Welke stad?
donderdag 12 februari 2015 om 11:53
Binnenkort ga ik met een vriendin een dagje weg. Naar een leuke stad. Wat winkelen, lekker eten, kopje koffie. Dat soort dingen.
Maar welke stad? Weet iemand een stad waar nog iets leuks te doen is? Een workshop ofzo is altijd leuk, alleen dat zal wel snel volgeboekt zitten. Maar misschien is er ergens iets met een soort inloopworkshop ofzo?
Utrecht ben ik kortgeleden nog geweest.
Maar welke stad? Weet iemand een stad waar nog iets leuks te doen is? Een workshop ofzo is altijd leuk, alleen dat zal wel snel volgeboekt zitten. Maar misschien is er ergens iets met een soort inloopworkshop ofzo?
Utrecht ben ik kortgeleden nog geweest.
donderdag 12 februari 2015 om 12:58
Wat is nou de bedoeling? Shoppen of een workshop? Om te shoppen kan ik Wijnegem (bij antwerpen) van harte aanbevelen. Maar dat is wel echt alleen shoppen. Is een groot, overdekt winkelcentrum. Er zitten ook restaurantjes enzo om gezellig te eten en drinken. Maar het is dus wel echt puur shoppen. Ik kan me er met een vriendin altijd goed vermaken voor een hele dag.
donderdag 12 februari 2015 om 13:09
donderdag 12 februari 2015 om 13:45
donderdag 12 februari 2015 om 15:52
donderdag 12 februari 2015 om 22:23
Groningen.
Met de trein, uitstappen het het Hoofdstation en de brug bij het museum oversteken. Daarna rechtdoor, Zuiderdiep oversteken en de Folkingestraat in. Dit is de leukste winkelstraat, met veel eenmanszaakjes. De bekende ketens zitten in de Herestraat, die kun je wel overslaan.
Het A-kerkhof heeft ook leuke winkels en in de Stoeldraaierstraat eet je heerlijk gebak bij Konditorei Novo.
Terrasje pakken op de Grote Markt.
Met de trein, uitstappen het het Hoofdstation en de brug bij het museum oversteken. Daarna rechtdoor, Zuiderdiep oversteken en de Folkingestraat in. Dit is de leukste winkelstraat, met veel eenmanszaakjes. De bekende ketens zitten in de Herestraat, die kun je wel overslaan.
Het A-kerkhof heeft ook leuke winkels en in de Stoeldraaierstraat eet je heerlijk gebak bij Konditorei Novo.
Terrasje pakken op de Grote Markt.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"