vriendin laat winden in bed

01-03-2015 23:01 220 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal,

ik heb een probleem dat overdreven lijkt maar waar ik wel mee zit.

mijn vriendin laat namelijk winden als wij lepeltje lepeltje liggen te slapen. ik vind dat tamelijk vervelend, maar ik wil haar ook niet kwetsen door er iets van te zeggen.

moet ik er toch iets van zeggen of zouden jullie het anders oplossen?

bedankt!
Bedankt SuzanneSuus
quote:betjebig schreef op 01 maart 2015 @ 23:34:

[...]

Ik vind het toch wel zo netjes om niet in het bijzijn van anderen, zelfs mijn lief, onbetamelijke geluiden te maken. Het kan natuurlijk altijd een keer gebeuren, en als je slaapt kun je er al helemaal niets aan doen, maar ik zou me rot schamen als iemand daar dan de aandacht op zou vestigen.

Mee eens. Als het per ongeluk gebeurt is dat echt niet erg, dat overkomt iedereen weleens, maar bewust een scheet de vrije loop laten gaan in het bijzijn van anderen vind ik niet zo netjes. Zelfs niet bij mijn lief of bij mijn ouders.

Ik ken een aantal mannen die heel bewust op momenten dat zij vinden dat het wel kan even hun ene been omhoog tillen van de bank om even lekker uitgebreid te ruften, onder het motto van 'wat eruit moet, moet eruit'. Ik vind dat onbeschoft... ga gewoon even naar de WC denk ik dan.
Ik laat het liefst van die stille scheten...verrassen mijn man extra en ik lig in een deuk. Kom op zeg...als je tig jaar samenwoont dan ga je een scheet echt niet meer inhouden.
quote:MadameQetesh schreef op 01 maart 2015 @ 23:54:

[...]

Beetje overdreven wel, lijkt me niet dat ze je de hele nacht wakker ruft. Of aan tour door. Zo wel moet ze naar de dokter.

Wij laten gewoon scheten bij elkaar. Geen zin in buikpijn. Scheet laten is natuurlijk. Ik ga niet eerst elke keer mijn bed uit.

Hahahha.. ik ben al maaaanden een stille meelezer op het forum, maar dit topic was te grappig om niet te reageren.

Wat een overdreven reactie zeg, van TO!

De hele wereldbevolking laat scheten en je vriendin doet het ook nog onbewust in haar slaap.

Ik sluit me aan bij bovenstaande. Ik zie het al voor me dat ik voor iedere scheet mijn bed uit moet. Dan deed ik nooit geen oog meer dicht! Leven en laten leven hoor!
Maar doet ze het expres en terwijl ze wakker is of per ongeluk terwijl ze slaapt?

Misschien is ze er een soort van trots op?

of ze probeert je te verleiden tot een wedstrijdje?

Dan kun je er wel wat van zeggen.
Hahahaha dit forum is echt grappig laatste tijd
Ik vind dit topic werkelijkwaar hilarisch!

Mijn vriend laat scheten in bed die mij laten kokhalzen. En hey, mij hoor je ook niet klagen. Wij heb er soms de grootste lol om. Oké, soms zijn ze ook niet te harden, maar goed de natuur heeft het zo bedoeld!

Enne, maak van een scheet geen donderslag!
quote:emmetje2 schreef op 02 maart 2015 @ 00:48:

Ik laat het liefst van die stille scheten...verrassen mijn man extra en ik lig in een deuk. Kom op zeg...als je tig jaar samenwoont dan ga je een scheet echt niet meer inhouden.

Echt wel!

Ik woon tig jaar samen, heb twee kinderen bij mijn heerlijke man. Maar scheten laten doen wij niet in elkaars bijzijn. Soms gebeurt het per ongeluk, maar dat is zeldzaam.

Ik vind het verschrikkelijk om te ruften bij elkaar, ik vind het zo onaantrekkelijk. Dus, het gebeurt hoor je ruft inhouden of elders laten, ook als je al jaaaren samen bent.

Yesss ik denk er nog steeds hetzelfde over!

Geen geruft in ons bed, echt killing vind ik dat!
DTEEZ!
Ik vind het ook niet nodig, ik hou ze in als man in de buurt is, of ik loop even weg. En dat man vindt dat hij dat gewoon in mijn buurt kan doen vind ik dus heel irritant! Mijn kinderen nemen het nl al giechelend over. En neus of teennagel pulken, alsjeblieft niet zeg. Het mag nog wel een beetje spannend blijven hoor.
quote:Djoels schreef op 02 maart 2015 @ 06:51:

[...]

Echt wel!

Ik woon tig jaar samen, heb twee kinderen bij mijn heerlijke man. Maar scheten laten doen wij niet in elkaars bijzijn. Soms gebeurt het per ongeluk, maar dat is zeldzaam.

Ik vind het verschrikkelijk om te ruften bij elkaar, ik vind het zo onaantrekkelijk. Dus, het gebeurt hoor je ruft inhouden of elders laten, ook als je al jaaaren samen bent.

Dit.

Ik zou er trouwens ook niet blij van worden als mn man in bed zit te ruften. Een keer kan vast gebeuren, maar als het regelmatig voorkomt, zou ik me er aan irriteren.

Misschien heeft to s vriendin last van haar darmen of kan ze niet tegen bepaald eten?
quote:pommiaan schreef op 01 maart 2015 @ 23:47:

Hahaha leuk topic .

To zoals al wordt gezegd, slaap gezellig met de konten tegen elkaar. En als ze vraagt waarom, zou je het kunnen zeggen. Maar als je wilt voorkomen dat ze zich gaat schamen zou je ook kunnen zeggen dat je niet lekker meer slaapt als je arm er verlamd bij ligt onder haar lichaam en die haren in je neus toch wel heel erg kriebelen?+1
Hoogtepunten heb je niet, als je geen dieptepunten hebt gezien.
Blij dat jij mijn vriend niet bent. Ik scheet veel (kan ik niks aan doen). Ook op de bank of jn bed. Mijn vriend maakt er grapjes over. Het is een scheet. Als het nou gebrek aan persoonlijke hygiëne is, of een kut karakter, dan heb je een punt. Maar een scheet is mensenlijk en je kan er weinig aan doen. Iedereen laat scheten. De mensen die zeggen van niet doen het snachts, zoals je vriendin.
quote:dedoper schreef op 01 maart 2015 @ 23:12:

[...]

Trek je per ongeluk het opblaas ventiel open, vliegt ze met een scheetgeluid de kamer uit.haha, ja dan heb je dát weer!
Scheten laten in bed is echt zo goor en zeker als iemand er eentje in je kruis laat, misschien elke keer een lichte tik tegen haar achterhoofd zodat je haar lichaam conditioneert? :-)
Gebruik een clicker! Elke keer als ze een wind laat geef je een click, gevolgd door een stroomstoot met een teaser. Na een tijdje heeft ze door dat een click een stroomstoot betekent en houdt ze wel op met ruften. Dat zal haar leren, jou een beetje uit je slaap houden met haar walgelijke lichaamsfuncties. Moet niet gekker worden zeg.
Als het per ongeluk gebeurd kan ze er vrij weinig aan doen toch?

Kijk, je hebt van die mensen die het tussen mensen in doen om reacties uit te lokken. Dat vind ik smerig. Echter, als de persoon in kwestie darmproblemen heeft, vind ik weer dat je er vrij weinig over kunt zeggen.

Heeft je vriendin soms darmproblemen? Dan kun je er, vind ik, vrij weinig over zeggen. Anders, zou ik het eerlijk aankaarten dat je hiermee zit.
Carpe Diem!
quote:Lughnasadh schreef op 02 maart 2015 @ 08:05:

Gebruik een clicker! Elke keer als ze een wind laat geef je een click, gevolgd door een stroomstoot met een teaser. Na een tijdje heeft ze door dat een click een stroomstoot betekent en houdt ze wel op met ruften. Dat zal haar leren, jou een beetje uit je slaap houden met haar walgelijke lichaamsfuncties. Moet niet gekker worden zeg.
Iemand heeft hier eerder een topic over geopend, en noemde dit "zakfohnen".

Volgens mij was dat Willem?
Ik probeer om zo min mogelijk scheten en boeren te laten in het bijzijn van vriend. Vaak loop ik even naar de wc of draai me buiten zo, dat ik hoop dat hij het niet merkt. Mijn darmen hebben een behoorlijk eigen willetje en het kan dus voorkomen dat hij wel iets hoort/ ruikt. Heel galant doet hij dan net alsof hij niets merkt.

Ik heb alleen geen invloed op mijn sluitspier 's nachts. Jammer dan. Iedereen laten scheten in zijn/haar slaap volgens mij en zolang het niet met opzet gebeurd lijkt het mij onnodig om dit tegen je vriendin te zeggen. Wat schiet je er mee op? Doet ze het wel met opzet, dan aangeven dat je het niet fijn vindt..
quote:pritzels102 schreef op 02 maart 2015 @ 07:18:

[...]

Dit.

Ik zou er trouwens ook niet blij van worden als mn man in bed zit te ruften. Een keer kan vast gebeuren, maar als het regelmatig voorkomt, zou ik me er aan irriteren.

Misschien heeft to s vriendin last van haar darmen of kan ze niet tegen bepaald eten?

Vriendin slaapt

Misschien is het een onbewuste manier van haar om duidelijk te maken dat ze lepeltje-lepeltje slapen gewoon niet prettig vindt? Dat haar onderbewuste een afstand probeert te creëren, die ze bewust niet aan durft te geven? Of .. ze laat gewoon winden, omdat mensen winden laten. goh.. hoe verzin je het.. zou dat het zijn?

Iedereen laat winden 's nachts. Mijn man heeft erge last van winderigheid. Ik ook trouwens, het is reuze gezellig bij ons in bed En mijn winden voel ik meestal niet aankomen. Overigens vind ik het bed uitgaan om náást het bed winden te laten nog vervelender, dan ruikt de hele kamer ernaar! Gewoon onder de dekens en zorgen dat er bij de neus geen lucht uit kan komen. Goed instoppen dus
Later is nu
quote:meldepel schreef op 02 maart 2015 @ 00:35:

[...]

Mee eens. Als het per ongeluk gebeurt is dat echt niet erg, dat overkomt iedereen weleens, maar bewust een scheet de vrije loop laten gaan in het bijzijn van anderen vind ik niet zo netjes. Zelfs niet bij mijn lief of bij mijn ouders.

Ik ken een aantal mannen die heel bewust op momenten dat zij vinden dat het wel kan even hun ene been omhoog tillen van de bank om even lekker uitgebreid te ruften, onder het motto van 'wat eruit moet, moet eruit'. Ik vind dat onbeschoft... ga gewoon even naar de WC denk ik dan.

Zo denk ik er ook over. Per ongeluk een scheet laten vliegen kan iedereen gebeuren. En sommige mensen hebben er nu eenmaal geen controle over. Laat staan in je slaap.

Maar ongegeneerd samen scheten in de bank knallen vind ik een mood killer. Er zijn zoveel dingen hatstikke natuurlijk. Maar het siert je om mij niet overal publiek van te maken.
Jonge, jonge. Je maakt je echt druk om een scheet zeg.
quote:diana_banana schreef op 02 maart 2015 @ 10:51:

[...]

Zo denk ik er ook over. Per ongeluk een scheet laten vliegen kan iedereen gebeuren. En sommige mensen hebben er nu eenmaal geen controle over. Laat staan in je slaap.

Maar ongegeneerd samen scheten in de bank knallen vind ik een mood killer. Er zijn zoveel dingen hatstikke natuurlijk. Maar het siert je om mij niet overal publiek van te maken."Even weglopen" als ik een scheet moet laten resulteert er in dat ik de hele avond op de gang / wc sta. Doordat ik toevallig heel winderig ben. Dan kan iedereen dat onbeschoft vinden, maar ik "knal" ze dus rustig de bank in. Ook als mijn vriend of moeder naast mij zit. Dan kan dat genegeert worden (alsof zij noet ruiken dat er net een atoombom is ontploft) of we maken er een lolletje op (zoals je over zoveel kleine dingen grappen kan maken) en lachen het weg. In het laatste geval hebben we het in elk geval gezellig samen, gaat er geen irritatie sluimeren en voel ik me niet opgelaten. Win-win-win wat mij betreft
En dat is erg? Ik douw gewoon vriends hoofd onder de dekens als ik er eentje gelaten heb. Tenminste, als ik wakker ben. En hij houdt 's ochtends toiletpotorkesten, galmt zo leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven