viva werkt beroerd

28-01-2015 12:35 775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is dit een rotforum zeg! Heel traag, en daarnaast ook steeds vastlopen `service unavaiable!´. Ik tref dat met geen een forum zo vaak als dit. Ze doen hier iets niet goed.

En een topic plaatsen doen ze ook niet, want het gebeurt gewoon niet.
Is de link gewoon www.fok.nl?

want dan ga ik me daar ook maar laten registreren.
Yup!
Ik zit nu ook op Fok! Kan er hier vaker niet dan wel opkomen via de iPad en na 6 weken gedoe heb ik het nu wel een beetje gehad ;(
quote:iones schreef op 12 februari 2015 @ 15:53:

Is de link gewoon www.fok.nl?

want dan ga ik me daar ook maar laten registreren.http://forum.fok.nl/
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
bedankt! Ik heb me maar laten registreren.

Ik post al minder op viva dan eerst en er komt nog wel een tijd dat ik weg blijf. Nu werkt het goed maar hoelang dat zal duren...
Het duurt gewoon te lang en dat gaat op den duur denk ik de meeste forummers wel de keel uithangen. Ik verwacht dus wel een kleine volksverhuizing richting FOK, nu meerderen dit al gedaan hebben. Als er 1 schaap over de dam is en zo..... Of die ovestap tijdelijk is, net als de vorige keer of meer permanent, zal aan Viva zelf liggen denk ik.
Ik kan me niet registreren op fok. Ik forum mobiel en dan kan je je niet registreren. Dat vind ik wel jammer. Heb geen pc of laptop. Pc is overleden en de laptop is ingenomen.
quote:Eleonora schreef op 12 februari 2015 @ 14:58:

Ik weet het niet hoor, heel erg om te zeggen, maar zo langzamerhand geloof ik dat van dat 'onderhoud' niet meer zo.

Vaak genoeg dat ik 10 minuten moet wachten tot de gele helm weer weg is, om dan te zien dat anderen wel gewoon die afgelopen 10 minuten op het viva forum konden om reacties te plaatsen.

Nee, ik geloof er ook geen fluit van.
quote:meldepel schreef op 12 februari 2015 @ 19:08:

[...]

Vaak genoeg dat ik 10 minuten moet wachten tot de gele helm weer weg is, om dan te zien dat anderen wel gewoon die afgelopen 10 minuten op het viva forum konden om reacties te plaatsen.

Nee, ik geloof er ook geen fluit van.

Dat was mij ook al eens opgevallen

Zouden ze mensen bewust aan het wegpesten zijn?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Een select groepje willen ze naar Fok! sturen, zodat daar ook de relatiepijler op peil komt.
Ik word er ook gek van!

Of die melding dat wegens grote belangstelling het forum niet beschikbaar is.

Of dat er zogenaamd onderhoud is.

En dan is er intussen wel van alles gepost, grrr!
Dan kom je moe thuis uit je werk en wil je even forummen... maar je kan eerst tig keer inloggen. Mon Dieu, wat een knulligheid hier!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
quote:meldepel schreef op 12 februari 2015 @ 19:08:

[...]

Nee, ik geloof er ook geen fluit van.Het is gewoon een automatische melding als het die keer bij jou misgaat. Beetje 'damage control' maar als het structureel gebeurt schiet het zijn doel voorbij zoals hier
quote:parbleumondieu schreef op 12 februari 2015 @ 19:49:

Een select groepje willen ze naar Fok! sturen, zodat daar ook de relatiepijler op peil komt.Die is er al
Misschien moet ik ook maar eens op FOK gaan kijken dan, word er ook helemaal gek van hier....
De TD is toch nog altijd het land niet uitgevlucht, merkte ik net. Wanneer inloggen niet lukt dan zijn de mogelijke oorzaken A, B, C, D vervangen door... opsommingstekens (bolletjes), jawel! Had topprioriteit want Sanoma vond het blijkbaar niet zo leuk dat "Het antwoord is altijd D" in korte tijd was uitgegroeid tot slogan van forumfrustratie. Ik wil 'm daarom graag nomineren als Vivaslogan van het Jaar 2015.
FOK werkt echt wel goed, als je een beetje om het jonge grut heen leest. Er zitten genoeg wat oudere, serieuze forummers daar. Een waslijst aan pijlers, maar toch nog best overzichtelijk. Je krijgt ook een pop-up als iemand je quote. En als een topic meerdere delen heeft, kun je heel goed linken naar alle delen, zodat die ook zo weer op te roepen zijn. VIVA zal het me vast niet in dank afnemen dat ik nu positief ben over een ander forum, maar dat is dan maar zo.
quote:Eleonora schreef op 12 februari 2015 @ 01:17:

En wat Gemini zegt is waar, het is hier weleens drukker geweest.

Voor Vivabegrippen is het hier zelfs behoorlijk rustig, aan de top drie topics per pijler te zien. Bij sommige pijlers gebeurt echt úren niks.

Sinds het 'roze forum' weg is, is het nooit meer op stoom gekomen. Dat maakt die constante melding dat het forum wegens overweldigende drukte overbelast is extra debiel.

Ik dacht: ik kom na 2 dagen weer eens kijken, maar ik zie dat de technische staat van dit forum nog steeds even deplorabel is. Ik ga ook maar eens op Fok kijken...
Rasa, ik ga je een pb sturen.
En done! Zelfde naam en ava als hier!
quote:GarciaCM schreef op 13 februari 2015 @ 13:06:

FOK werkt echt wel goed, als je een beetje om het jonge grut heen leest. Er zitten genoeg wat oudere, serieuze forummers daar. Een waslijst aan pijlers, maar toch nog best overzichtelijk. Je krijgt ook een pop-up als iemand je quote. En als een topic meerdere delen heeft, kun je heel goed linken naar alle delen, zodat die ook zo weer op te roepen zijn. VIVA zal het me vast niet in dank afnemen dat ik nu positief ben over een ander forum, maar dat is dan maar zo.En ik neem het VIVA niet in dank af dat ik mensen in topics moet wijzen dat ze een pb van me hebben en vice versa. Het forum is al zo traag en voor Jan Lul de inbox moeten checken om daarna weer van de site gegooid te worden is gewoon prut!
Geef mij het rose forum maar, stuk prettiger dan deze witte slome lap. Oja en steeds uitgelogd worden.
Grrrrrr. Ik kan geen plaatjes meer plakken, dan krijg ik een foutmelding.

Ik kan geen smileys meer toevoegen, dan wordt mijn bericht meteen geplaatst.

Ik moet twee keer inloggen voor ik erin kom.

Forum.fok.nl zeiden jullie? Misschien daar eens gaan kijken.
Grrrrrr. Ik kan geen plaatjes meer plakken, dan krijg ik een foutmelding.

Ik kan geen smileys meer toevoegen, dan wordt mijn bericht meteen geplaatst.

Ik moet twee keer inloggen voor ik erin kom.

Forum.fok.nl zeiden jullie? Misschien daar eens gaan kijken.
En ook nog twee keer gepost........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven