Napraattopic 24
maandag 9 februari 2015 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 20 februari 2015 om 13:09
quote:vivapimpelmees schreef op 20 februari 2015 @ 12:54:
Hmmm ik heb wel wat privé info in mijn PB's staan maar zie mobiel geen mogelijkheid om ze te wissen.Bericht openen en helemaal naar beneden scrollen in dat geopende bericht . Kies bericht verplaatsen naar prullenbak, dan klikken op wijzigen. daarna prullenbak openen en kiezen voor leegmaken. Lekker moeilijk dus.
Hmmm ik heb wel wat privé info in mijn PB's staan maar zie mobiel geen mogelijkheid om ze te wissen.Bericht openen en helemaal naar beneden scrollen in dat geopende bericht . Kies bericht verplaatsen naar prullenbak, dan klikken op wijzigen. daarna prullenbak openen en kiezen voor leegmaken. Lekker moeilijk dus.
vrijdag 20 februari 2015 om 13:11
quote:Solomio schreef op 20 februari 2015 @ 13:08:
[...]
Bij een grapje hoort een smiley, anders denken we dat je serieus bent.Was vorige keer precies hetzelfde dus ik dacht dat iedereen dat wel snapte.
[...]
Bij een grapje hoort een smiley, anders denken we dat je serieus bent.Was vorige keer precies hetzelfde dus ik dacht dat iedereen dat wel snapte.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 20 februari 2015 om 13:12
quote:Steinbeck2 schreef op 20 februari 2015 @ 13:06:
Hoe weet je dat eigenlijk Noushi?
Want ik heb niet zoveel zin om weer al mijn roddelpb's te gaan wissen. Het net weer een mooie collectie opgebouwd.Mod topic en op digi, 'viva werkt beroerd' topic.
Hoe weet je dat eigenlijk Noushi?
Want ik heb niet zoveel zin om weer al mijn roddelpb's te gaan wissen. Het net weer een mooie collectie opgebouwd.Mod topic en op digi, 'viva werkt beroerd' topic.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 20 februari 2015 om 13:12
vrijdag 20 februari 2015 om 13:15
quote:Solomio schreef op 20 februari 2015 @ 13:12:
Ik moet mag zo meteen jongste weer ophalen. Voor een lang weekend thuis, want hij gaat maandag pas terug i.p.v. zondag.
Ben ik erg ontaard als ik dat best lang vind?
Oudste is hier het weekend ook thuis, gaat zondag en maandag weer terug, om dan dinsdag t/m donderdag weer thuis te zijn.
Ik ben me al geestelijk aan het voorbereiden op een ramp scenario.
Dus nee, echt ontaard is dat gevoel niet, ik herken dat.
Ik moet mag zo meteen jongste weer ophalen. Voor een lang weekend thuis, want hij gaat maandag pas terug i.p.v. zondag.
Ben ik erg ontaard als ik dat best lang vind?
Oudste is hier het weekend ook thuis, gaat zondag en maandag weer terug, om dan dinsdag t/m donderdag weer thuis te zijn.
Dus nee, echt ontaard is dat gevoel niet, ik herken dat.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
vrijdag 20 februari 2015 om 13:19
quote:paulaner schreef op 20 februari 2015 @ 13:15:
[...]
Dus nee, echt ontaard is dat gevoel niet, ik herken dat.Fijn dat het niet ontaard is, naar dat je het herkent. Sterkte.
[...]
Dus nee, echt ontaard is dat gevoel niet, ik herken dat.Fijn dat het niet ontaard is, naar dat je het herkent. Sterkte.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 20 februari 2015 om 13:35