Onverzorgd gebit

vrijdag 8 augustus 2008 om 10:43
Mijn vriend had een slecht gebit toen ik hem leerde kennen. In eerste instantie was me het nog niet eens opgevallen, totdat ik zijn adem rook. Ik heb toen gewoon gevraagd of ie problemen had met zijn gebit. Hij gaf toen toe dat hij heel erg angstig was voor de tandarts en dat hij al in geen jaren was geweest. Omdat ik vanwege mijn werk met tandheelkunde te maken heb, heb ik hem verteld dat er ook voor hem mogelijkheden waren. Uiteindelijk is hij bij de angsttandarts terecht gekomen en daar is hij geholpen. Nu is het weer heerlijk om hem te zoenen!
vrijdag 8 augustus 2008 om 10:44
quote:Lucifer1983 schreef op 08 augustus 2008 @ 10:38:
Nee rottend nu ook weer niet. Het is gelig met veel aanslag aan de onder en bovenkant. (combinatie van tandsteen en plak??)
Rookt hij soms? Rokers die niet goed poetsen hebben vaak ook gelige tanden en rookadem vind ik vies.
Ik knap niet af op scheve tanden, kan zelf mooier zijn dan helemaal recht. Ik knap wel af of zwarte/gele/afgebroken/vieze tanden en slechte adem.
Vriendjelief heeft spleetje (oké autosnelweg) tussen zijn voortanden en bij mij staat een voortand scheef, maar we houden het wel erg goed schoon
Nee rottend nu ook weer niet. Het is gelig met veel aanslag aan de onder en bovenkant. (combinatie van tandsteen en plak??)
Rookt hij soms? Rokers die niet goed poetsen hebben vaak ook gelige tanden en rookadem vind ik vies.
Ik knap niet af op scheve tanden, kan zelf mooier zijn dan helemaal recht. Ik knap wel af of zwarte/gele/afgebroken/vieze tanden en slechte adem.
Vriendjelief heeft spleetje (oké autosnelweg) tussen zijn voortanden en bij mij staat een voortand scheef, maar we houden het wel erg goed schoon

vrijdag 8 augustus 2008 om 11:28
quote:Lucifer1983 schreef op 08 augustus 2008 @ 09:25:
De man er omheen is erg leuk ja... Maar.. dat gebit hè.
Ik vind het lullig om er iets van te zeggen, maar denk ook, ik snap niet dat hij zelf niet ziet dat het er niet bepaald fris uitziet. Kijk schots en scheef kan ik mee leven, maar zorg dan wel dat er geen aanslag op zit. (en je ruikt het ook wel een beetje)
Het houdt mij wel tegen om iets met hem te gaan beginnen. Ik moet namelijk met hem zoenen...ik zou daar wel heel erg van afknappen...niet fris = exit wat mij betreft..
De man er omheen is erg leuk ja... Maar.. dat gebit hè.
Ik vind het lullig om er iets van te zeggen, maar denk ook, ik snap niet dat hij zelf niet ziet dat het er niet bepaald fris uitziet. Kijk schots en scheef kan ik mee leven, maar zorg dan wel dat er geen aanslag op zit. (en je ruikt het ook wel een beetje)
Het houdt mij wel tegen om iets met hem te gaan beginnen. Ik moet namelijk met hem zoenen...ik zou daar wel heel erg van afknappen...niet fris = exit wat mij betreft..
vrijdag 8 augustus 2008 om 11:29
quote:Hermes schreef op 08 augustus 2008 @ 10:44:
[...]
Vriendjelief heeft spleetje (oké autosnelweg) tussen zijn voortanden en bij mij staat een voortand scheef, maar we houden het wel erg goed schoon helmaal mee eens..zo,n spleetje kan juist heel mooi zijn vind ik..
[...]
Vriendjelief heeft spleetje (oké autosnelweg) tussen zijn voortanden en bij mij staat een voortand scheef, maar we houden het wel erg goed schoon helmaal mee eens..zo,n spleetje kan juist heel mooi zijn vind ik..
vrijdag 8 augustus 2008 om 11:35
Moeilijk, voor mij is het een enorme afknapper.
Heb een keer gedate met een opzich leuke vent die zijn grote voortand helemaal zwart had.
Werd er echt misselijk van.
Op een gegeven moment kwam het gesprek erop en bleek hij enorm bang te zijn voor de tandarts.
Hij had tijdens dates wel meer opmerking er over gekregen en had besloten er nu echt wat aan te doen.
Ik zou er dus wel subtiel iets over zeggen als ik jou was.
Heb een keer gedate met een opzich leuke vent die zijn grote voortand helemaal zwart had.
Werd er echt misselijk van.
Op een gegeven moment kwam het gesprek erop en bleek hij enorm bang te zijn voor de tandarts.
Hij had tijdens dates wel meer opmerking er over gekregen en had besloten er nu echt wat aan te doen.
Ik zou er dus wel subtiel iets over zeggen als ik jou was.
Frankly my dear, I don"t give a damn
vrijdag 8 augustus 2008 om 11:39
quote:Lucifer1983 schreef op 08 augustus 2008 @ 11:26:
Nee hij rookt niet. Het is volgens mij echt gewoon luiigheid ofzo.. Of dat het zijn ouders vroeger nooit heeft geïntereseerdNou als het luiigheid is, ren ik meteen weg. Ben benieuwd hoe hij zijn ding van onder dan wast!
Nee hij rookt niet. Het is volgens mij echt gewoon luiigheid ofzo.. Of dat het zijn ouders vroeger nooit heeft geïntereseerdNou als het luiigheid is, ren ik meteen weg. Ben benieuwd hoe hij zijn ding van onder dan wast!
Perfectionisme is niet perfect...

vrijdag 8 augustus 2008 om 13:52
vrijdag 8 augustus 2008 om 18:19
Ik kan me niet voorstellen dat deze jongen zelf niet doorheeft dat hij een onverzorgd, smerig gebit heeft. En je zal toch echt niet de eerste zijn die zich hier aan stoort...echter weet hij dat anderen zich er aan storen, want is er al iemand geweest die hem hiermee heeft durven confronteren..... Misschien is hij wel ontzettend bang voor de tandarts en denkt hij (en hoopt) hij dat men het wel mee vindt vallen (want immers er wordt toch niks van gezegd).
Misschien dat je het toch eens aan moet boren......(goede woordkeuze, haha).
Ik zou zelf iig afknappen op een dergelijk gebit. Met schots en scheef kan ik nog 'leven', maar met geel, vies en stinkend niet .
Misschien dat je het toch eens aan moet boren......(goede woordkeuze, haha).
Ik zou zelf iig afknappen op een dergelijk gebit. Met schots en scheef kan ik nog 'leven', maar met geel, vies en stinkend niet .
vrijdag 8 augustus 2008 om 18:29
Oh, ik ging in de eerste instantie alleen uit van scheef, niet van vies.... Dat zou ik iets anders vinden omdat hij daar iets aan kan doen. Ik weet niet of ik dat zou zeggen, hij heeft toch zelf ook een spiegel?
Scheve -maar schone- tanden zouden voor mij echt geen reden zijn om op iemand af te knappen (als er dus een leuke man omheen hangt kijk ik daar wel omheen )
Scheve -maar schone- tanden zouden voor mij echt geen reden zijn om op iemand af te knappen (als er dus een leuke man omheen hangt kijk ik daar wel omheen )
Dat zeg ik....

dinsdag 19 augustus 2008 om 17:47
Hahaha, goeie manier om van de stiekende adem af te komen
Beetje mosterd maar ook hier zou het een mega afknapper zijn
Scheve tanden kan ik nog wel mee dealen, vieze tanden niet
(maar misschien heeft het er ook wel mee te maken dat ik in de tandheelkunde werkzaam ben)
Beetje mosterd maar ook hier zou het een mega afknapper zijn
Scheve tanden kan ik nog wel mee dealen, vieze tanden niet
(maar misschien heeft het er ook wel mee te maken dat ik in de tandheelkunde werkzaam ben)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 19 augustus 2008 om 18:22
Bij dit topic moet ik denken aan de Engelse jongen die allerlei dingen klaarmaakt. Die hoort met zijn zwarte gebit niet op de TV. Eerst moet hij wat aan het gebit doen, en dan mag ie wat mij betreft terugkomen.
Gelukkig zie ik hem de laatste tijd niet, en lijkt hij te zijn vervangen door een aantrekkelijke dame die ook allerlei dingen voor de camera klaarmaakt. Dat bederft de eetlust namelijk niet. Sterker nog, die appetijtelijke dame verstert het juist!
Gelukkig zie ik hem de laatste tijd niet, en lijkt hij te zijn vervangen door een aantrekkelijke dame die ook allerlei dingen voor de camera klaarmaakt. Dat bederft de eetlust namelijk niet. Sterker nog, die appetijtelijke dame verstert het juist!
World of Warcraft: Legion