F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
ha dames,

wat een rust hier, alleen Nico en Lau die de boel op komen fleuren?!

Nico, drinkt Floor nu beter? wel verveldn he, dat zit je ook niet erg lekker op je werk. Hoop dat ze snel weer helemaal de oude is!

En heben ze nu wel al een leuk project voor je?

Lau, lekker weekendje weg. Maar wel een gesleep. Gaan jullie met z'n vijven of met z'n vieren? En idd benieuwd of alles dan in de auto past. Wat vind nina trouwens van dr broertje?

ella begint het nu minder leuk te vinden. Milan teigert super snel heel t huis door, en vooral naar alles waar zij mee aan t spelen is.dus dat levert nogwel eens gegil op.
Dacht al dat iedereen een leven buiten het forum had ineens

Kan me voorstellen dat Ella het niet leuk vindt als Milan iedere keer speelgoed afpakt.

Ik denk dat Floor vandaag wel de fles heeft gedronken want heb nog niets gehoord. ga zo nog even bellen hoe het vandaag gaat.

Heb op het werk wel een eigen projectje. Is wel een goed project om weer een beetje vertrouwt te raken met de chemie maar het zijn zulke priegelhoeveelheden. Daar vind ik dus helemaal niets aan. Doe mij maar wat grotere hoeveelheden zodat je ze tenminste goed kan zien. Ik werk nu niet met grammen maar met 0.05 gram. 1 keer eroverheen niezen en je stof is weg maar er ligt wel 6 keer zoveel.

Ik ga stiekem toch wel uitkijken naar iets wat niet op een lab is maar het probleem is dat ik geen andere opleiding heb. Ga nog wel eens polsen of hier nog iemand nodig is voor administratie ed. maar waarschijnlij niet.

Nade vakantie in september maar eens kijken wat voor cursussen er zijn om bij te scholen op een ander vakgebied.
jeetje dat zijn echt priegel hoeveelheden. dan meot je echt supernauwkeurig te werk gaan! lastig hoor!

Kan je met jouw opleiding niet ook dingen aanverwant aan labwerk doen, die niet echt op t lab zelf zijn, of is dat lastig?

Bijscholen in de avonduren lijkt me erg pittig met twee ukkies, maar aan de andere kant, je hebt nog een heel werkendleven voor je dus als je echt wat anders wilt gaan doen is het natuurlijk nu wel het moment.
Bij dit bedrijf is er niet echt iets anders. Ik ben dan te laag geschoold voor bijvoorbeeld offertes maken en dat ondanks mijn HBO opleiding.

Er is nu wel een amanuensis nodig maar dat is een fulltime functie. Bijscholen zal erg pittig zijn maar ja, kan er dan ook niet te lang mee wachten.

Aan de andere kant duurt het nog een jaar of 4 en dan zijn de kids naar school en kan ik iets meer gaan werken (misschien). Weet niet of ik dat dan wel wil. Ik zie het nog wel, ik ga gewoon even rustig rondkijken.

Goedemorgen.

Hier alvast een ontbijtje om jullie weer hierheen te lokken.
Hmmm, dat ziet er goed uit Nic! Bedenk je ook nog wat voor de lunch?

Hier nu even rust, Tessel ligt er weer in, en Daan kijkt naar Ome Willem. Buiten is het vies weer, onweer, blegh.

En nog even een mijlpaal: Daan heeft op het potje gepoept! Van het kinderdagverblijf hebben we de tip gekregen om hem een boekje of zo te geven, zodat hij wat meer rust krijgt en niet continu zit te draaien. Dat werkt dus als een tierelier! Dat is dan ook het enige waar ik op dit moment tevreden over ben wat betreft het kinderdagverblijf. Ik kwam gisteren de kinderen ophalen toen Tessel enigszins onderuitgezakt in een buggy zat met een vieze luier en een beetje rode billen, en Daan op zijn blote voeten door de tuin rende. Die had geen sokken aan (lagen nat boven op de kastjes in het lokaal, niet in zijn kastje), was een schoen kwijt (die we ook niet zo snel weer konden vinden) en had een andere broek aan, terwijl zijn broek van die ochtend ook niet in zijn kastje lag. Er hadden die dag twee uitzendkrachten op de groep gestaan, want alle vaste krachten hebben kennelijk vakantie. Ik twijfel er nog een beetje over wat ik ga doen, klacht indienen of niet. Er zijn de afgelopen tijd ontzettend veel personele wisselingen geweest, ze hebben sinds 3 weken een nieuwe vaste kracht, die vorige week ook al alleen met een nieuwe uitzendkracht stond. Ik merk dat ik me daar steeds minder prettig bij ga voelen, en man gaf gisteren ook al aan dat de vakantieperiode daar geen excuus voor mag zijn. Maar goed.

En volgende week dinsdag gaan we weer bij een huis kijken, in een superrustige wijk, 7 kamers. Moet wel wat aan gebeuren (vooral isolatie etc.), maar dat lijkt wel in etappes te kunnen. Dus wat dat betreft is het ook even spannend. 's Ochtends eerst nog een afspraak bij de bank voor een hypotheekgesprek, en dan 's middags kijken. Ben erg benieuwd.

Met Tessel gaat het verder prima, die vermaakt zich prima en begint nu ook steeds meer het speelgoed van Daan te verkennen. Dat vindt Daan tot op zekere hoogte goed, wat wel scheelt is dat Tessel van ons ook niet met alles mag spelen.

Nu even wat nuttigs doen, ga ik vanmiddag als Daan slaapt even uitgebreid op iedereen reageren.
Morgen!!

Nic, ziet er lekker uit!! En balen dat ze geen administartief werk hebben voor je. Zou zeker om je heen gaan kijken wat betreft scholing.. je moet toch nog een flink aantal jaar aan de slag.. Ben ook druk aan het kijken, maar vind het moeilijk om een leuke (en toch nog wel enigszins uitdagende) parttime baan te vinden. Nu heb ik nog niet zo'n haast. Na mijn bevalling ga ik echt serieus aan de slag.

Tieg, zou er zeker wat van zeggen. Ondanks dat het uitzendkrachten zijn moeten ze toch aan bepaalde eisen voldoen.. En kijken bij een huis.. spannend hoor.

Nitro, snap dat Ella het niet echt leuk vindt als haar broertje alles afpakt .. Tja, ze worden allemaal groot.

Lau, was weer erg gezellig (vind nu nog het zand in Marius z'n bed ).. Is het nog gelukt met je lijstje??

Deze week lekker vrij en net eens allemaal adminstratieve zaken geregeld die bleven liggen. Straks nog even naar de IKEA.. En verder een beetje aanklooien... heerlijk!!
Het werkt Nic! Graag ook iets van chocola bij de lunch. (ik eet die van de borstvoeders wel op!)

Balen dat je het ff niet leuk hebt op t werk, hopelijk vind je wat anders geschikts.. Mij is echt een last van de schouders gevallen, nu ik niet elke dag meer met tegenzin naar t werk ga. Maar mss moet jij er inkomen? Al had je het al tijdje wat minder op lab toch..

Hahaha Nitro, errug herkenbaar! Hier wordt al het speelgoed hoog gezet, zodat de kleine kinderen er niet bij kunnen. En als ik Silvan in de loopkar zet, roept Jesse "neeeee, niet siwan in loopstoel" Ookal staat Silvan dan in de ene hoek vd kamer, hij roept dan in paniek dat Silvan al richting zijn kamertje komt... Nog een paar maand, en dan wordt t echt ruzie, want Sil maakt t nu nog weinig uit dat alles afgepakt wordt..

Hoest afgelopen met de luizen, zijn ze weg?

Tieg heb je linkje? Leuk joh, dat die jacht weer geopend is. En 7 kamers klinkt relaxed! En wb KDV... Hier lieten ze ook al wat steken vallen. Oranje haar, broek maanden kwijt (nu gevonden maar te klein) Silvan in neus gebeten, Jesse geplaagd. Maar ze gaan er met veel plezier heen en dat vind ik ook belangrijk. Hij vliegt de leidster altijd in de armen. Morgen afscheid... snif. In jouw geval kan ik me voorstellen dat t wel belangrijk is 1 vast gezicht te hebben...

Lau, heeeeel fijne vakantie, hopelijk kom je beetje tot rust en blijft Lasse beter slapen overdag (scheelt enorm hè?)

Marlee, lekker vrij! Ik moet ook naar Ikea, paar extra kinderstoelen scoren.

Ow ow het wordt hier heeeeel donker. En de tegel staan buiten. FF helpen!
]Omdat het zo goed helpt hier alvast de lunch.

Iemand anders mag dan vanavond koken hoor.

Op speciaal verzoek:

Hallo!

Cees, je moet de bonbons wel delen hoor. Ik zie ze zo snel verdwijnen.

Morgen dus alweer afscheid bij het kdv. Dan gaan ze helemaal niet meer? Hoeveel dagen per week ben je nu eigenlijk gastouder?

Tieg, ik zou wel een klacht indienen hoor. Het kan wel vakantie zijn maar dan horen ze nog je kinderen goed op te vangen. Dan moeten ze de vakantie van de leidsters maar beter op elkaar afstemmen zodat er altijd een vaste (bekende) kracht is. Spullen kwijt vind ik wel slecht hoor en volle luiers nog erger. Kan een keer gebeuren maar het klinkt alsof het daar nogal een zooitje is geweest.

Ben bij ons erg tevreden. Op alle groepen hebben ze vaste leidster maar ze zorgen ook dat die leidsters zo nu en dan op een andere groep staan zodat ze alle kindjes kennen. Is er dan van 1 groep geen vaste leidster dan kunnen ze wisselen zodat ze niet op 1 groep alleen maar invallers hebben.

Marlee, lekker een weekje vrij. Is Marius wel gewoon naar de opvang? Hoe voel je je nu? Ben je nog misselijk en moe? Je hebt ook bijna de 20 weken echo toch.

Hier alles goed.

Werkt is niet vervelend hoor Cees. Door alle onderbrekingen, pauzes en dan ook nog kolven, is het moeilijk om me soms goed te concentreren. Weet dat dat wel weer komt en moet zeggen dat het deze keer tot nu toe beter gaan dan bij Tim. Kolven gaat ook goed.

Floor lijkt ook alweer beter. Nog wel iets verhoging maar ze is wel weer lekker aan het lachen. Slaapt nog wel veel. Ze vergeet trouwens ook weer door te slapen, dat is wel jammer.

Tim wil iedere keer lekker knuffelen met Floor, is echt leuk om te zien. Zij kijkt dan ook heel geinteresseerd naar hem.

Ben verder ook best trots op mezelf dat alles thuis ook lekker blijft lopen en dan ik nog steeds goed in mijn vel zit. Het huis is schoon (dankzij de poets natuurlijk) maar ook opgeruimd. Was netjes gedaan, tuin blijft er netjes uitzien. Heb alle dingen geregeld die gedaan moeten worden. Hopen dat dat zo blijft. Als Floor zo rustig blijft 's avonds kan ik ook weer gaan sporten, dat zou helemaal fijn zijn.
hier het tegenovergestelde.... ben continue moe en het gevoel dat ik achter de feiten aanloop. vandaag de bedoeling dat ik vriend zou helpen, maar ik zit alleen maar te lantefanten. net een plotselinge lachbui om iets doms (waar ik normaal niet om zou lachen) wat overging in een huilbui. + dat ik telkens zo'n 'adrenaline rush' krijg, wat voelt als aankomende paniekaanval.

En dan maal ik weer waarom zoiets gebeurd. Waarsch kan ik alle drukte ff niet aan... Maar rust nemen lukt ook niet goed

Dusss, ik zou willen dat ik in jou schoenen stond Nic!
Cees Balen dat je je zo rot voelt. Volgens mij als er een grote sprong in de verbouwing is dat je meer rust krijgt en het dan beter gaat. Je kan wel gaan zitten maar doordat het allemaal vertraging heeft opgelopen blijf je onrustig in je hoofd.

Ik zal een beetje jouw kant op sturen misschien heb je er wat aan
Goedemorgen!
goedemorgen,

de ochtend lekker begonnen, zie mijn topic: Buurvrouw flipt om gegil dochter, is dit normaal?

pfff.... ben benieuwd of lief nog meer shit over zich heen krijgt vandaag. en door al dat gedoe ben ik nu super laat, dus moet snel aan de slag.

Casey, dikke knuffel voor jou!!!
Ik heb het gelezen Nitro, sjonge jonge.....die heeft haar eigen frustraties op jou afgereageerd. Mooi laten gaan zou ik haast zeggen.

Cees lieverd, doe je een beetje rustig aan ? Het lijkt wel of het weer de tijd is voor flinke stress en vermoeidheid. Het is hier ook aan de orde van de dag.

Nog een paar weken werken en dan hebben we vakantie. Net als vorig jaar, heb ik heel sterk het gevoel dat ik echt toe ben aan de vakantie en daar word ik erg onrustig van. Want vorig ging het immers een paar weken nadat we terug kwamen vakantie 'mis' met mij.... Het houdt me erg bezig en ik word er nerveus van. Vicieuze cirkel natuurlijk: ik maak me druk, wordt nerveus en maak me vervolgens nog drukker. Ook de relatie gaat door de nodige dipjes(lees:nog steeds geen sex). En met enige regelmaat vraag ik me af of ik zo tot mijn 80ste hiermee door wil gaan.

Nico ik vind het fijn om lezen dat je alles gevoelsmatig zo lekker op regel hebt thuis! Daar kan ik wel eens een beetje jaloers op zijn hoor!

Ik ga es ff kijken of Emma inmiddels wakker is slaapkop....
HALLO?......Hallo?.......hallo...... Wat een echo hier, het is wel errug rustig!

Goed weekend allemaal!
Roepende in de woestijn, Jos?

En dat Emma nog lag te pitten om 9.50u! Komt hier helaas nooit voor. 7.30/8.00u is op zich wel netjes, maar ik vind het errug vroeg.

Vervelend dat je nu al met die gevoelens rondloopt, dan krijg je idd een voorgevoel dat vanzelf uitkomt zo! Maar lastig te doorbreken natuurlijk. Gaat je man trouwens ook weleens naar de psych, of niet? Of samen? (Of is dat meer AK materiaal? )

Nitro; zie mijn reactie op je topic

En Nico en Lau; nog tips nodig voor hypoallergeen dieet? Proberen kan geen kwaad en binnen een paar dagen zou je verschil merken. Als het niks uitmaakt ga je gewoon weer normaal eten. (Officieel weglaten: Melk, soja, ei, noten, pinda's, pitten, zaden, vis, schaal- en schelpdieren. En niks meer eten waar niet opstaat wat erin zit...)

Maartje is nu 65 cm en 6260 gram bij 27 weken (Lisa was zoiets met 10 weken...)

Vriend en kindjes zijn weg naar opa & oma, mama is thuisgebeleven om haar administratie te doen
He Josje,

Dit keer komt het vast helemaal goed met de vakantie! Je bent nu toch een stuk verder zeg maar, dus de ontspanning zou nu juist heel goed wel kunnen helpen!

Dokkie, is t gelukt met je administraite?

HIer nog een heeel onplezierig verhaal met de buurvrouw, geen zin om t hier ook nog een keer op te typen, maar het iswel zwaar k*T en ik zit er behoorlijk mee in mn maag.

Maar zo ff lekker uitwaaien op t strand! Joepie!
Jeej Nitro, wat een gezeik met die achterlijke buuf zeg. Misschien kun je met haar man praten een keer, hij was wel wat redelijker dacht ik?

In welke situaties begint Ella zo te krijsen 's ochtends vroeg? Misschien heeft ze wat langer of rustiger tijd nodig om wakker te worden ofzo? Als Nemo net wakker is laat ik hem nog 5 minuten met rust anders wordt hij woest namelijk.

Hoop dat je je geest beetje hebt kunnen laten waaien op het strand, het waait hard genoeg tenminste.

Herrie met de buren is echt k*t.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Nitro, wat een gedoe met de buuf zeg. Had laatst al even op je topic gelezen. Snap dat ze het niet leuk vindt maar om nu zo te reageren. Ze had op z'n minst eens een keer langs kunnen komen om het erover te hebben.

Josje, heb het er eens over met de psych dat je zo tegen de komende tijd opziet. Je bent nu trouwens al een stuk verder dan vorig jaar hoor. Kan me je angst wel voorstellen.

Zal ik je link van de webshop om mijn hyves zetten voor je? Heb er al enthousiaste verhalen over gehoord van diegene aan wie ik de link heb doorgestuurt.

Dok, administratie klaar? Ben je nog op zoek om het door een ander te laten doen?

Hmm, bedenk me ineens dat ik ook wel zoiets kan gaan doen als er een markt voor is. Administratie voor allerlei mensen, dan gewoon voor mezelf beginnen. Moet ik eerst maar eens een diploma gaan halen natuurlijk.

Cees, hoe is het bij jou?

Hier lekker druk geweest. Vrijdag naar een vriendin geweest en gisteren mijn verjaardag nog gevierd. Was lekker druk en erg gezellig. Had ook soep en salade gemaakt. Was allemaal heel geslaagd.

Vandaag lekker lui gedaan vanmorgen. Vanmiddag nog naar een feestlocatie gekeken. Daar hebben we wat gedronken en gegeten en we zijn er erg enthousiast over. Gaan zo nog maar even lekker brainstormen over hoe we de dag willen hebben en dan binnenkort even een afsrpaak maken zodat ze een offerte kunnen gaan maken.

Floor is trouwens de laatste dagen supervrolijk en slaapt erg goed. Sinds ik nog beter ben gaan opletten op wat ik eet gaat het dus veel beter. Eet niet koemelkarm ofzo. Gewoon de dingen weggelaten waarvan bekend is dat ze krampen veroorzaken of maar heel weinig van gebruikt zoals ui.

Gaat super dus en ook erg goed voor mijn lijn. Krijg er heel veel opmerkingen over dat ik zo smal word en dan zijn ze nog verbaasd dat ik nog meer kwijt wil. En helemaal als ik zeg dan mijn bmi nog steeds boven de 25 ligt. Is wel leuk hoor al die complimenten.
Sorry, sorry, sorry, ben al veel te lang niet geweest. Krijg het ook niet heel snel bijgelezen, ondanks dat het niet zo heel erg druk is geweest hier.

Nitro, ik zal zo je topic even lezen, knaagt nogal heb ik het idee, maar heb nog niet gelezen wat er precies gaande is.

Nico, drinkt Floor nu wel beter bij een ander, of moet je steeds op en neer? Lijkt me erg lastig. En super toch, al die complimenten.

Hier wel heel erg druk, maar veel met leuke dingen. We hebben afgelopen week via marktplaats een vouwwagen gekocht, 2 jaar oud en ziet er nog supernieuw uit. Gisterochtend hebben we hem opgezet op het veldje hier tegenover. Vandaag nog campings in de buurt bekeken om in september nog een weekendje weg te kunnen om hem uit te proberen.

Gisteren naar Tarzan geweest in Scheveningen, lekker gegeten van te voren. Vrijdagavond naar de band Boulevard wezen kijken in Markelo, maar die zijn echt super hoor. Die ga ik boeken voor een personeelsfeest in november. Zit in de pv, vandaar.

Donderdag de hele dag naar de sauna geweest in Putten, lekker ontspannen. Heb dus half Nederland gezien in drie dagen tijd en ben nu ook bekaf. Ik moet echt een keer op tijd naar bed, dus ik denk dat ik zo maar eens even in bad ga en dan lekker mijn bed in rol. Aankomende week is weer iedere dag iets te doen, dus hoop dat ik nog even kan komen binnenwaaien hier.
Ik heb inderdaad bij de laatste sessie bij de psych. mijn rotgevoelens gedeponeerd. Door de intense vermoeidheid van de afgelopen weken(die nu gelukkig weer weg is na een vrije week), heb ik last gehad van depersonalisatie. Klinkt ingewikkeld, maar het komt er op neer dat je wel doet wat je moet doen, maar het voelt alsof je op een afstandje kijkt naar jezelf. Een soort overlevingsmechanisme. Vooral op mijn werk heb ik hier last van gehad. En ook vorig jaar, vlak voor ik uitviel. In mijn geval komt het door ernstige vermoeidheid en gelukkig heb ik de afgelopen week er geen last meer van gehad en zijn alle rotgevoelens(ook over mijn relatie) weer wat geluwd.

Vriend loopt sinds kort bij een revalidatiepsycholoog(gezellig). Hij heeft 1 sessie gehad. Vanwege zijn gezondheid loopt hij daar. Ik denk wel dat het het één en ander teweeg gaat brengen. Ik merk ook dat hij de afgelopen dagen meer aandacht aan mij besteedt en laatst vertelde hij me dat hij het gevoel had dat hij regelmatig tekort schoot naar zijn gezin. Ik ben bang dat ie daar wel gelijk aan heeft

Dokkie, ik weet nog van Emma dat ze ook niet zo goed groeide. Ik heb het net nog opgezocht en zij woog met een half jaar ook maar 6650 gram. Gelukkig is het helemaal goed gekomen!

Nitro ik heb nu weer wat meer vertrouwen gekregen. De rust van afgelopen week heeft me goed gedaan, zoals je hierboven wel kunt lezen. Ik heb wel vreselijk veel zin aan de vakantie. Even niks 'moeten' . We gaan 2 weken naar de Achterhoek.Hoest met de buuf?

Emma wordt overigens ook sjachie als we haar te snel wakker maken Vish! Ik rommel wat aan in haar kamertje, aai een keer over haar bol en wacht dan rustig tot ze rechtop komt zitten.

Nico wat leuk dat je mijn linkje hier en daar al hebt laten vallen! Ik zou het een eer vinden als je het op je Hyves zou zetten. Ik heb dat zelf nog niet eens gedaan! Collega's, die ik ook wel op Hyves heb, weten niet eens waar ik mee bezig ben haha. Ik wou het een beetje voor mezelf houden .

Daan wat heerlijk dat je zo de hort op bent geweest! Leuke ontspannende dingen gedaan zie ik.

Welterusten alvast, ik ga plat, moet morgen om 6.00 weer op.
Daan, klinkt gezellig. En leuk met de vouwwagen op pad. Deden we eerder ook altijd met mijn ouders en vond de weken op een camping geweldig. Vriend is alleen geen kampeerder dus ga het hier noooooit voor elkaar krijgen. Misschien een keer in een stacaravan op een camping.

Floor drinkt wel weer goed bij een ander, was een eenmalige actie van haar, waarschijnlijk omdat ze ook niet heel lekker was en er best lang tussen de voeding zat. Ze heeft vandaag ook eindelijk een keer uit een aventfles gedronken. Is ook wel makkelijker want daar heb ik er erg veel van en ook nog ongebruikte spenen.

Iemand hier trouwens een idee hoe lang een huwelijksvoltrekking bij de gemeente duurt en een kerkelijk huwelijk. Ben aan het bedenken hoe ons dagprogramma eruit kan zien want dat moeten we toch een beetje weten als we binnenkort de locaties willen vastleggen. Heb alleen geen idee hoe lang alles duurt.
He Josje, we waren ongeveer gelijk.

Ga het linkje zo meteen op mijn hyves zetten.

Gelukkig voel je je weer een stuk beter door rust. Weet je wel gelijk waar je op moet letten, ondanks drukke tijden toch je rust proberen te pakken, maar dat is soms erg lastig.
Even heel kort voor Nic, want ben druk bezig met financieel overzicht enzo. Druk weekend gehad ook, met kraamvisite, en gisteren nog bij les Miserables geweest. Kom deze wel uitgebreider terug hoor.

Nic, ons trouwen bij de gemeente duurde ongeveer een uurtje, kerkdienst heel iets langer, maar niet veel langer. Komt er op neer dat we om 3 uur de zaal van het stadhuis in konden, en om kwart voor 5 zaten we weer in de auto richting restaurant. Nu was het wel in het centrum van Dok-stad, waar het op loopafstand van elkaar is (grote kerk op steenworp van stadhuis). Maar dat was wel inclusief feliciteren na kerkdienst, en tussendoor even wachten in kerk. Kerkdienst is ook iets later begonnen vanwege noodweer (jaja, en dan trouw je half augustus )

Nu nog gauw verder met overzicht. 1e conclusie is er al: we geven veeel te veeel geld uit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven