Napraattopic 24

09-02-2015 20:45 2936 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Volgens mij niet. Het is ook een 24uurs ban.
quote:MrsEinstein schreef op 11 februari 2015 @ 09:36:

[...]

Ik begrijp werkelijk niet waarom zij op de napraat wil blijven posten. Dan kan ze toch op haar klompen aanvoelen dat er gestaft gaat worden en ze dan helemaal niet meer op het forum kan ivm een ban.Valt wel mee hoor denk ik.
Waarschijnlijk is het de eerste ban sinds 3 maanden. Dat is toch het termijn waarin de vorige ban weer vervalt?
Ow waarom? Heb ik wat gemist toen het forum weer fijn werkte gisteravond?
quote:Amaqanda schreef op 11 februari 2015 @ 09:38:

[...]

Valt wel mee hoor denk ik.Ik lees niet op andere topics mee, dus weet niet of ze ergens anders zich misdragen heeft. Ik vond de mannenplaatjes gisteren niet zo heel erg vriendelijk.
Mijn jongste dochter vandaag voor het eerst echt naar de psz, niet willen zwaaien en helemaal niet meer opkijken naar dr moeder. Heerlijk zonder drama.. was wel een beetje teleurgesteld
quote:Feeksje1977 schreef op 11 februari 2015 @ 09:43:

Mijn jongste dochter vandaag voor het eerst echt naar de psz, niet willen zwaaien en helemaal niet meer opkijken naar dr moeder. Heerlijk zonder drama.. was wel een beetje teleurgesteld

Wat is het dan ineens stil in huis he.

Heb je al bedacht wat je met je vrije tijd gaat doen?
quote:MrsEinstein schreef op 11 februari 2015 @ 09:46:

[...]

Wat is het dan ineens stil in huis he.

Heb je al bedacht wat je met je vrije tijd gaat doen?

Vandaag forummen en volgende week de kapper.

Daarna ben ik ws bezig bij Humanitas of weer beginnen met hardlopen/sporten, dat is hoognodig.
Ben je weer beter Mrs Einstein?
Eldorado was ook een vent
quote:MrsEinstein schreef op 11 februari 2015 @ 09:41:

[...]

Ik lees niet op andere topics mee, dus weet niet of ze ergens anders zich misdragen heeft. Ik vond de mannenplaatjes gisteren niet zo heel erg vriendelijk.Ik heb geen idee of het vanwege dit topic is. en gisteravond was ik aan het werk en heb niet teruggelezen.
Er staat negatief forum gedrag, het zal wel met een totaal beeld te maken hebben dan. Blijkbaar had ze dus wel een waarschuwing gehad.
Stond bij wegens negatief forumgedrag.
quote:GateKeeper schreef op 11 februari 2015 @ 09:56:

Stond bij wegens negatief forumgedrag.Idioot vind ik dat. Ook bij ket toen...
Krijgen we straks weer 10 pagina's huilie-huilie over eventueel staffen.
Ik vind het niet zo gek eigenlijk. En ook die reden niet.

Ik heb een tijdje terug met dat gedoe met Hats ook een waarschuwing gekregen dat mijn postgedrag toen de sfeer niet ten goede kwam. Dus om dezelfde reden.

Als iemand dus puur om te provoceren aan het posten is, dan vind ik het een prima reden om iemand te waarschuwen.

En die waarschuwing had ze gisteren (of eergisteren?) ook alweer gekregen. Als je dan nog door gaat, dan kun je de ban verwachten.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:StoraHuntur schreef op 11 februari 2015 @ 10:01:

Krijgen we straks weer 10 pagina's huilie-huilie over eventueel staffen.Die staat pas volgende week dinsdag op de napraat agenda van LV, dus dat dan ook meteen staffen
quote:StoraHuntur schreef op 11 februari 2015 @ 10:01:

Krijgen we straks weer 10 pagina's huilie-huilie over eventueel staffen.

Vast wel.

Ze zat nu ook als een bok op een haverkist of er nog meer mensen waren die een waarschuwing hadden gekregen.

Maar goed, dan snap ik dus niet dat je na een waarschuwing onverminderd door gaat.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Nou ja, als Ketller er een kreeg wegens negatief forumgedrag, was Hats natuurlijk wel een kandidaat voor een ban. Alleen niet de enige kandidaat. Ik vond het bijzonder lastig om er omheen te forummen dit weekend. Ik vraag me wel af of hier nou zoveel staffers zitten. Heb juist de indruk dat de meesten hier het maar gewoon negeren. Als in: don't feed.
Gelukkig hebben we de foto's nog

stoortje
quote:Gingembre schreef op 11 februari 2015 @ 10:05:

Nou ja, als Ketller er een kreeg wegens negatief forumgedrag, was Hats natuurlijk wel een kandidaat voor een ban. Alleen niet de enige kandidaat. Ik vond het bijzonder lastig om er omheen te forummen dit weekend. Ik vraag me wel af of hier nou zoveel staffers zitten. Heb juist de indruk dat de meesten hier het maar gewoon negeren. Als in: don't feed.Eens. Ze hadden van het weekend gewoon 4-5 mensen een ban moeten geven. Dan druk je het volgens mij veel beter de kop in.
quote:Gingembre schreef op 11 februari 2015 @ 10:05:

Nou ja, als Ketller er een kreeg wegens negatief forumgedrag, was Hats natuurlijk wel een kandidaat voor een ban. Alleen niet de enige kandidaat. Ik vond het bijzonder lastig om er omheen te forummen dit weekend. Ik vraag me wel af of hier nou zoveel staffers zitten. Heb juist de indruk dat de meesten hier het maar gewoon negeren. Als in: don't feed.Dat denk ik ook anders was ze al veel eerder aan de beurt geweest.

(Sorry, het was sterker dan Zen ik)
Steinb, PB terug!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven