Napraattopic 25
zondag 22 februari 2015 om 00:18
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 22 februari 2015 om 19:49
Ik vind het niet ongezellig hoor. 's Morgens vind ik het een stuk minder met 'goedemorgen, ik ga werken, ik ga de hond uitlaten, ik lig nog, wat is het hier stil, ik hoef niks bij te lezen etc. Dat geneuzel heb ik dan weer niks mee.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 22 februari 2015 om 19:50
quote:Nouschi schreef op 22 februari 2015 @ 19:49:
Ik vind het niet ongezellig hoor. 's Morgens vind ik het een stuk minder met 'goedemorgen, ik ga werken, ik ga de hond uitlaten, ik lig nog, wat is het hier stil, ik hoef niks bij te lezen etc. Dat geneuzel heb ik dan weer niks mee.Gelukkig is er voor ieder iets wat wils.
Ik vind het niet ongezellig hoor. 's Morgens vind ik het een stuk minder met 'goedemorgen, ik ga werken, ik ga de hond uitlaten, ik lig nog, wat is het hier stil, ik hoef niks bij te lezen etc. Dat geneuzel heb ik dan weer niks mee.Gelukkig is er voor ieder iets wat wils.
zondag 22 februari 2015 om 19:51
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 februari 2015 @ 19:41:
Als ik hier niet " mag " posten als Hats gezeik heeft zou ik hier dus nooit kunnen posten.
Kennelijk maakt het niet uit wanneer of met welke post ik hier binnen kom, in de ogen van bepaalde mensen is het dus altijd om Hats te redden.
Paranoïde gedoe, zeg.Je post hier juist nooit, dat is zo opvallend, behalve 'als Hats gezeik heeft' zoals je dat zelf noemt.
Dan ga je je er altijd ineens mee bemoeien. Of ga je nu beweren dat je dat onbewust doet?
Overigens vind ik niet 'dat Hats gezeik heeft' maar dat Hats het opzoekt en uitlokt.
Laten we het maar houden op een verschil in perceptie.
Als ik hier niet " mag " posten als Hats gezeik heeft zou ik hier dus nooit kunnen posten.
Kennelijk maakt het niet uit wanneer of met welke post ik hier binnen kom, in de ogen van bepaalde mensen is het dus altijd om Hats te redden.
Paranoïde gedoe, zeg.Je post hier juist nooit, dat is zo opvallend, behalve 'als Hats gezeik heeft' zoals je dat zelf noemt.
Dan ga je je er altijd ineens mee bemoeien. Of ga je nu beweren dat je dat onbewust doet?
Overigens vind ik niet 'dat Hats gezeik heeft' maar dat Hats het opzoekt en uitlokt.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zondag 22 februari 2015 om 19:52
quote:ThunderassMan schreef op 22 februari 2015 @ 19:45:
[...]
Doe niet zo schijnheilig en melodramatisch.
Er zijn veel meer momenten dat het hier gezellig is, dan dat hats 'gered' moet worden.Ik hoef hier niet gezellig te posten over de prijs van de bloemkolen etc. Ik had iets te melden over een topic van Willem.
[...]
Er zijn veel meer momenten dat het hier gezellig is, dan dat hats 'gered' moet worden.Ik hoef hier niet gezellig te posten over de prijs van de bloemkolen etc. Ik had iets te melden over een topic van Willem.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 22 februari 2015 om 19:52
quote:ThunderassMan schreef op 22 februari 2015 @ 19:45:
[...]
Er zijn veel meer momenten dat het hier gezellig is, dan dat hats 'gered' moet worden.[...]
[...]
Er zijn veel meer momenten dat het hier gezellig is, dan dat hats 'gered' moet worden.[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-02-2015 20:00
Reden: op de man
Reden: op de man
% gewijzigd
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zondag 22 februari 2015 om 19:57
zondag 22 februari 2015 om 19:58
quote:Miss.Innuendo schreef op 22 februari 2015 @ 19:51:
[...]
Je post hier juist nooit dat is zo opvallend, behalve 'als Hats gezeik heeft' zoals je dat zelf noemt.
Dan ga je je er altijd ineens mee bemoeiend. Of ga je nu beweren dat je dat onbewust doet?
Dat heet hier thuis zelfs een 'Hats doen'
Net zoals je glas niet leegdrinken hier een 'Marieke doen' heet, naar vriendin Marieke die haar glas nooit leegdrinkt.
En sinds van de week kunnen de kinderen hier ook een 'Twerky doen.'
[...]
Je post hier juist nooit dat is zo opvallend, behalve 'als Hats gezeik heeft' zoals je dat zelf noemt.
Dan ga je je er altijd ineens mee bemoeiend. Of ga je nu beweren dat je dat onbewust doet?
Net zoals je glas niet leegdrinken hier een 'Marieke doen' heet, naar vriendin Marieke die haar glas nooit leegdrinkt.
En sinds van de week kunnen de kinderen hier ook een 'Twerky doen.'
zondag 22 februari 2015 om 19:59
quote:sandt2.0 schreef op 22 februari 2015 @ 19:58:
[...]
En sinds van de week kunnen de kinderen hier ook een 'Twerky doen.'Het valt niet mee he loslaten?
[...]
En sinds van de week kunnen de kinderen hier ook een 'Twerky doen.'Het valt niet mee he loslaten?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET