Napraattopic 25

22-02-2015 00:18 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:hatsetats schreef op 22 februari 2015 @ 18:10:

Wauw!!! Ik heb ff mn HRS opgetrommeld want hier is een resque sqaud in optima forma aan ht werk, de ORS (niet verwarren met die zoutoplossing die je geeft bij diarree en kotsen al zie ook ik de overeenkomst)

Strakke actie hoor, chapeau!!Hier een zonnetje .. misschien helpt het tegen zulke zurigheid en negatief forummen.
quote:sandt2.0 schreef op 22 februari 2015 @ 18:12:

[...]

Bofkont, mijn tenen hameren niet maar groeien krom de andere kant op! Ben er al aan geopereerd, maar is nu weer zo. Ik kan geen schoenen meer aan, behalve één paar dat ik te groot gekocht heb, met extra ruimte bij de tenen. Ik ben nu zo ver, dat ze er van mij een mogen amputeren. Heb aanstaande donderdag een afspraak in het ziekenhuis in de polder. Voor weer een gesprek.

Die te grote schoenen worden ook oud en toen ik probeerde nieuwe te grote te kopen lukte dat niet. Ik heb maat 38/39 en pas bij 42 pastte mijn teen erin, maar dat is dan geen lopen, want veel te lang.

Ow bah, dat klinkt niet fijn nee.

Ik hoorde dat in de overgang je voeten zomaar een maat groter kunnen worden, en met mijn maat 45 werd ik daar niet blij van. Maar sinds ongeveer een jaar pas ik ineens in maat 44.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Heeft iedereen haar/zijn eigen RS?
quote:Solomio schreef op 22 februari 2015 @ 18:15:

[...]

Ow bah, dat klinkt niet fijn nee.

Ik hoorde dat in de overgang je voeten zomaar een maat groter kunnen worden, en met mijn maat 45 werd ik daar niet blij van. Maar sinds ongeveer een jaar pas ik ineens in maat 44.Nee zeg, ik heb al 2 maten groter door mijn dikke kont na de zwangerschappen zijn ze nooit meer gekrompen die voeten. En mijn reet ook niet btw
En waar is de kotssmiley als je 'm nodig hebt.

Ik ben af en toe echt blij dat ik zo'n goed geheugen heb.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:MrsEinstein schreef op 22 februari 2015 @ 18:03:

[...]

Wat een nare opmerkingen allemaal. Zit je iets dwars?

Het is slechts 1 opmerking en zo naar istie niet hoor!

Misschien ben ik, diep van binnen, wel gewoon jaloers dat zij er wel 1 heeft en ik niet.
quote:Miss.Innuendo schreef op 22 februari 2015 @ 18:17:

En waar is de kotssmiley als je 'm nodig hebt.

Ik ben af en toe echt blij dat ik zo'n goed geheugen heb.Zodat je je nog herinnert hoe die kotssmiley er uitzag?
quote:Solomio schreef op 22 februari 2015 @ 18:16:

Heeft iedereen haar/zijn eigen RS?Ik wel. En Olla ook naar nu blijkt. Tam, al is dat meer een SRS, Soppende Rescue Squad
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik ben na het afvallen van maat 40 naar 39 gegaan. Mijn tenen verdwijnen
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:Solomio schreef op 22 februari 2015 @ 18:18:

[...]

Zodat je je nog herinnert hoe die kotssmiley er uitzag? Nee, zodat ik me gedrag van anderen uit het verleden nog herinner.
quote:dubbeltje4 schreef op 22 februari 2015 @ 18:18:

[...]

Misschien ben ik, diep van binnen, wel gewoon jaloers dat zij er wel 1 heeft en ik niet.Ja dat zal het zijn.
quote:dubbeltje4 schreef op 22 februari 2015 @ 18:18:

[...]

Misschien ben ik, diep van binnen, wel gewoon jaloers dat zij er wel 1 heeft en ik niet.Dat zou kunnen, dat zou ik oprecht heel vervelend voor je vinden. Alleen zijn kan ook fijn zijn toch?
Haaaai Hats Waar moet ik zijn?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:hatsetats schreef op 22 februari 2015 @ 18:10:

Wauw!!! Ik heb ff mn HRS opgetrommeld want hier is een resque sqaud in optima forma aan ht werk, de ORS (niet verwarren met die zoutoplossing die je geeft bij diarree en kotsen al zie ook ik de overeenkomst)

Strakke actie hoor, chapeau!!Denk jij aan je contract met de mods? Niet zo lief dit he?
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:Nouschi schreef op 22 februari 2015 @ 18:21:

Haaaai Hats Waar moet ik zijn?Tadaa... maareh maar 1tje? Dat is een kleine HRS zeg.
quote:MrsEinstein schreef op 22 februari 2015 @ 18:20:

[...]

Dat zou kunnen, dat zou ik oprecht heel vervelend voor je vinden. Alleen zijn kan ook fijn zijn toch?Hoe kom je erbij dat ik alleen zou zijn?
quote:Nouschi schreef op 22 februari 2015 @ 18:21:

Haaaai Hats Waar moet ik zijn?Hiero!! Ff de kunst afkijken!
quote:O.L.L.A schreef op 22 februari 2015 @ 18:22:

[...]

Denk jij aan je contract met de mods? Niet zo lief dit he?Niet? Ik geef je ORS een dubbeldik welgemeend compliment!
quote:hatsetats schreef op 22 februari 2015 @ 18:26:

[...]

Niet? Ik geef je ORS een dubbeldik welgemeend compliment!Oooow, dus iedereen leest het verkeerd?
Wat een gezeik. De enige afkorting die van toepassing is, is volgens mij PMS. Lijkt wel vol met vrouwen te zitten hier.
quote:dubbeltje4 schreef op 22 februari 2015 @ 18:23:

[...]

Hoe kom je erbij dat ik alleen zou zijn?Omdat jij schreef dat je misschien wel jaloers was omdat zij er wel 1 heeft en jij niet. Dit nav haar partner. Vandaar dat ik aannam dat jij alleenstaand was, maar dat was blijkbaar een verkeerde aanname. Ik begrijp dan niet waar de jaloezie voor nodig is, maar ik heb O.L.L.A. d'r partner dan ook nog nooit gezien, misschien zou ik ook wel jaloers worden.
quote:Amaqanda schreef op 22 februari 2015 @ 18:33:

Wat een gezeik. De enige afkorting die van toepassing is, is volgens mij PMS. Lijkt wel vol met vrouwen te zitten hier.
quote:MrsEinstein schreef op 22 februari 2015 @ 18:33:

[...]

Omdat jij schreef dat je misschien wel jaloers was omdat zij er wel 1 heeft en jij niet. Dit nav haar partner. Vandaar dat ik aannam dat jij alleenstaand was, maar dat was blijkbaar een verkeerde aanname. Ik begrijp dan niet waar de jaloezie voor nodig is, maar ik heb O.L.L.A. d'r partner dan ook nog nooit gezien, misschien zou ik ook wel jaloers worden. Mrs Einstein wat ben je toch een moppie.
quote:Amaqanda schreef op 22 februari 2015 @ 18:33:

Vrouwen? Hier? Gadverrrrrrdamme!

quote:Steinbeck2 schreef op 22 februari 2015 @ 18:35:

[...]

Mrs Einstein wat ben je toch een moppie.Dank je Stein, ben jij nu mijn HRS?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven