Napraattopic 24
maandag 9 februari 2015 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 10 februari 2015 om 20:07
quote:Istar_ schreef op 10 februari 2015 @ 19:51:
Ik heb er zo de balen in dat mensen, ondanks dat het in de OP staat dat het niet mag, toch de comics van the Walking Dead gaan spoileren.Stom! Ik heb de laatste pagina van je topic even gelezen. Hoe flauw ook dat ze er dan over door gaat als je al gewaarschuwd hebt.
Ik heb er zo de balen in dat mensen, ondanks dat het in de OP staat dat het niet mag, toch de comics van the Walking Dead gaan spoileren.Stom! Ik heb de laatste pagina van je topic even gelezen. Hoe flauw ook dat ze er dan over door gaat als je al gewaarschuwd hebt.
dinsdag 10 februari 2015 om 20:10
quote:Bieb2.0 schreef op 10 februari 2015 @ 19:40:
Voor Bella
[img]https://geertdaelemans.files.wordpress. ... .jpg?w=529[/img]Nadat jij dit plaatje postte, zie ik ook steeds een gele helm. De gele helm van Sanoma. Na ruim twee dagen vol RL wilde ik vanavond even lekker forummen
Voor Bella
[img]https://geertdaelemans.files.wordpress. ... .jpg?w=529[/img]Nadat jij dit plaatje postte, zie ik ook steeds een gele helm. De gele helm van Sanoma. Na ruim twee dagen vol RL wilde ik vanavond even lekker forummen
dinsdag 10 februari 2015 om 21:17
quote:Istar_ schreef op 10 februari 2015 @ 20:08:
Het is al een nieuw topic ivm de vele spoilers. Er zijn zelfs (leuke) mensen afgehaakt. Ik vind het zo kinderachtig.Staffen en klagen bij de mod!
Het is al een nieuw topic ivm de vele spoilers. Er zijn zelfs (leuke) mensen afgehaakt. Ik vind het zo kinderachtig.Staffen en klagen bij de mod!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 10 februari 2015 om 21:54
quote:Fangtasia schreef op 10 februari 2015 @ 19:27:
Solo, Harry zat huilend, snotterend en uitgehongerd voor mijn deur. Je bent hem vergeten eten te geven. Ik heb hem wat gegeven en hem naar jou teruggestuurd. Wil je hem even troosten?
Ik vind Harry een pieperd. Zelfstandigheid nul, dat kan mijn kind zelfs beter.
Hij mag hier slapen vannacht, stuur ik em morgen wel weer ergens jouw kant op.
Solo, Harry zat huilend, snotterend en uitgehongerd voor mijn deur. Je bent hem vergeten eten te geven. Ik heb hem wat gegeven en hem naar jou teruggestuurd. Wil je hem even troosten?
Ik vind Harry een pieperd. Zelfstandigheid nul, dat kan mijn kind zelfs beter.
Hij mag hier slapen vannacht, stuur ik em morgen wel weer ergens jouw kant op.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 10 februari 2015 om 22:04
woensdag 11 februari 2015 om 07:54
quote:ThunderassMan schreef op 11 februari 2015 @ 07:52:
[...]
*Ahum*
Voel je je tekortgedaan?
Ik heb gisteren gelezen wat voor mannen je kunt verwachten op een vrouwenforum (sneu of pervers geloof ik?) dus ik dacht: die kan ik beter negeren.
Maar kan natuurlijk best dat ik weer iets verkeerd begrepen heb.
Dan excuses.
Blijft natuurlijk dat ik alleen de lieve meisjes een goedemorgen wens. Daarmee negeer ik niet alleen jou.
[...]
*Ahum*
Voel je je tekortgedaan?
Ik heb gisteren gelezen wat voor mannen je kunt verwachten op een vrouwenforum (sneu of pervers geloof ik?) dus ik dacht: die kan ik beter negeren.
Maar kan natuurlijk best dat ik weer iets verkeerd begrepen heb.
Dan excuses.
Blijft natuurlijk dat ik alleen de lieve meisjes een goedemorgen wens. Daarmee negeer ik niet alleen jou.
The best things in life are the ones you can't afford.