Napraattopic 25
zondag 22 februari 2015 om 00:18
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 22 februari 2015 om 20:05
quote:O.L.L.A schreef op 22 februari 2015 @ 18:55:
Ik voel me best geeerd met mijn Olla resque squad. Maar ik dacht eerder dat de zogenaamde ORS gewoon normale nadenkende assertieve forummers waren. Hoe naief kan ik zijn..
Tactiekje van je.
Beweren dat je iemand "onder de negeer" hebt staan, vervolgens gaan klagen over bepaalde posts( waarom eigenlijk: die kun je toch niet lezen??) en dan samen met je sympathisanten een kliekje gaan vormen door overdreven tegen ze te slijmen.
Naief?????
Ik voel me best geeerd met mijn Olla resque squad. Maar ik dacht eerder dat de zogenaamde ORS gewoon normale nadenkende assertieve forummers waren. Hoe naief kan ik zijn..
Tactiekje van je.
Beweren dat je iemand "onder de negeer" hebt staan, vervolgens gaan klagen over bepaalde posts( waarom eigenlijk: die kun je toch niet lezen??) en dan samen met je sympathisanten een kliekje gaan vormen door overdreven tegen ze te slijmen.
Naief?????
zondag 22 februari 2015 om 20:05
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 februari 2015 @ 19:57:
[...]
Zoek even mijn eerste post op van vanavond op dit topic. Voordat Frizzy kwam vertellen over hoe ze het topic ervaarde.
Die had ik gelezen hoor en misschien/ws is er inderdaad helemaal geen HRS net zomin als dat er een ORS is.
Ik geloof best dat je spontaan even voor Tats opneemt dan.
Net zo als de meeste van ons spontaan even tegen Tats of in laatste geval Dubbeltje ingaan als ze weer sneert/s] kut opmerkingen maakt uit het niets.
EDIT:
Misschien zijn we het gezuig van sommige gewoon zat. Ik wel tenminste.
[...]
Zoek even mijn eerste post op van vanavond op dit topic. Voordat Frizzy kwam vertellen over hoe ze het topic ervaarde.
Die had ik gelezen hoor en misschien/ws is er inderdaad helemaal geen HRS net zomin als dat er een ORS is.
Net zo als de meeste van ons spontaan even tegen Tats of in laatste geval Dubbeltje ingaan als ze weer sneert/s] kut opmerkingen maakt uit het niets.
EDIT:
Misschien zijn we het gezuig van sommige gewoon zat. Ik wel tenminste.
zondag 22 februari 2015 om 20:06
quote:ThunderassMan schreef op 22 februari 2015 @ 20:05:
[...]
Ik ben nog steeds heel Zen; merk je dat niet dan?
Nou nee, niet echt eigenlijk.
Maar mijn sociale snapvermogen is niet zo heel groot, dus daar zal het wel aan liggen.
[...]
Ik ben nog steeds heel Zen; merk je dat niet dan?
Nou nee, niet echt eigenlijk.
Maar mijn sociale snapvermogen is niet zo heel groot, dus daar zal het wel aan liggen.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 22 februari 2015 om 20:10
quote:Feeksje1977 schreef op 22 februari 2015 @ 20:05:
[...]
EDIT:
Misschien zijn we het gezuig van sommige gewoon zat. Ik wel tenminste.+1
[...]
EDIT:
Misschien zijn we het gezuig van sommige gewoon zat. Ik wel tenminste.+1
zondag 22 februari 2015 om 20:13
zondag 22 februari 2015 om 20:13
zondag 22 februari 2015 om 20:14
quote:ThunderassMan schreef op 22 februari 2015 @ 20:13:
[...]
ik zou je, vanwege je sociale snapvermogen, best een knuffel willen geven, maar ja............Tja, jammer hè, maar er zijn er vast die je wel een plezier doet met een knuffel.
[...]
ik zou je, vanwege je sociale snapvermogen, best een knuffel willen geven, maar ja............Tja, jammer hè, maar er zijn er vast die je wel een plezier doet met een knuffel.
The early bird suffers longer.
zondag 22 februari 2015 om 20:16
zondag 22 februari 2015 om 20:18