Het Spuugpaleis-convex regular polychora

15-02-2015 17:28 3211 berichten
hi hih
Alle reacties Link kopieren
Wat een gedoe weer op het forum, ik geef het op.
Life is short. Eat dessert first.
denk dat drost wel een gebbetje of 30 mag doen
Waarom moet me steeds ingewreven worden dat er een fout is opgetreden. Ik weet dat wat ik vandaag gedaan heb verkeerd is, maar moeten ze dat keer op keer op keer herhalen, herhalen. Jezus zeg, let it go!!!
You know how I know? Because I reeaally think so!
Dank u Yoessef

Bedankt.
Ik wil graag 30 mg van het een of het ander.
Zijn we klaar? Ik moet mijn kettingzaag nog schoonmaken.
Nou het eindgebed is gezegd dus ik denk het wel.
3o mg paramol kan je krijgen. pillenjunkie
ja bedankt Yoyoyoessef
Ik ga wel weer platjes zoeken.
Durf jij in achtbananen?
ja ik hou er wel van om dan zo te ondervinden dat ik toch nog niet klaar ben met das leben
Kunnen we dat wel doen ipv knarsen. Kingda Kaaaaaaaaaaa. Je bent toch wel langer als 1.20 hè.
Wel in het voorste of achterste karretje.
ja ik zoek dus zo'n film dat het net is of je er echt inzit.

als ik me verveel zet ik zoiets op van utube en dan trek ik een zwarte deken over mn kop en laptop zodat ik de echte omgeving niet meer zie

maar die flimpjes zijn veel te kort of slecht
Moet je zo'n bril kopen.
ik zet de rolstoel op de hoogste stand. dan hebben ze t niet zo snel door
ja nooit in het midden je moet of geduwd worden of je door alles mee laten trekken
Ik zit het liefst achterin dat vind mijn buik nog fijner dan voorin.
ooooo fout fout

willem zegt er dit over

Hoe snel je gaat voel je helemaal niet. Als je in de trein zit voel je geen verschil tussen 50 km per uur of 150 km/uur. Wat je wel voelt is de versnelling. Dat is als de snelheid of de richting verandert. Als de auto remt, optrekt of de bocht om gaat voel je dat.

Als je in een achtbaan over een topje gaat en dan ineens snel naar beneden, gaan de eerste karretjes langzaam over de top en dan steeds sneller naar beneden. De achterste karretjes gaan nog omhoog als de eerste karretjes al naar beneden gaan. De achterste karretjes gaan snel over de top en snel naar beneden. Zij voelen dus de verandering van richting: steeds sneller omhoog en dan weer naar beneden. Ook in bochten (het kurkentrekker-effect) heeft het treintje een hogere snelheid als het eruit komt dan wanneer het de bocht ingaat. Zo krijgen de achterste karretjes dus de grootste versnelling en dat voel je!
Jeuj, dan heb ik toch gelijk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven