Mijn moeder behandeld mij als een 12 jarige.

18-02-2015 12:50 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
De laatste 2 jaar word ik echt zwaar gefrustreerd door mijn moeder. Ze denkt volgens mij dat ik onverantwoordelijk ben en onverstandig. Dit laat ze op allerlei manieren merken;

• Doe sokken aan het is koud, Trek een vest aan het is koud, Trek een jas aan het is koud.

• Neem niet te veel saus! is niet goed voor je blablabla..

• Als ik uit de stad kom al mijn bonnen willen hebben. (Gewinkeld van me eigen geld).

• Voor/na dat ik ergens heen ga een hele overhoring wat ik ga doen en wat ik gedaan heb.

• Zo zijn er nog wel een aantal..

Ik heb het al 10x keer tegen haar gezegd dat ze hier meer moet stoppen maar dat doet ze niet. Dus nu begin ik deze vragen te negeren, maar dan komt ze weer met ander irritante dingen.. Zal ze weer even in een lijstje zetten

• Oude problemen er bij halen.

• Haar standaard verhaalt je zeggen *Als het niet naar jou zin gaat vertoon je dit soort gedrag. Je gaat het huis uit! probleem kind.. blablabla*

• "bitchmood" gaat ze me raar aan kijken tot dat ik boos word en verhaal ga halen zo dat me pa/broer boos worden op mij..

• Ga zo maar door..

Ik word echt moe van dit schijt gedrag! Hebben jullie tips voor mij? Me broer/vader herkennen dit gedrag ook.

Ohja hier Nog meer dingen die me dwars zitten van haar;

• Zeiken om dingen (20X per dag) Oh wat is het koud. Koud he? Wat is het koud HE HE HE? het lijkt wel winter.. Overal zitten vette vingers.. Drink niet zo veel.. Doe dit.. doe dat..

• Kan je me ipad pakken? *Nee ik ben bezig* Gelijk bitchmood en weer haar standaard verhaaltje..

• Ze denkt alles beter te weten en staat niet open voor andere ideeën over dingen

• niet sociaal.

Is me moeder autistisch?

Totaal aantal stemmen: 32

Ja (13%)
Nee (88%)
Wat een bizarre poll. Je moeder is gewoon moeder van een uberpuber
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Als dat je echte naam is moet je die maar heel snel weghalen!!!

Anonimiseren kan in het mod-topic op pijler Overig!
Hoe oud ben je?
En je bent wel 14??
Ze zal er wel een reden voor hebben.
Je bent zelf ook niet echt een lampje. Ik zie gewoon moeder gedrag. Het is MIJN moeder, mijn mijn, niet me.
Bitchmood?

Zo, mijn kind kreeg een pak rammel in combinatie met vliegles als ze zo over me zou praten.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Me me me. Je bent duidelijk een lammetje.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Hoog tijd om op jezelf te gaan wonen.
quote:Kirikou schreef op 18 februari 2015 @ 13:14:

Hoog tijd om op jezelf te gaan wonen.Joh kind is 14 ofzo.
En je bent natuurlijk al 12 en een halluf.
Hoe oud ben je TO?
Ga op jezelf
Je klinkt ook als een typische 12-jarige en gedraagt je ook zo. Ik snap je moeder wel.

Je moet leren respect te hebben voor je moeder en niet zo'n grote mond op te zetten. Het is wel je moeder en volgens mij is ze perfect normaal.
Ab imo pectore
koop je moeder als ze jarig is een paar breinaalden en wol
Waarom doe je geen sokken en jas aan als het koud is?
Als het je niet bevalt, dan zoek je een kamer en ga je daar fijn zitten. Nu woon je in het huis van je moeder en het gebrek aan respect is schrijnend. Van mij had je een trap onder die irritante kont van je gekregen en kon je ergens een kamer huren
Je moeder is gewoon een moeder zo te horen. En het is vrij duidelijk dat ze op dit moment de moeder is van een puber. Je bent nogal snel aangebrand geloof ik, werk daaraan. Als je weer eens boos word moet je gewoon even een blokje om gaan, dat helpt echt. Verder: het woord bitchmood vind ik ongepast taalgebruik, je wil toch niet aan je moeder refereren als zijnde een bitch? niet zo netjes.
Hamvraag is natuurlijk: hoe oud ben je dan wel?

Dat is op zich wel relevante informatie voor in je OP.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
quote:emmylou schreef op 18 februari 2015 @ 13:38:

Je klinkt ook als een typische 12-jarige en gedraagt je ook zo. Ik snap je moeder wel.

Je moet leren respect te hebben voor je moeder en niet zo'n grote mond op te zetten. Het is wel je moeder en volgens mij is ze perfect normaal.Als ik zo'n moeder zou hebben dan zou ik knettergek worden. Of jij kunt niet goed lezen, of je hebt een heel vreemde kijk op hoe moeders zouden moeten zijn.
quote:emmylou schreef op 18 februari 2015 @ 13:38:

Je moet leren respect te hebben voor je moeder en niet zo'n grote mond op te zetten. Het is wel je moeder en volgens mij is ze perfect normaal.

Ik ben 19 jaar oud.. sorry dat me Nederlands slecht is..

Maar mijn vader is ook bij haar weg gegaan door dit gedrag en mijn broer is er ook klaar mee..

familie heeft ze amper, omdat ze bij alles problemen veroorzaakt en altijd wel ruzie heeft met een van der zussen...

ik klink misschien asociaal/raar, maar iedereen om mij heen ervaart het zelfde..

Iemand tips hoe ik me wat rustiger kan houden?
Joh TO, al ben je bijna 48 je moeder blijft je moeder. Ik ging van de week met mijn moeder ergens heen. Van de parkeergarage naar die gelegenheid was zes stappen buiten. Dan zegt mijn moeder nog: 'Kind doe je jas dicht!' En ik vind het fijn, het laat zien dat mijn gezondheid nog steeds haar prioriteit heeft! Dat ze nog altijd voor mij wil zorgen als ik dat even niet zelf zou kunnen. Ook al heb ik zelf drie pubers, zolang je moeder leeft bij jij het kind!
quote:feeks schreef op 18 februari 2015 @ 13:51:

Als het je niet bevalt, dan zoek je een kamer en ga je daar fijn zitten. Nu woon je in het huis van je moeder en het gebrek aan respect is schrijnend. Van mij had je een trap onder die irritante kont van je gekregen en kon je ergens een kamer hurenvaders huis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven