leren kleding
zondag 1 maart 2015 om 15:32
Goeie middag mensen,
Ik heb al heel lang het idee om lederen kleding aan te schaffen omdat ik dat mooi vind.
Het gaat hier bij om een leren broek, een harnas, en wat armbanden enz,
Lederen kleding word vaak geassocieerd met homo's en bdsm/sm.
Ik ben geen homo of bi seksueel, en ik heb al helemaal niets met bdsm/sm.
Nu vraag ik jullie, kan een man leren kleding dragen, en wat vinden jullie ervan?
En hebben jullie nog tips
Ik heb al heel lang het idee om lederen kleding aan te schaffen omdat ik dat mooi vind.
Het gaat hier bij om een leren broek, een harnas, en wat armbanden enz,
Lederen kleding word vaak geassocieerd met homo's en bdsm/sm.
Ik ben geen homo of bi seksueel, en ik heb al helemaal niets met bdsm/sm.
Nu vraag ik jullie, kan een man leren kleding dragen, en wat vinden jullie ervan?
En hebben jullie nog tips
zondag 1 maart 2015 om 16:27
zondag 1 maart 2015 om 18:35
In de goth-, rock-, metal-, j-rock, j-pop en bikerscene word ook genoeg leer gedragen. Je kan het zelf zo opvallend of neutraal maken als je wilt. Maar het is meestal de houding die het maakt of breekt.
Van een man in een leren broek kijk ik niet op. Als de man in kwestie voorbij komt met een air van "kijk mij eens speciaal zijn" dan hoeft het voor mij al niet.
Voor brede leren armbanden zou je bij large popmerchandising of attitude holland kunnen kijken. Als je een leren hesje zou dragen draag je toch leer maar kan het nog doorsnee lijken. Als je een leren broek wilt ga dan naar een leerspeciaalszaak en vraag om kalfsleder. Dat is zachter, soepeler en staat vaak mooier dan dat stugge leer.
Van een man in een leren broek kijk ik niet op. Als de man in kwestie voorbij komt met een air van "kijk mij eens speciaal zijn" dan hoeft het voor mij al niet.
Voor brede leren armbanden zou je bij large popmerchandising of attitude holland kunnen kijken. Als je een leren hesje zou dragen draag je toch leer maar kan het nog doorsnee lijken. Als je een leren broek wilt ga dan naar een leerspeciaalszaak en vraag om kalfsleder. Dat is zachter, soepeler en staat vaak mooier dan dat stugge leer.