Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic deel IX

24-07-2014 20:24 1548 berichten
Alle reacties Link kopieren
De een vrekt uit noodzaak, de ander om verspilling tegen te gaan en weer een ander gewoon voor de lol.

Wat jouw reden ook is, hier kun je tips met elkaar delen.

Hier vind je de oudere delen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Deel VII

Deel VIII

Vrekwaardig eten
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Heb ook de scoupy gtae gehaald, ook alles op een bon en vanmiddag ingediend en meteen ook bevestiging en later op middag goedkeuring ontvangen van mijn ingediende artikelen.

Wel alles digitaal omcirkelt dus originele bon steeds aangepast aan het artikel. Kon alleen de toetjes idd niet vinden, wel risotto, chips, cola, beschuit en de flair. Dus verwacht snel het geld terug
quote:-a- schreef op 14 februari 2015 @ 19:36:

[...]

Ik kreeg juist bericht dat ik maar met 1 actie kon mee doen. Had ook alles op 1 bon gedaan,mocht blijkbaar ook niet. Waardeloze actie zoHeb je wel het betreffende artikel en de prijs omcirkelt want dat stond duidelijk vermeld als je het indiende dat dat moest, plus nog wat zaken zoals naam supermarkt, datum tijd en bonnummer
Ik heb niks omcirkeld.
Ik heb ook niks omcirkeld.
Coupons op de site van de Lidl.

http://www.lidl.nl/statics/lidl-nl/ds_d ... -R1235.pdf
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Voor iedereen die écht geen andere ketchup dan die van Heinz blieft: bij de Xenos liep ik dit weekend de enige echte tegen het lijf voor maar ¤1,25 ipv het dubbele bij de supermarkt. Misschien is het een lokale actie (Arnhem), maar de moeite waard om even te kijken?
quote:Fame schreef op 15 februari 2015 @ 19:18:

Coupons op de site van de Lidl.

http://www.lidl.nl/statics/lidl-nl/ds_d ... .pdfMorgen ff luiers inslaan, deze zijn bijna altijd al de goedkoopste, maar nooit in de aanbieding.
quote:Renaat88 schreef op 15 februari 2015 @ 22:02:

Voor iedereen die écht geen andere ketchup dan die van Heinz blieft: bij de Xenos liep ik dit weekend de enige echte tegen het lijf voor maar ¤1,25 ipv het dubbele bij de supermarkt. Misschien is het een lokale actie (Arnhem), maar de moeite waard om even te kijken?Welke fles? Hoeveel inhoud?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 15 februari 2015 @ 22:33:

[...]

Welke fles? Hoeveel inhoud?Staat in de folder.
Rolo bij ah gescoord en is al goedgekeurd :-)
quote:Fame schreef op 15 februari 2015 @ 22:38:

[...]

Staat in de folder.Ik zie het niet staan in de folder.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Misschien oud nieuws, maar zelf net ontdekt en erg blij mee, via de rente winkel van de ing kun je kortingsbonnen krijgen van the bodyshop. Je betaalt 17,50 en krijgt een bon van 35 euro. Toch 50% korting. Vond ik toch de moeite. Alleen zijn ze niet online te gebruiken.
quote:Nouschi schreef op 15 februari 2015 @ 22:46:

[...]

Ik zie het niet staan in de folder.De knijpfles van 650 ml. Het staat idd niet in de folder, vandaar dat ik twijfel of het een landelijke actie is, maar wie weet. :-)
quote:Shenandoah schreef op 15 februari 2015 @ 22:28:

[...]

Morgen ff luiers inslaan, deze zijn bijna altijd al de goedkoopste, maar nooit in de aanbieding.Goede tip! Deze luiers zijn vaker in de aanbieding hoor. Iedere 2 maanden wel. Dan 1+1 gratis.
quote:Nouschi schreef op 15 februari 2015 @ 22:46:

[...]

Ik zie het niet staan in de folder.Ik zie het. Het was in de vorige folder.
@Flashy ik heb je gemaild
Allerlei producten van de acties van "korting is leuk" en de nieuwe "scoupy" app gehaald. Da's leuk boodschappen doen.
Zo al 8,81 euro terug van scoupy. Kon alleen de rollotoetjes niet vinden maar vd week ff in andere supermarkt kijken als ik daar kom. had koeken van Prince ook op mijn lijstje staan die moet ik nog terug krijgen en dan heb ik gewoon 10 euro verdient:) dat is zo heerlijk boodschappen doen.

Iemand de smintjes al thuis ontvangen. vorige week aangevraagd maar tot op heden nog niks gezien.
quote:gordijn87 schreef op 17 februari 2015 @ 11:26:

Zo al 8,81 euro terug van scoupy. Kon alleen de rollotoetjes niet vinden maar vd week ff in andere supermarkt kijken als ik daar kom. had koeken van Prince ook op mijn lijstje staan die moet ik nog terug krijgen en dan heb ik gewoon 10 euro verdient:) dat is zo heerlijk boodschappen doen.

Iemand de smintjes al thuis ontvangen. vorige week aangevraagd maar tot op heden nog niks gezien.Hier ook nog geen smintjes. Zat er net aan te denken. Is voor mij al langer geleden dacht ik.
4 februari heb ik de smintjes aangevraagd. Misschien straks bij de post..
Ik heb de Smintjes zaterdag gehad.
Handig voor de klussers onder ons: Praxis accepteert alle kortingsbonnen van concurrenten ook (Karwei, Gamma, Formido etc.) zie ook hun website. Schijnt al langere tijd te zijn maar ik ontdekte het onlangs pas .
Laat brandnetels staan; juist op brandnetels leggen vlinders hun eitjes.
Heb de Smintjes al ontvangen. ( 2 weken geleden aangevraagd)

De Scoupy app is leuk ( heb de brostoetjes een de coca cola gehaald) deze maand al ¤ 12,- aan GTA als het geld op de rekening staat
Wat heb je allemaal al gehaald Maïskip?
Ik zie een hoop dingen voorbij kopen die jullie misschien zonder "aanbieding" niet gekocht zouden hebben? Dat is geen besparen hoor. Onzinnige dingen NIET kopen is pas vrekkig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven