moet ik iedere ochtend een paar pogingen doen om opnieuw in te loggen omdat ik er uit lig.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
woensdag 11 februari 2015 om 08:02
woensdag 11 februari 2015 om 08:06
woensdag 11 februari 2015 om 08:06
quote:Miss.Innuendo schreef op 11 februari 2015 @ 08:02:
Geen werkdag vandaag, maar ik ben al sinds half 6 wakker.
Straks naar de huisarts. Toch maar eens praten over periodieke controle, aangezien mijn moeder is overleden aan een vorm van kanker die erfelijk is, kwam ik laatst achter Hè bah, dat is geen fijn nieuws lijkt me. Maar wel goed dat je het weet, dan kun je de boel in de gaten houden. Of zou je het liever niet weten?
Geen werkdag vandaag, maar ik ben al sinds half 6 wakker.
Straks naar de huisarts. Toch maar eens praten over periodieke controle, aangezien mijn moeder is overleden aan een vorm van kanker die erfelijk is, kwam ik laatst achter Hè bah, dat is geen fijn nieuws lijkt me. Maar wel goed dat je het weet, dan kun je de boel in de gaten houden. Of zou je het liever niet weten?
woensdag 11 februari 2015 om 08:10
woensdag 11 februari 2015 om 08:14
Good Morning!
Solo, scherp Istar is nog niet zo wakker
MissI, oei, pittig vooruitzicht. Ik hoop dat je snel gerust wordt gesteld!
Tam, een speciale goedemorgen voor jou
Stein, hoe voel je je?
Ik heb gewoon een hekel aan de nacht! Vannacht meer wakker gelegen dan geslapen
Partner vond het tot twee keer nodig om me wakker te maken met de vraag of ik nu eindelijk die haarverf had gekocht, ik heb vandaag immers een presentatie. Gevolg: ik wakker, partner weet van niets en nee, geen presentatie!
Solo, scherp Istar is nog niet zo wakker
Tam, een speciale goedemorgen voor jou
Stein, hoe voel je je?
Ik heb gewoon een hekel aan de nacht! Vannacht meer wakker gelegen dan geslapen
Partner vond het tot twee keer nodig om me wakker te maken met de vraag of ik nu eindelijk die haarverf had gekocht, ik heb vandaag immers een presentatie. Gevolg: ik wakker, partner weet van niets en nee, geen presentatie!
woensdag 11 februari 2015 om 08:27
quote:Fangtasia schreef op 11 februari 2015 @ 08:14:
Ik heb geen directe reden om me nu zorgen te maken. Maar ik hoop dat het mogelijk is om me te laten monitoren.
Het is een vorm van kanker die agressief is, maar in het beginstadium nog wel goed behandeld kan worden, dus het is belangrijk dat als zich iets ontwikkelt, dat tijdig wordt gezien. Achteraf bekeken denk ik dat mijn opa hetzelfde had, maar die is dus 35 jaar geleden overleden. Op nagenoeg dezelfde leeftijd als mijn moeder. En aangezien het dus erfelijk is, wil ik het toch eens bespreken met de huisarts. Al was het maar omdat mijn zusjes dan ook alerter worden. Ook die wisten niet dat het erfelijk is.
Ik heb geen directe reden om me nu zorgen te maken. Maar ik hoop dat het mogelijk is om me te laten monitoren.
Het is een vorm van kanker die agressief is, maar in het beginstadium nog wel goed behandeld kan worden, dus het is belangrijk dat als zich iets ontwikkelt, dat tijdig wordt gezien. Achteraf bekeken denk ik dat mijn opa hetzelfde had, maar die is dus 35 jaar geleden overleden. Op nagenoeg dezelfde leeftijd als mijn moeder. En aangezien het dus erfelijk is, wil ik het toch eens bespreken met de huisarts. Al was het maar omdat mijn zusjes dan ook alerter worden. Ook die wisten niet dat het erfelijk is.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
woensdag 11 februari 2015 om 08:34
quote:SuzanneSuus schreef op 11 februari 2015 @ 08:28:
Zo, ik heb een Fang gedaan: al aardappelen geschild voor vanavond, was in de machine. Dochter hangt het straks op.
Ik heb het ook geprobeerd, maar toen de aardappelen in de machine zaten en de was geschild was heb ik geconstateerd dat ik geen Fang-aanleg heb.
Zo, ik heb een Fang gedaan: al aardappelen geschild voor vanavond, was in de machine. Dochter hangt het straks op.
Ik heb het ook geprobeerd, maar toen de aardappelen in de machine zaten en de was geschild was heb ik geconstateerd dat ik geen Fang-aanleg heb.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar