viva werkt beroerd

28-01-2015 12:35 775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is dit een rotforum zeg! Heel traag, en daarnaast ook steeds vastlopen `service unavaiable!´. Ik tref dat met geen een forum zo vaak als dit. Ze doen hier iets niet goed.

En een topic plaatsen doen ze ook niet, want het gebeurt gewoon niet.
quote:Sensy12 schreef op 14 februari 2015 @ 09:09:

[...]

En ik neem het VIVA niet in dank af dat ik mensen in topics moet wijzen dat ze een pb van me hebben en vice versa. Het forum is al zo traag en voor Jan Lul de inbox moeten checken om daarna weer van de site gegooid te worden is gewoon prut!Volledig met je eens
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Kan er in hemelsnaam niet wat gedaan worden aan die idiote mededeling over overweldigende belangstelling? Een "Sorry, wij zijn prutsers en krijgen het maar niet voor elkaar" lijkt me meer op zijn plaats.
quote:NummerZoveel schreef op 14 februari 2015 @ 13:26:

Kan er in hemelsnaam niet wat gedaan worden aan die idiote mededeling over overweldigende belangstelling? Een "Sorry, wij zijn prutsers en krijgen het maar niet voor elkaar" lijkt me meer op zijn plaats.+1000
Ben een kijkje gaan nemen op fokforum nadat ik me heb laten registreren, maar ik vind het niveau daar erg laag.
Ben ook even gaan kijken bij Fok, inderdaad, veel slap gelul en weinig inhoudelijk. Ik ga me daar niet aanmelden. Hopelijk gaat het hier binnenkort weer beter, zo is er niks aan.
Een heleboel is inderdaad niet echt geweldig, maar je hebt kaf en koren, zeg maar. Heb best een paar leuke topics gevonden waar ook gewoon normaal gepraat wordt. En de manier waarop het forum technisch gezien werkt, kunnen ze hier wel een voorbeeld aan nemen vind ik. Maar goed, hopelijk wordt het hier snel weer beter.
Ik wil gewoon een goedwerkend forum met niveau. Allebei dus.
Ik dacht: Ik kijk nog even voor het slapen gaan in het topic waar ik vanavond ik reageerde..

Moest tot 4x toe opnieuw inloggen

langzamerhand verlies ik mijn geduld

( boze smiley want die doen het ook al dagen niet)
Fokforum is meer voor mannen volgens mij..
Dat gevoel dat je krijgt als je na tien pogingen om in te loggen de mededeling krijgt: "welkom terug".....

Een orgasme is er niets bij.

Ik kijk regelmatig bij de Viooltjes, maar het is daar erg rustig, kunnen jullie langskomen en wat drukte meenemen ?

http://vivaviola.createaforum.com
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:pearle schreef op 14 februari 2015 @ 23:37:

Ik dacht: Ik kijk nog even voor het slapen gaan in het topic waar ik vanavond ik reageerde..

Moest tot 4x toe opnieuw inloggen

langzamerhand verlies ik mijn geduld

( boze smiley want die doen het ook al dagen niet)Ik moet ook steeds opnieuw inloggen.
quote:Snoesje666 schreef op 15 februari 2015 @ 13:02:

Dat gevoel dat je krijgt als je na tien pogingen om in te loggen de mededeling krijgt: "welkom terug".....

Een orgasme is er niets bij.

Ik kijk regelmatig bij de Viooltjes, maar het is daar erg rustig, kunnen jullie langskomen en wat drukte meenemen ?

http://vivaviola.createaforum.comWas daar nog niet aangemeld. Nu inmiddels wel met deze nick en ava
quote:GarciaCM schreef op 15 februari 2015 @ 13:22:

[...]

Was daar nog niet aangemeld. Nu inmiddels wel met deze nick en avaWelkom !!
quote:Snoesje666 schreef op 15 februari 2015 @ 13:40:

[...]

Welkom !! Dank je
quote:NummerZoveel schreef op 14 februari 2015 @ 13:26:

Kan er in hemelsnaam niet wat gedaan worden aan die idiote mededeling over overweldigende belangstelling? Een "Sorry, wij zijn prutsers en krijgen het maar niet voor elkaar" lijkt me meer op zijn plaats.Dat zou inderdaad een stuk eerlijker zijn!
en of viva beroerd werkt.

pagina's laden niet, blijven ellenlang hangen.

of je krijgt inderdaad die melding dat het forum overbelast is.
Ik kopieer mijn postings voordat ik -tig keer de verzendknop indruk.

Staffen lukt ook niet, of de mods hebben nu heel veel meldingen van mij gekregen.
er wordt aan gewerkt hoor, de reclames laden nu ineens wel op de telefoon, dat deze ze twee maanden lang niet. Verder ligt het forum er nog steeds geregeld uit is zo traag dat de avatars niet laden, maar de TD stelt prioriteiten hoor!
Die reclames maken het forummen ook wel een stuk fijner natuurlijk. Dat moet je niet onderschatten
Wanneer ik inlog op mijn iPad of telefoon, zie ik wel avatars en het 'poppetje' om naar mijn inbox te gaan, maar op de laptop niet. Weet iemand toevallig hoe dit kan en vooral hoe ik dit kan oplossen?

Misschien dat het al ergens staat, maar ik zie dat er over de 500 berichten zijn, dus vandaar dat ik mijn vraag maar even stel.

En o ja, weet iemand ook hoe ik plaatjes zou kunnen plakken wanneer ik dat zou willen? Ik heb al wel de zogenoemde 'plakrechten', maar geen idee hoe het werkt op dit forum.
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Hoe is het mogelijk? Net de vraag gesteld hier hoe het kan dat ik geen avatars zie op de laptop, komen ze ineens tevoorschijn:)

Nu nog ontdekken hoe plaatjes plakken moet!
of misschien toch te vroeg gejuicht.... ging weer terug naar de startpagina en ze waren ook al weer weg....

*zucht*
Ja hoor, ik had hem net ook weer "Wegens grote belangstelling is het VIVA Forum momenteel verminderd beschikbaar."

Hou toch op!
Time spent with a cat is never wasted
Hoerig kutforum.

Heb er even geen andere woorden voor.
Wat draait het Forum verschrikkelijk.

Echt, het is niet te doen !!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven