lodger wrapper

06-08-2008 16:19 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er ervaring met lodger wrapper.

Zag dat ze hem in twee maten hebben, kleine voor kids tot 1 en grote voor kids tot 3.

Maar lijkt mij dat je hem na 1 jaar niet echt meer gebruikt.

Iemand ervaring met een van beide?
Ik heb een kleine denk ik.. ik vind het een briljant ding, gebruik hem heel veel tijdens wandelingen. Dochter in de wrapper en dan hup de kinderwagen in. Geen losse dekentjes meer nodig.

Maar... mijn dochter is 6 weken en haar voetjes steken er nu al vaak buiten. Kan me dus niet voorstellen dat ik hem kan gebruiken tot ze 1 jaar is! Als we echt hetzelfde product bedoelen dan vind ik hem eigenlijk alleen geschikt tot een maand of 3, echt voor de kleintjes dus.
Ja, ik heb er zelf 2.

Mijn meisje is in januari 2007 geboren en ik heb hem toen heel erg veel gebruikt. Als ze in de box lag dan wikkelde ik haar in de lodger. In de kinderwagen als deken. Later tijdens het kamperen om op het gras te liggen en/of als deken. Ik vind ze helemaal geweldig.

Ik weet alleen niet of je hem met dit mooie weer van nu zou gebruiken. Ze zijn namelijk ontzettend warm.

Ik weet niet of er maten in zitten. Je kunt hem met klittenband 'dichtvouwen' en met een kort een soort cape van maken. Dit past alleen bij babietjes en niet bij hummels ouder dan 1 jaar ofzo...

Ik moet zeggen dat ik ze nu eigenlijk niet meer gebruik. Misschien dat ik er wel weer 1 meeneem op vakantie als extra dekentje, maar verder liggen ze geduldig te wachten totdat nummer 2 zich (ooit) aanmeld...
Was al gauw te klein, werd los getrappeld en veel te warm (onze dochter is in maart geboren)...allang door verkocht! Had een wrapper en een draagzak (laatste was heel even handig in de maxi cosi met wandelen).
Toen mijn dochter net geboren was (6 weken geleden dus) was het vrij wisselvallig. Ik heb hem toen wel gewoon gebruikt in de kinderwagen, volgens mij was ie toen niet te warm hoor!

Nu wacht ik weer ff tot het afkoelt.
Ik heb de kleine versie een paar maanden gebruikt voor mijn winterbaby. In het voorjaar en de zomer zul je hem niet veel gebruiken. Wel multifunctioneel inzet: omslagdoek, ter vervanging van winterjasje (dat zijn echt ondingen!), als dekentje, speelkleed. Ik heb er veel plezier van gehad.
Loretta is De Mol. Punt.
Ik had de wrapper dottie en die erg veel gebruikt in de kraamweek om haar lekekr in vast te houden en ook in de wandelwagen.Later heb ik een geone wrapper gekocht omdat de dottie te klein werd, ook erg veel gebruikt.

Ook de shelter vond ik een aanrader voor in de maxi cosi en als lekkere draagdoek.
12-9 ik heb de grote, ik vind hem erg makkelijk, kan in MaxiCosi, kinderwagen, zit gedeelte, in de box, als je op visite bent.. ik vind hem top
Ik heb nog even op de site gekeken, grootte is niet zo verschillend. Ene is van katoen en andere fleece.

De shelter had ik al gekocht.
En het gebruik voor tot 3 jaar is alleen als speelkleed en niet meer als inwinkeldeken.

Kleine katoenen is tot 5 maanden, iets grotere fleece tot 9 maanden.
De gewone wrapper kan niet in de maxicosi, want er zitten geen gaten in... is dat dan niet de shelter?

Ik vond de wrapper heel fijn voor in de kinderwagen, zodat ik mijn dochter zonder moeilijk te doen eruit kon pakken buiten om te voeden als ze honger had. Maar heb 'm maar een paar maanden gebruikt (dochter is van 30-12), daarna werd ie te warm. Heel zonde, heb 'm dan wel gekregen, maar goedkoop is ie niet. Verder ook niet in de box gebruikt, niet nodig, want toch wel warm in de woonkamer en slapen in de box deed ze niet.

Als ik 'm zelf zou willen kopen, zou ik liever een grote deken nemen en daar inwikkelen.
De Swaddle Me is er in drie groottes, heeft gaten voor in het autostoeltje en je kunt hem in katoen en in fleece krijgen. Ik heb er een aantal via Ebay gekocht - nieuw maar veel goedkoper dan in de winkel.
Had een kleine versie, maar pak-em-beet 3x gebruikt.

Mijn dochter is vorig jaar juni geboren. Ik heb nooit geweten wat ik met dat ding moest.
What matters most is how you see yourself
Met die lodger dan hè?
quote:Jane 1973 schreef op 09 augustus 2008 @ 18:27:

Met die lodger dan hè?

Jane!

Ik zit er over te denken om er 1 te kopen. Onze 2e wordt in November geboren en dan lijkt het me wel makkelijk ipv een winterjasje als we naar buiten gaan.

De Swaddle Me heb ik ook maar dat is meer een inbakerdoek, vind ik niet echt vergelijkbaar met een Lodger.
Haai Layla.

Moeten gauw effe mailen. Misschien morgenvroeg effe tijd.

XXX
quote:Jane 1973 schreef op 09 augustus 2008 @ 18:53:

Haai Layla.

Moeten gauw effe mailen. Misschien morgenvroeg effe tijd.

XXXIs goed meid, spreek je snel XXX
LAyla ik vind de lodger geweldig, maar je hebt idd 2 verschillende, ik heb degene met de gaatjes, kan dus in de buggy en de maxicosi. Ik vind het een heerlijk ding

Deze kan je overigens niet als kleed gebruiken, de onderkant is dicht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven