Mode & Beauty alle pijlers

Hoe doen ze dan toch..

18-02-2015 12:16 35 berichten
Dames die langs lopen en dan precíes genoeg parfum op hebben om het op een prettige manier te ruiken .. Het is me een mysterie. Collega's die de gehele dag door stabiel naar parfum ruiken. Dus niet in de ochtend een hele walm en 's avonds niks .

Ik heb best lekkere en dure parfums (Bottega Veneta, Ange ou demon etc), geen eau de toilette. In de ochtend spuit ik 2 maal in mijn hals (niet op kleding) en eenmaal op de polsen (die dep ik dan even tegen elkaar aan), ik wrijf niet..

En toch ruikt bijna niemand mijn parfum na een uurtje of 2 !
Alle reacties Link kopieren
Weet je dat zeker? Ik denk soms ook dat mijn parfum niet te ruiken is, maar als ik dan bij iemand zit, zegt diegene opeens dat ik lekker ruik. Dus dan ruik ik het zelf niet meer, maar anderen wel.
Ik vraag het wel eens aan vriendinnen en/of vriend als ik het zelf na heftig pols sniffen niet meer ruik... Die ruiken het dan ook niet meer .
Heb je misschien een heel droge huid? Dan schijnen geuren ook eerder te vervliegen.
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
Geen tips, maar wel even zwaaien naar Ephina
Beetje op je haar spuiten.
Ik vind drie spuitjes ook wel erg weinig hoor, dan ruik je idd niet de hele dag naar parfum. ik doe zelf altijd ongeveer 10 spuitjes en hoor regelmatig dat ik lekker ruik
Ik ruik helemaal niets dus ik spuit op gevoel. Ik ruik anderen dus ook niet.

Heb je niets aan, aan deze bijdrage
Zal het ook niet aan de soort geur liggen en welke ondertonen die heeft?

De escape en de eternity van ck blijven bij mij heel lang hangen,maar een wat zachter geurtje ruik ik s'avonds niet meer.

en inderdaad ik spuit ook altijd wat in mijn haar,dat helpt ook.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
quote:roermondse schreef op 18 februari 2015 @ 12:32:

Ik vind drie spuitjes ook wel erg weinig hoor, dan ruik je idd niet de hele dag naar parfum. ik doe zelf altijd ongeveer 10 spuitjes en hoor regelmatig dat ik lekker ruik 10 keer spuiten??? Dan worden mensen toch misselijk van je?!!!
10x lijkt mij ook erg veel ja... zelf doe ik max. 4 x en dan krijg ik soms al hoofdpijn van mezelf haha
Het ligt aan je huid TO Maar waarom dus niet op de kleding spuiten? daar blijft het lekker lang hangen.

Neem eau de toilette ipv parfum en spuit van wat verder weg over grotere plekken (als je begrijpt wat ik bedoel) Met parfum word het snel te veel met eau de toilette kun je wat meer plekken doen.
Eerst een bodylotion van het luchtje smeren?

En in mijn haren/sjaal/kleding blijft een luchtje lang hangen. Daar spray ik dus ook wel eens.
Nou het geheim is gewoon de hele dag door spuiten! Bv elke keer als je naar de wc gaat. Hup je lipstick bij werken en hup wat parfum spuiten en klaar
Dubbel
anoniem_211258 wijzigde dit bericht op 18-02-2015 13:37
Reden: Dubbel
% gewijzigd
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Wat ik zelf altijd doe is achter mijn oren en 1 keer spuiten in de lucht en er dan doorheen lopen zo heb je all over een beetje parfum en ja je ruikt het dan de hele dag
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Op je haar.
Eerst bodylotion laten intrekken en dan parfum spuiten en als extra een of twee keer spuiten in je haar. Dat ruik je gegarandeerd de hele dag. Zo doe ik het ook want mijn huid vréét parfum.
Thanks voor alle tips! In mijn haar Is geen optie ivm de producten. Toch maar op de kleding gaan spuiten dan!
Haaai fien! Hoe gaan de coschappen?

Ik draag nooit parfum en krijg nóg regelmatig de opmerking dat ik lekker ruik. Volgens mij komt dat puur omdat mijn haar altijd fris gewassen ruikt.

Dus ik zou zeggen: in je haar doen!

Ik snap wel opeens hoe andere mensen er altijd 'vers in de make up' uit kunnen zien; steeds bijwerken op de wc.. Ik voel me aan het eind vd dag echt alsof ik heb gewerkt, terwijl anderen er vaak zo uitzien alsof ze net onder de douche vandaan komen, nu snap ik dat dat aan tussentijds bijwerken ligt
quote:Ephina schreef op 18 februari 2015 @ 14:04:

Thanks voor alle tips! In mijn haar Is geen optie ivm de producten. Toch maar op de kleding gaan spuiten dan!Zou ik niet doen. Kan vlekken geven die je er nooit meer uit krijgt.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Als je sjaaltjes draagt, dan daar op spuiten. Of alleen op donkere kleding als je bang bent voor vlekken.
Eerst wat vaseline smeren op de plek waar je wilt spuiten. Zoals achter de oren of in het kuiltje onder je nek. Daar dan op spuiten en dan blijft de geur langer hangen.

Maar een reisflacon meenemen en tussen de middag bijspuiten is ook een optie.
quote:Ephina schreef op 18 februari 2015 @ 14:04:

Thanks voor alle tips! In mijn haar Is geen optie ivm de producten. Toch maar op de kleding gaan spuiten dan!Hoezo? Ik denk dat de meesten onder ons haarproducten gebruiken.
quote:vivapimpelmees schreef op 19 februari 2015 @ 22:09:

[...]

Hoezo? Ik denk dat de meesten onder ons haarproducten gebruiken.Ik vermoed dat Ephina een donkere huidskleur en kroeshaar heeft. Mijn nichtje met dergelijk haar begint iig te gillen zodra je met parfum in de buurt van haar haar komt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven