April 2009!

03-08-2008 19:22 2411 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze prachtige april moppies

Nickname Leeftijd Kindje UD BVD Geboren! Noerie311e2 april26 maart Sofia Katherina Puck281e12 april26 maart Philipmjdh381e22 april30 maartTeunPamster251e11 april31 maartAnoukBeer384e1 april31 maartBeertjeEnka352e2 april1 aprilLarsT&G263e7 april3 aprilLoïs TamarAssevas291e18 april6 aprilEmma MaritMette Mare272e13 april8 aprilStef ThijmenElmanita282e10 april 9 aprilGwenvrolijkevrouw1282e8 april10 aprilKarlijnRuma384e16 april10 aprilAnneJohaira231e19 april14 aprilNajade Jazzley JohairaLouiseP333e15 april15 aprilJuliusAsjemenou371e18 april16 aprilIsa Anne-Noor Wendy291e9 april20 aprilYaelReminder371e20 april29 april BastiaanIndia74341e25 april1 meiFee Havana floddertje1283e3 mei3 meiPepijnSteenbokje77311e29 april4 meiSofie Roos

Naam Kindje Startgewicht en lengte Huidige gewicht en lengte leeftijd Sofia 3000 gram en 50 cm 9.4 kg en 73.5 cm10 mndPhilip 3100 gram en 50 cm 7035 gram en 67 cmBeertje4150 gram en 55 cm9 kg en 74 cm10 mndStef3390 gram7595 gram en 69 cmGwen 3400 gram en 50 cm 10.1 kg en 74 cm11 mndAnne 3900 gram en 49 cm 9680 gram en 71 cm9 mndIsa 3400 gram en 49 cm 8400 gram en 73 cm8 mndFee 4100 gram en 53 cm 9750 gram en 76 cm7.5 mndPepijn 4200 gram en 52 cm 10,8 kilo en 76 cm9 mnd
Het niet mogen drinken is ook even wennen voor mijn vriend! Gisteren gezellig aan de gourmet, vraagt hij doodleuk of ik een glaasje rosé wil... Ja, willen doe ik het wel ja!
Hallo allemaal,

Kan ik er ook nog bij? Sinds vorige week weet ik dat het raak is. De symptonen zijn ook niet meer te negeren. Moe, moe en nog eens moe!

Ik ben 28 jaar, het is de eerste en ik ben 12 april uitgerekend, net als Leeuw en Jore.

Groetjes,

Puck
hahaha, ik heb ook het gevoel dat ik door de mand val als ik geen wijn meer drink als ik bij mijn moeder op visite ga en feestjes heb. Ik ben al van allerlei smoezen aan het verzinnen. Ik ga naar het eerstvolgende feestje met de auto, mag ik niet drinken ! .

Verder ben ik al iets minder bang. Waarschijnlijk begin ik een beetje te wennen. Bloedsuikers zijn helemaal goed, dus dat geeft ook een lekker gevoel. Ik kan niet wachten dat deze week voorbij is i.v.m eerste echo!
jeetje, mijn vriend wil het ook echt nog minimaal 6 weken stilhouden (tot 12 weken), ik kan beter in een klooster gaan zitten tot die tijd! afgelopen week al met de auto naar een restaurant gegaan waar we met vrienden gingen eten, maar als ik de volgende keer weer geen alcohol drink vraag ik me af of mensen zich niet het een en ander af gaan vragen, ik ben nl dol op een wijntje... kan ook niet wachten tot de echo...
sorry voor de vervuiling.. ik had mijn eigen bericht gequote ipv gewijzigd...
Hallo,

Mij kunnen jullie weghalen, ik heb een miskraam (gehad). Veel buikpijn en bloedverlies, maar ja geeft niet. Het vruchtje was niet goed!

Succes iedereen, veel geluk en hopelijk veel mooie april baby's!!!!!!!!!!
Lieve leeuw, wat ontzettend klote om te horen!

Ik hoop dat jullie snel weer zwanger mogen raken.

Je zal het waarschijnlijk niet willen horen maar het meerendeel van de eerste zwangerschappen eindigt in een miskraam, was bij ons ook het geval.

Ik putte in ieder geval hoop uit het feit dat ik dus wel zwanger kon raken, net als jij!

Dikke knuffel in ieder geval x
@Leeuw..heel veel sterkte meid...en heel veel geluk en succes de volgende keer!!!
leeuw shit zeg... sterkte

en vlinder... nee, dat wil ik idd liever niet horen...... is dat een feit?
@Jore...wat krijg je al vroeg een echo!! Is er dan al wel iets te zien???? Hoeveel weken ben je dan?

En ga je het bij een goede echo ook direct aan iedereen vertellen???
@Nicks...1 op de 10 zwangerschappen eindigt in een miskraam. Boven de 35 jaar neemt dat aantal toe.

60% van de zwangerschappen eindigt voordat je weet dat je zwanger bent. Dan wordt het een gewone menstruatie dus.
dat 1 op de tien eindigt in een miskraam, dat wist ik, en de kans is het grootste dat dat in de eerste 12 weken gebeurt, weet ik ook, maar zit er een verschil in of het een eerste of een tweede of derde oid is?
@Nicks, dat werd ons toendertijd verteld in het ziekenhuis, maar of het dan ook echt een feit is...

Wilde absoluut niemand bang maken, mijn excuus als dat het geval is! Wilde Leeuw een hart onder de riem steken...
@Nicks. De kans dat het de eerste of tweede keer mis gaat is iets groter dan de derde keer. Bij de eerste keer is de kans het grootst geloof ik.
nou ja, als het mis gaat, gaat het mis he... dan is het altijd verdrietig, maar zoals leeuw schreef, was het vruchtje dan waarschijnlijk niet goed en of de kans echt uitmaakt, je doet er toch geen bal aan...

Leeuw iig sterkte en ik hoop echt van harte dat je gauw weer zwanger bent!
Leeuw, heel erg veel sterkte!! Vind het heel erg voor je....

Ik hoop dat je gauw weer zwanger bent, als je eraan toe bent

Verder heb ik zelf vandaag een zeurende pijn in de onderbuik en onderrug.

Als ik het verhaal van Leeuw dan lees, maakt me dat een beetje bang ...
Leeuw sterkte meid en hopelijk ben je snel weer zwanger!

Danielle zeurende pijn kan ook het innestelen van het vruchtje zijn. Ik heb bij de 1e een week lang met een kruik op de bank gelegen 's avonds.

Puck welkom!

Hier niet veel nieuws we zijn ons een beetje aan het orienteren voor een duo wagen aangezien Fynn als de baby geboren wordt nog lang niet goed kan lopen. Heeft 1 van de andere mama's hier misschien ervaring mee?
Ah Leeuw, rot zeg! Het is toch zo spannend of het goed zal gaan. Ik moet zeggen dat het mij ook flink bezig houdt.

@Danielle1980, ik heb ook lage rugpijn en steekjes in mijn buik. Omdat ik onbekend ben met zwanger zijn en alles er om heen, ben ik juist ongerust als ik niets meer voel......

Vandaag voor het eerst naar een Prenatal geweest, vermoeiend maar leerzaam. Wat is er veel keuze! Ik ga eerst maar op vakantie en zie dan wel verder.
@leeuw :heel veel sterkte. Erg jammer.

@TammieenGwennie: Ja, ik ben zo vroeg i.v.m diabetes en het gebruik van clomid om zwanger te worden. Ik ben dan net aan het einde van mijn 6e week. Hopenlijk kunnen we het hartje dan net horen kloppen.

Ik denk dat ik daarna nog eventjes 2 of 3 weken wacht totdat ik het ga vertellen.
Hebben het gister aan "opa en oma" verteld, we konden niet wachten!

We lieten ons zoontje met de zwangerschapstest de woonkamer inlopen. Omdat mijn moeder haar bril niet op had, had ze in het begin niet in de gaten waar hij nou mee aan kwam lopen (ze dacht een kaars). Toen ze eenmaal de test aanpakte van mijn zoon, keek ze me vol ongeloof aan : " ben je weer zwanger???" Ze vonden het helemaal te gek!

Wel heerlijk om het in ieder geval al ergens te kunnen vertellen, ook al is het nog heel onwerkelijk allemaal.

Moet wel zeggen dat ik deze zwangerschap nu al anders ervaar als de eerste. Ik heb veel meer last van vermoeidheid en ben zo nu en dan ook misselijk. Vraag me af of dat zo blijft of dat het dalijk gelijk opgaat met de eerste.

Morgen weer werken, met de wetenschap zwanger te zijn, ook wel heel erg raar. Voor mijn gevoel staat het op mijn voorhoofd geschreven haha!
Jeetje Leeuw, wat een naar nieuws zeg! Dikke knuffel!

Hier ook het nieuws aan de opa's en oma's verteld. Het voelt wel lekker om het er gewoon over te kunnen hebben!

Ik heb nu al twee dagen last van mijn onderbuik. Ik vermoed dat het mijn darmen zijn (heb pds), maar na het verhaal van Leeuw slaat de angst toch wel toe....
Ik heb iets geks te vertellen misschien..

Hoe ervaren jullie op dit moment klaarkomen?

Gisteren had ik erna zo'n ontzettende pijn in mijn onderbuik dat ik misselijk van werd!

Lijkt mijzelf logisch dat dit komt omdat de baarmoeder aan het in-en uitkrimpen is? Dat het iets teveel van het goede is?

Herkenbaar?
Hoi danielle,

Ik hoor hier helemaal niet maar wilde je toch even gerust stellen. Dat van dat klaarkomen had ik ook bij beide zwangerschappen. Heel herkenbaar dus en ik heb er wel eens op gegoogled en je bent niet de enige hoor!
Hoi Aruba, bedankt voor je antwoord!

Ik las net ook terug op het zwangerschapspagina, dat meerdere vrouwen dit gehad hadden.

Het gevoel moet later verdwijnen... Eerst dus maar even niet klaarkomen, want het deed echt erg pijn! hihi

Maar goed, is dus een teken dat mijn lichaam hard aan het werk is. Dan bekijk ik het maar zo!
zo vanmorgen de vk gebeld en 4 september heb ik de intake (geen idee waarom dat nog een keer moet want alles staat nog in de computer van de vorige lijkt me maar goed). En dan 22 september de termijn echo. Die toch niet doorgaat want ik ga een nekplooimeting laten doen en dan laten ze die vervallen (tenminste dat was de vorige keer zo haha).

Hoe gaat het met de rest?

dat met dat klaarkomen heb/had ik ook dus niks raars. Aan het eind van de zwangerschap kan het ook minder fijn voelen omdat je dan een soort harde buiken krijgt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven