viva werkt beroerd
woensdag 28 januari 2015 om 12:35
zaterdag 14 februari 2015 om 13:19
quote:Sensy12 schreef op 14 februari 2015 @ 09:09:
[...]
En ik neem het VIVA niet in dank af dat ik mensen in topics moet wijzen dat ze een pb van me hebben en vice versa. Het forum is al zo traag en voor Jan Lul de inbox moeten checken om daarna weer van de site gegooid te worden is gewoon prut!Volledig met je eens
[...]
En ik neem het VIVA niet in dank af dat ik mensen in topics moet wijzen dat ze een pb van me hebben en vice versa. Het forum is al zo traag en voor Jan Lul de inbox moeten checken om daarna weer van de site gegooid te worden is gewoon prut!Volledig met je eens
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
zaterdag 14 februari 2015 om 13:40
quote:NummerZoveel schreef op 14 februari 2015 @ 13:26:
Kan er in hemelsnaam niet wat gedaan worden aan die idiote mededeling over overweldigende belangstelling? Een "Sorry, wij zijn prutsers en krijgen het maar niet voor elkaar" lijkt me meer op zijn plaats.+1000
Kan er in hemelsnaam niet wat gedaan worden aan die idiote mededeling over overweldigende belangstelling? Een "Sorry, wij zijn prutsers en krijgen het maar niet voor elkaar" lijkt me meer op zijn plaats.+1000
zaterdag 14 februari 2015 om 21:27
Een heleboel is inderdaad niet echt geweldig, maar je hebt kaf en koren, zeg maar. Heb best een paar leuke topics gevonden waar ook gewoon normaal gepraat wordt. En de manier waarop het forum technisch gezien werkt, kunnen ze hier wel een voorbeeld aan nemen vind ik. Maar goed, hopelijk wordt het hier snel weer beter.
zondag 15 februari 2015 om 13:02
Dat gevoel dat je krijgt als je na tien pogingen om in te loggen de mededeling krijgt: "welkom terug".....
Een orgasme is er niets bij.
Ik kijk regelmatig bij de Viooltjes, maar het is daar erg rustig, kunnen jullie langskomen en wat drukte meenemen ?
http://vivaviola.createaforum.com
Ik kijk regelmatig bij de Viooltjes, maar het is daar erg rustig, kunnen jullie langskomen en wat drukte meenemen ?
http://vivaviola.createaforum.com
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
zondag 15 februari 2015 om 13:04
quote:pearle schreef op 14 februari 2015 @ 23:37:
Ik dacht: Ik kijk nog even voor het slapen gaan in het topic waar ik vanavond ik reageerde..
Moest tot 4x toe opnieuw inloggen
langzamerhand verlies ik mijn geduld
( boze smiley want die doen het ook al dagen niet)Ik moet ook steeds opnieuw inloggen.
Ik dacht: Ik kijk nog even voor het slapen gaan in het topic waar ik vanavond ik reageerde..
Moest tot 4x toe opnieuw inloggen
langzamerhand verlies ik mijn geduld
( boze smiley want die doen het ook al dagen niet)Ik moet ook steeds opnieuw inloggen.
zondag 15 februari 2015 om 13:22
quote:Snoesje666 schreef op 15 februari 2015 @ 13:02:
Dat gevoel dat je krijgt als je na tien pogingen om in te loggen de mededeling krijgt: "welkom terug".....
http://vivaviola.createaforum.comWas daar nog niet aangemeld. Nu inmiddels wel met deze nick en ava
http://vivaviola.createaforum.comWas daar nog niet aangemeld. Nu inmiddels wel met deze nick en ava
zondag 15 februari 2015 om 22:58
quote:NummerZoveel schreef op 14 februari 2015 @ 13:26:
Kan er in hemelsnaam niet wat gedaan worden aan die idiote mededeling over overweldigende belangstelling? Een "Sorry, wij zijn prutsers en krijgen het maar niet voor elkaar" lijkt me meer op zijn plaats.Dat zou inderdaad een stuk eerlijker zijn!
Kan er in hemelsnaam niet wat gedaan worden aan die idiote mededeling over overweldigende belangstelling? Een "Sorry, wij zijn prutsers en krijgen het maar niet voor elkaar" lijkt me meer op zijn plaats.Dat zou inderdaad een stuk eerlijker zijn!
maandag 16 februari 2015 om 13:31
Wanneer ik inlog op mijn iPad of telefoon, zie ik wel avatars en het 'poppetje' om naar mijn inbox te gaan, maar op de laptop niet. Weet iemand toevallig hoe dit kan en vooral hoe ik dit kan oplossen?
Misschien dat het al ergens staat, maar ik zie dat er over de 500 berichten zijn, dus vandaar dat ik mijn vraag maar even stel.
En o ja, weet iemand ook hoe ik plaatjes zou kunnen plakken wanneer ik dat zou willen? Ik heb al wel de zogenoemde 'plakrechten', maar geen idee hoe het werkt op dit forum.
Misschien dat het al ergens staat, maar ik zie dat er over de 500 berichten zijn, dus vandaar dat ik mijn vraag maar even stel.
En o ja, weet iemand ook hoe ik plaatjes zou kunnen plakken wanneer ik dat zou willen? Ik heb al wel de zogenoemde 'plakrechten', maar geen idee hoe het werkt op dit forum.
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..