Napraattopic 24
maandag 9 februari 2015 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 20 februari 2015 om 19:09
En Twerkie is een trol. Ja veel jonkies denken in de gekste kronkels. Klopt. Veel iq-punten hoef je er ook niet aan toe te kennen. Maar waarom zou zo'n lege doos al haar hersenspinsels op een forum zetten waarvan ze weet dat het voor (in haar optiek) oude vrouwen is? Juist. Niet om wijzer te worden, want dan kwam er om te beginnen al niet van die domme praat uit...
vrijdag 20 februari 2015 om 19:48
vrijdag 20 februari 2015 om 19:58
quote:mniekske schreef op 20 februari 2015 @ 19:56:
Waarom kan ik me nu niet gewoon concentreren op m`n studie. Heb van mezelf de eerste helft van de week al niks hoeven doen, moet nu wel echt aan de bak maar er komt niks uit m`n handen
Hup niet langer drammen en dreinen.
Gaan met je gat! Pak dat boek en begin.
Waarom kan ik me nu niet gewoon concentreren op m`n studie. Heb van mezelf de eerste helft van de week al niks hoeven doen, moet nu wel echt aan de bak maar er komt niks uit m`n handen
Hup niet langer drammen en dreinen.
Gaan met je gat! Pak dat boek en begin.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 20 februari 2015 om 20:00
vrijdag 20 februari 2015 om 20:01
vrijdag 20 februari 2015 om 20:04