F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
silvan heeft ook 4 pokjes op zijn arm; pokkemuggenbulten...
quote:casey schreef op 30 juli 2008 @ 13:03:

silvan heeft ook 4 pokjes op zijn arm; pokkemuggenbulten... .. Dat dacht ik dus eerst ook bij Marius, maar helaas kwamen er gisteren een soort blaasjes op... dus ik denk toch de waterpokken. Heb trouwens hier ook ontzettend veel last van muggen en in Utrecht nooit..
hola!

Ik heb t warm! Zo ook maar een badje in de tuin denk ik. Er komt een vriendinntje van Ella langs van t kdv dus dan kunnen die samen lekker spetteren.

Marlee, hopen dat het bij die 4 pokjjes blijft, dan valt het mee!

Nico, fijn dat je toch zo nog aan kleertjes voor Floor bent gekomen. En wat een prut-eerste werkdag op die manier!

Lau, die stukjes zeggen mij ook niets, misschien dat het te snel door z'n systeem gaat waardoor het nog niet goed verteerd is?

Tieg, wat leuk dat Ella in de puzzel zit!

Ok, het is echt te warm in de compu-kamer, ik vlucht naar buiten. Later!
Lau, raar die witte stukjes in de poep... Googlen? Of heppie brokk'n in de melk?

Nitro hoest met Milan? Geneest het naar behoren?

Ik ben net met Silvan naar CB geweest: 10.4 kilo en 77.5 cm!! Hij is dus erg lang (kwam boven de bovenste rand) Maar goed dus dat de deurkozijnen hier op 231.5 cm moeten, als ie zo doorgaat, haalt ie dat wel. En gister trok ie zich op aan de bedrand, dus gelijk bodem naar beneden...

Tis wel lekker weer vandaag, heb net al wat brandnetels en bramenstruiken gekortwiekd. Silvan ligt nog in Maxicosi. maft gewoon door... Vriend is druk bezig met kozijnen , aan de schaduwkant, anders is het niet vol te houden.

Muggen hebben wij sinds 2 dagen. Er zat er bij Silvan 1 in de klamboe... die heeft zich dus uitgeleefd. Vliegen word ik mesjokke van en ramen dichty nu vanwege die wespen. Buiten ook horzels, dát zijn kl*tenbeesten... Ach ja, life at the farm...

Vis vermaak je je een beetje vandaag?

Net weer een paniekaanval in de winkel. Ik snap niet waar die zo ineens vandaan kwam. Gelukkig was vriend mee, dus ben naar auto gegaan. Klinkt mss overdreven, maar als het op komt zetten, raak ik dus écht in paniek, en ben ik bang dat ik hartaanval oid krijg. Dan schiet er door me heen dat ik nog lang niet dood wil, en nog heeeeel lang vd jongens wil genieten. Vicieuze cirkel dus. Maar niet leuk en weinig aan te doen...

Marlee, heerlijk dat je misselijkheid over is! Al een buikje? En al ideeen voor kinderkamer?
Jeetje Cees, . Dat is wat met die aanvallen, gelukkig dat vriend mee was. Heb je er niet eerder over gehoord, heb je daar al lang last van? Je gaat nog lang niet dood want je wordt gewoon 102 jaar ..

Jeetje wat is die Silvan al lang, nog even en hij haalt Marius in.. en het leven op de boerderie valt ook niet mee.

Nog geen idee wat betreft babykamertje, ik heb natuurlijk alle spullen van Marius nog (bedje, commode, kast etc) en qua kleuren wacht ik even 20 weken echo af (25 augustus) want dan weten we wat het wordt (en ik zal het dan ook hier even melden!!).. Ga zaterdag kijken voor een nieuwe auto, vind het wel heel spannend want het isvoor het eerst dat ik zelf een auto ga kopen (altijd lease gehad) en nog helemaal nieuw ook
al idee welke?

als ik nu mocht kiezen zou het een zwarte opel zafira worden.

maar ben eigenlijk ook supertevreden over mijn astra station, lekker veel ruimte. alleen geen airco, das t enige minpuntje...

spannend, 25 augustus! ben benieuwd! Bij een meisje mag je nieuwe kleertjes zoeken!!
hallohallohallo

Nic, moet je teleur gaan stellen... Tessel zit nog in maatje 68... Floor is dan wel onwijs lang, of niet? Die scheelt wel een paar maanden met Tessel namelijk. En vervelend dat je nog vloeit... Hier alleen maar wat heftiger ongesteld, maar het lijkt behoorlijk regelmatig al weer. En geen spiraaltje of pil, tussen Daan en Tessel ook niet gehad.

Cees met zo'n opmerking van Jesse, kan me goed voorstellen dat het je wat doet. Ik denk dat het heel belangrijk is dat je tijdens een ruzie rustig blijft, niet gaat schreeuwen of gooien met spullen, en het tegelijkertijd ook uitpraat. Kinderen mogen heus wel zien dat je het niet eens bent met elkaar, dat je boos bent op elkaar, maar ze moeten ook zien dat je het weer goed maakt met elkaar en hoe je dat dan doet. Dan kun je altijd nog afspreken met vriend om dan later ('s avonds, zonder kinderen) nog wat meer uit te praten. En vervelend die paniekaanval! Geen idee wat de oorzaak is? Je hebt ze tijdens je zwangerschap toch ook wel gehad?

Marlee, lekker zeg, dat het huis steeds opgeruimder wordt, je al weer internet hebt, en je een nieuwe auto mag uitzoeken. Spannend trouwens, de 20 weken echo, ben erg benieuwd! Qua jongens/meisjes gaat het nu behoorlijk gelijk op!

Nitro, gezellig, speeldate met crechekindje! Hier is er morgen een speeldate met nichtje, maar het wordt even kijken wat en hoe we dat gaan doen. Schoonzusje is nu ook zwanger, maar heeft wel aardige bekkenklachten. Dus wieweet blijft Tessel wel bij haar, en ga ik wel met de twee grotere naar de dierentuin of zo.

hoest met de rest?

Hier lekker druk. Heerlijk aan het werk, het wordt nu iets rustiger, maar het lukt ook wel om als afdeling lekker effectief en ook vernieuwend bezig te zijn.

Verder ook druk met kleertjes naaien, nu nog bezig met een jurkje voor Tessel, dat moet met 2 weken klaar zijn want dan wordt ze gedoopt.

Plannen voor morgne zijn ook bekend, lekker naar de dierentuin. Zal wel hartstikke druk zijn, het wordt stralend weer...

Groetjes!

Ineke
Tieg, echt waar zit Tessel nog in maatje 68?! Is Floor dan zo enorm. Ze is trouwens niet heel lang hoor, ze was vorige week maandag 57.5 cm. Ze is vooral breed Veel shirtjes worden ook al wel kort en ik was ze echt niet te heet en ze gaan ook niet in de droger. Maar mijn moeder heeft kleertjes gekocht voor mij en ze opgestuurd dus we kunnen weer even vooruit gelukkig.

Leuk dat je zelf de doopkleertjes maakt voor Tessel. Daan is al gedoopt toch?

Wij hebben vanavond de dominee ook op bezoek gehad en allebei de kids worden 21 september gedoopt. Dan was er een speciale oecumenische doopdienst. Oh, bedenk net dat ik mijn moeder vergeten ben te vragen naar de doopjurk die ik ook aan heb gehad. Hoop dat Floor die ook nog aankan dan.

Is trouwens een hele leuke dominee en die wil ons ook wel trouwen volgend jaar. Hij was zo enthousiast, echt fijn. Heb 2 jaar geleden al met een andere dominee gesproken over het dopen maar daar waren we niet welkom omdat we niet naar de kerk gingen en hij vond dat we thuis Tim niet het geloof konden bijbrengen.

Cees, van schrikken zeg dat je een paniekaanval hebt gehad. Is lang geleden toch? Heb je geen idee waardoor ze komen. Gelukkig was je niet alleen.

Marlee, je klinkt heel goed. Fijn dat het huis al went. Muggen hebben we trouwens dit jaar ook veel last van. Vorig jaar bijna niet.

Nog heel even verder kijken en dan zo voeden en naar bed. Ben toch wel een beetje moe door het werken. Heb ook niet echt een idee waar ik mee bezig ben. Toch wel lastig als je ruim 9 maanden geen chemie meer hebt gedaan.
Goedemorgen.

Alweer mijn laatste werkdagje van deze week. Floor is vandaag naar de GO en ik ben haar nummer vergeten mee te nemen van huis. Ze staat niet in het telefoonboek.
Morgen,

Das balen, Nic.. dat je haar nummer niet hebt.. Fijn dat je moeder trouwens nog leuke kleertjes kon vinden.. En Tim en Floor samen dopen, leuk zeg..

Tieg, jij klinkt ook goed!! Gelukkig dat je werk zo leuk is en allemaal kleertjes aan het maken. Mag ik na Lau mijn gordijnen bij je neerleggen? ..

Ga kapot van de hitte, ben blij dat het wat koeler gaat worden de komende dagen..normaal kan ik er goed tegen, maar nu..
Oh Cees, die auto's klinken goed, maar de nieuwsprijs gaat een beetje boven mijn budget. Ik ga zaterdag (proef)rijden met de Toyota Aygo..
Marlee, wil je perse een nieuwe? Je kan ook een occasion van 2 jaar oud zoeken. Dan staan er vaak nog niet veel km op de teller, hij ziet er nog goed uit en je hebt al een heel stuk afschrijving gehad. Wel leuk auto's testen.
Heb ook wel gekeken naar occasions, maar wil toch liever een nieuwe.. En mijn stiefvader heeft goede contacten (voor zijn werk) met autodealers in de buurt en dus kan wel het een en ander voor mij regelen (lees: vette korting, maar dan wle op nieuw). Maar we gaan eerst maar eens rijden
Aygo vink ook heel mooi, en Toyota heeft mij nooit in de steek gelaten. Ben benieuwd hoe je die vind!

Nic, heeft ze jouw nummer wel? Als er wat is belt ze vast wel...

Josje, hoest met jou?? Druk?

En Lau al weggezwoten?

Tis idd heerlijk dierentuinweer. Hoe vond marius nou madurodam?

Wil met de jongens en papa eigenlijk ook nog dagje weg, kijken of dat nogt lukt (ben er bang voor..)

Vandaag lekker productief bezig, schiet tenminste op zonder kids. Maar wel hot!

En morgen uitstrijkje + voorlichting spiraaltje. Kon niet gelijk gezet worden. Jammer, want lig niet graag met benen wijd..
Oh ja, Madurodam. Marius vond het wel leuk, maar dat kwam voornamelijk door Bert & Ernie (het Sesamstraatgebeuren) en het treintje wat door M'dam reed. Madurodam vond hij wel ok, maar hij vond het maar stom dat hij nergens aan mocht komen ... We zijn in het voorjaar met Marius naar Sprookjeswonderlang geweest (wel een beetje uit de buurt, Enkhuizen), maar dat vond hij heel erg leuk en ik vond de entree leuk (7 euro pp).. Lijkt op het sprookjesbos is de Efteling, was heel mooi opgezet allemaal. Verder schijn je ook nog iets met Jan Klaassenland (of zo iets) te hebben en lineaushof (weet niet of ik het goed schrijf) schijnt ook heel leuk te zijn voor die ukkies..
Jaah, Land van Jan Klaasen. Dat is bij Doetinchem. Daar ben ik als kind regelmatig geweest. is erg leuk.

Marlee, die vette korting is natuurlijk erg fijn. dan zou ik ook wel voor een nieuwe kijken. anders vind ik het echt zonde van het geld. Ben een beetje een kniepert.

Cees, er zijn er maar weinig die bij de dokter met de benen wijd liggen.

Ga weer verder studeren. Moet wachten voor ik verder kan op het lab dus dan maar even de boeken in zodat ik weer weet waar ik mee bezig ben. Zo nog weer aan de melkmachine.

Floor heb ik vanmorgen pas om half 8 gevoed en dan raak ik een beetje in de knoop met de tijd. Volgende week nog maar even wat dingen anders doen op de dagen dat ik meot werken. Tot nu toe ben ik iedere keer iets na half 9 op het werk dus dat is al wel erg fijn. Komt wel omdat ik meteen als de wekker gaat uit bed spring. R heeft niet zo'n haast en zit ook liever nog een poos op de bank.
Nog een half uur en dan heb ik alweer weekend en zit mijn eerste werkweek er weer op. Tot nu toe is het me meegevallen maar heb dan ook nog weinig chemie gedaan.

Waar is Dok eigenlijk gebleven. Toch niet alweer op vakantie of gewoon druk?

En Josje, hoe is het bij jou?
Owww meiden, ik ben zo druk....afgezien van het feit dat ik een vreselijk dienstrooster heb momenteel, voel ik me nogal moe de laatste tijd. Ik heb mijn eerste nachtdiensten weer gedraaid, wat overigens prima ging en daarna ging het mis. Intense vermoeidheid, het gevoel niet meer bij te kunnen komen van deze nachtdiensten. Het is nu ruim een week geleden en ik word nog elke ochtend met een 'kater' gevoel wakker. Kl*te dus, maar goed. Dienstrooster is momenteel zo, dat ik 32 uur per week werk, maar daar staat dan tegenover dat ik volgende week een hele week vrij ben. Dan mogen ze me NIET bellen, om diensten te gaan invullen, dan ben ik ff niet aanspreekbaar

In mijn webwinkeltje heb ik de eerste bestelling gehad. Ofwel: ik heb in opdracht van iemand het 1 en ander gemaakt(superspannend) en ze was heul tevreden en ik dus weer opgelucht hihiih.

Cees zo'n paniekaanval, ik weet hoe het voelt, je denkt inderdaad dat je dood gaat, vre-se-lijk. Ik heb er vorig jaar een aantal gehad en je denkt echt dat je gek wordt. Je wil maar 1 ding en dat is wegwezen, waar het dan ook is waar je bent. Werk je jezelf niet over de kop? Zuinig zijn op jezelf hoor!

Nico, lekker dat je eerste dagjes er weer op zitten. Kon je de kleine meid een beetje rustig achter laten?

Ik ben verder de draad ff kwijt . Morgen ben ik vrij, dan kom ik nog ff terug. Ik ga eerst lekker slapen!

Trusten!

Josje
Josje, is je webshop officieel online?

Kan je het linkje nog eens in de ak zetten, dan kan ik het ook aan andere meiden doorgeven. Weet er nog genoeg met kids (op komst).
Morgen!!

Nic, al aan het genieten van het weekend??

Josje, wat leuk dat je je eerste opdracht al binnen hebt (en nog mooier dat ze zo tevreden was).. Ben ook heel benieuwd naar je site, zal link even opzoeken in AK...

Hoop vandaag op een wat koeler dagje... (Lau, trek je het nog of ben je lekker op vakantie in je luxe bungalowhuis?)... Hier staat in ieder geval de airco te loeien, maar merk er nog weinig van..
Goedemorgen!

HIer staat alles open, even de boel koelen binnen.

Tim was vannacht om 3 uur weer een beetje wakker zoals hij zelf zei en wilde niet weer gaan slapen. Ook bij ons niet. Pas na een dik uur is hij toch gaan slapen tussen ons in.

Slaapt Floor door en dan gaat hij spoken. Ik heb Floor om half 8 wakker proberen te maken maar lukte niet echt dus half slapend laten drinken en die sliep zo weer verder. Gisteren was het ook al zo laat dat ze gedronken heeft. Fijn!

Oh en een beetje een mijlpaal hier. Tim heeft een heel klein beetje op de wc gepoept. De rest lukte niet maar vindt dit al heel goed. HIj was zelf ook wel trots geloof ik.

Ik word geroepen, moet volgens mij even helpen.

Zo ook nog even de huisarts bellen vanwege het vloeien, vind het toch raar.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Goedemorgen!

Het is gelukkig een stuk koeler hier vandaag. Was gisteravond echt niet blij. Steeds dat gezweet en dan Lasse die al de hele week aan het rommelen is. Borstvoeding geven is echt niet fijn als je de hele tijd het gevoel hebt dat je van de hitte uit elkaar knalt. Merk sowieso dat ik niet lekker in mijn vel zit, ben moe en heb het idee dat ik nergens aan toe kom, vooral niet aan mezelf. Gelukkig is na volgende week lief ook een paar weken vrij en kan ik Lasse en Nina ook vaker aan hem overdragen.

Lasse heeft nogsteeds van die rare brokken in zijn poep. Krampjes zijn er ook nogsteeds, ontroostbaar is ie dan. Als hij uiteindelijk toch rustig wordt ligt ie nogsteeds een beetje te kreunen, zo zielig. Ik heb vanmiddag toch maar een afspraak gemaakt bij de ha, heb toch het idee dat hij ergens op reageert ofzo. Hij heeft verder geen huiduitslag of wat dan ook.

Kolven gaat wel heel goed met die neusspray, kom nu gewoon tot de 125 cc! Dat heb ik bij Nina ook nooit gehaald. Daar ben ik wel blij om want dan kan ik een beetje een voorraadje gaan aanleggen en ook weer wat meer voor mezelf gaan doen.

Volgende week vrijdag gaan we een weekje naar de Ardennen, even ertussenuit. Muren beginnen echt een beetje op me af te komen hier, ook omdat het allemaal even niet heel soepel loopt hier.

Marlee, leuk, nieuwe auto uitzoeken! Mijn zwager en schoonzus hebben allebei een aygo, zijn ze heel blij mee en goed betaalbaar ook.

Jos, goed zeg, je eerste bestelling! En lekker rustig aan doen volgende week he, klinkt inderdaad aardig druk voor je de afgelopen dagen.

Cees, hoe is het nu? Geen last meer gehad na de paniekaanval? Misschien vandaag eens aankaarten bij ha als je daar toch bent voor uitstrijkje.

Tieg, hoe was de dierentuin gisteren? Ik zou er voor geen goud heengaan met die hitte hoor. Was het niet te druk?

Leuk hoor al die speeldates! Als er nog iemand zin heeft in een speeldate met Nina binnenkort lijkt me gezellig. Tieg, wij moeten ook nodig eens een nieuwe afspraak maken nog!
ojeeojee...ik ben weer niet bij...wie is er jarig vandaag? Ik denk Cees of Vis zelf maar weet het echt niet

Ga maar even teruglezen, staat vast ergens....
Ojee, deze week ik ook niet hoor.

Cees en Vish zijn eind van de maand jarig.

Lau, balen dat je zo slecht in je vel zit.

Ojee, heb Tim hier net weggestuurd omdat hij steeds aan het toetsenbord zat en nu roept hij papa. Maar even weer goedmaken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven