viva werkt beroerd

28-01-2015 12:35 775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is dit een rotforum zeg! Heel traag, en daarnaast ook steeds vastlopen `service unavaiable!´. Ik tref dat met geen een forum zo vaak als dit. Ze doen hier iets niet goed.

En een topic plaatsen doen ze ook niet, want het gebeurt gewoon niet.
Nu ook mobiel weer raak. En ik heb dagenlang probleemloos kunnen forummen.
Traag traag ontzettend traag weer het forum. Geweldige TD bij Viva
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
En hogerhand houdt weer consequent zijn muil mond.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Op dit moment word ik er ook steeds uitgeknald met steeds verschillende meldingen. De helm en de overmatige belangstelling

Heb je net iets getypt, krijg je de melding weer!
quote:ClaudeFiolle schreef op 16 februari 2015 @ 20:36:

En hogerhand houdt weer consequent zijn muil mond.Inderdaad echte duidelijke informatie krijgen wij niet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Onbereikbaar en bij enigszins bereikaar ongelooooooooooooooooflijk traaaaaaaaaaaag.
verba volant, scripta manent.
Het is niet te geleuven, zo traaaag dat dit ding weer is.

De helm komt te voorschijn en na een paar seconden kan ik er weer op.

Hoe kan het dat er een paar seconden onderhoudsmelding is en daarna er gewoon weer op kunnen.

Klopt toch geen hol meer van.
Het is niet te geleuven, zo traaaag dat dit ding weer is.

De helm komt te voorschijn en na een paar seconden kan ik er weer op.

Hoe kan het dat er een paar seconden onderhoudsmelding is en daarna er gewoon weer op kunnen.

Klopt toch geen hol meer van.
Oh ik heb weer steeds de overweldigende belangstelling

Yeah right!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 16 februari 2015 @ 22:33:

Oh ik heb weer steeds de overweldigende belangstelling

Yeah right!!!Hoezo belangstelling?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:DorothyParker schreef op 16 februari 2015 @ 22:46:

[...]

Hoezo belangstelling?

IK SNAP HET!!!!

Elke keer als ik een bericht plaats verschijnt het dubbel

Dat is natuurlijk bij al die Viva forum verslaafden zo waardoor het LIJKT alsof het dubbel zo druk is!!

Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 16 februari 2015 @ 22:48:

[...]

IK SNAP HET!!!!

Elke keer als ik een bericht plaats verschijnt het dubbel

Dat is natuurlijk bij al die Viva forum verslaafden zo waardoor het LIJKT alsof het dubbel zo druk is!!

Yep en dat kunnen ze dan weer aan hun adverteerders laten zien. Kijk eens adverteerders hoeveel er gepost word op het Vivaforum. Hoeven ze ook geen haast te maken met het oplossen van alle bugs hier op het forum. En dat blijkt maar weer want dit duurt nu al weken en weken.
Takketeringtraag en ik zie geen avatars meer. Overweldigend teleurstellend, dat is het
Ik ben nu zo ver dat als het forum wél even snel is ik zoiets heb van ja, laat nou óók maar zitten!
De lol gaat er zo wel af, inmiddels kom ik hier bijna niet meer. Fix het nou eindelijk eens Viva!
Ik kon er zonet in één keer op, op het forum!

Ik denk dat het willekeurig tonen of verbergen van avatars zou kunnen te maken hebben met de "drukte" (lees: overbelasting van de servers) en dat zou wel eens een bewuste keuze kunnen zijn: met een query pijlen naar het cpu- of io-gebruik en afhankelijk van dat resultaat plaatjes tonen of niet. Het vertraagd ophalen van plaatjes heeft de TD in eerste instantie bedacht om de data-trafiek op mobiel te beperken maar misschien later ook uitgebreid naar pc/laptop. In elk geval blijft van de uniforme gui op alle platformen, wat volgens mij de initiële opzet was van deze forumupgrade, niet veel meer over.
Ik zie altijd avatars, dus dat gaat niet op.
En overweldigende belangstelling.... Als dit zo blijft doorgaan is het straks "overweldigend stil" hier op het viva forum. Er blijft weinig aan op deze manier...
Bij mij werkt het forum al een paar dagen prima. Op computer en telefoon.
Nog even en er wordt een stille tocht voor het forum georganiseerd. Want op deze manier sterft het forum een stille dood.

Nee, dan vroegah. Kon je gewoon in 1(!) keer inloggen, zag je avatars, poste je bijna nooit dubbel, waren er nooi teveel gebruikers waardoor het platlag etc. etc.

Dat waren mooie tijden.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
Oh my. Ik ben een week hier weggeweest, dacht dat dat wel genoeg tijd zou zijn om het hier weer te fixen. Maar het is nog steeds huilen met de pet op.

Onvoorstelbaar.
Zeg maar Spijker.
En ook maar hier:

Mods, wat moeten we doen om een reactie uit te lokken? Ik snap dat jullie ook slachtoffer zijn van het gepruts. Hell, misschien is de technische dienst ook wel onschuldig omdat ze wellicht met beroerde hardware en onderbezetting doen wat ze kunnen.

Daarom zou ik, en velen met mij, graag een update krijgen van de eindverantwoordelijke. De grote baas. En dan graag dagelijks, zo lang tot het is opgelost.

Ik denk dat de adverteerders dat ook wel op prijs zouden stellen.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
En dan neem je een abonnement op een snelle internetverbinding, werkt heerlijk, tot je op dit forum komt.

De ouderwetse telefoonverbinding was nog stukken sneller dan dit forum. Een blamage in deze tijd.
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
Tweeten naar Sanoma? Voor nu blijft, afgezien van die ene melding bij de nos, al het gemiskleun van het forum vooral hier op het forum. Dat werkt blijkbaar niet.
ook effen klagen iedere keer als ik er op kom word die traag het aantal foutmeldingen hou ik al niet meer bij. Word er een beetje simpel van inmiddels.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven