vriendin laat winden in bed

01-03-2015 23:01 220 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal,

ik heb een probleem dat overdreven lijkt maar waar ik wel mee zit.

mijn vriendin laat namelijk winden als wij lepeltje lepeltje liggen te slapen. ik vind dat tamelijk vervelend, maar ik wil haar ook niet kwetsen door er iets van te zeggen.

moet ik er toch iets van zeggen of zouden jullie het anders oplossen?

bedankt!
Ik krijg een creatief ideetje voor het liedje van Drs. P, De Troika.

Scheetje hier, scheetje daar, ja ze liet er veel dit jaar!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Een vrouw kan er niets aan doen dat ze winden laat waneer ze slaapt! het is algemeen bekend dat vrouwen overdag bijna geen winden laten omdat ze niet lang genoeg hun mond houden om die druk op te bouwen! Beetje medeleven mag ook wel hoor TO!
In een ander topic heeft iemand nog een vibo over .... deze zou niet passen of iets dergelijks ...

PM haar even voor de maat
Bah. Zeer onsmakelijk en niet sexy
Sinds ik op mijn eten let, heb ik geen last meer van winderigheid. Varkensvlees bleek de grote veroorzaker, daar ben ik nu heel matig mee. En vanzelfsprekend niet te veel bonen, uien en zeker geen cheese union chips..
quote:Mutsje1982 schreef op 27 december 2016 @ 18:26:

[...]

Oh nee hoor haha!

Daar geeft mijn vriend niets om, vindt hij niet erg.... hij zal wel moeten, aangezien ik PDS heb. Vervelende aandoening... Laat je er ook wel is 1 in zijn kruis? Zakfohnen?
quote:Bblientje schreef op 27 december 2016 @ 20:48:

Jeetje hee. Dat mensen to ook nog adviseren om de stank en geluid overlast te trotseren. Sorry hoor maar dit zou voor mij echt een dealbreaker zijn. Wat vies.Want jij hebt volledige controle over je lichaam als je slaapt? Een mens laat zeker 20 scheten per dag, jij dus ook.
ladi-dadi fucking everybody..
quote:Tommy83 schreef op 28 december 2016 @ 10:12:

[...]

Laat je er ook wel is 1 in zijn kruis? Zakfohnen?Dan zijn het rukwinden...
quote:Alixane schreef op 28 december 2016 @ 00:16:

Ik krijg een creatief ideetje voor het liedje van Drs. P, De Troika.

Scheetje hier, scheetje daar, ja ze liet er veel dit jaar! Nou, dan is dat zeker op mij van toepassing met mijn turbulentie...eh flatulentie
quote:Mutsje1982 schreef op 28 december 2016 @ 11:34:

[...]

Nou, dan is dat zeker op mij van toepassing met mijn turbulentie...eh flatulentie Jij heb geen vuurwerk nodig met nieuwe jaar mutsje, je zorgt voor je eigen 7 klappers .
quote:Tommy83 schreef op 28 december 2016 @ 12:28:

[...]

Jij heb geen vuurwerk nodig met nieuwe jaar mutsje, je zorgt voor je eigen 7 klappers .

Dat scheelt weer geld

En mijn vriend vindt het geweldig
quote:Mutsje1982 schreef op 28 december 2016 @ 12:39:

[...]

Dat scheelt weer geld

En mijn vriend vindt het geweldig Wat een geluksvogel.
Uwe doorluchtige mevrouw Mutsje1982, bent u niet gewoon een petomaan?
Nee hoor, mijn darmen hebben gewoon steeds ruzie met het eten....niet eten is geen optie, aangezien ik nog niets eetbaars heb gevonden waarvan ik het niet doe. Dan maar door blijven eten en het luchtig houden
quote:Tommy83 schreef op 28 december 2016 @ 13:03:

[...]

Wat een geluksvogel.Vindt hij ook, en hij herhaalt het ook nadrukkelijk dat hij er erg blij mee is. Toen hij het de eerste keer zei keek ik hem ook met recht verbijsterd aan en dacht echt dat hij niet goed bij zijn hoofd is
quote:Mutsje1982 schreef op 29 december 2016 @ 19:07:

[...]

Vindt hij ook, en hij herhaalt het ook nadrukkelijk dat hij er erg blij mee is. Toen hij het de eerste keer zei keek ik hem ook met recht verbijsterd aan en dacht echt dat hij niet goed bij zijn hoofd is Kikt hij er miss een beetje op ook?
Fake topic.

Vrouwen poepen niet en laten ook geen winden.

Trol!
Hahahaha.. nou.. als ze slaapt kan ze er niks aan doen. Is ze wakker dan zal ik het gewoon zeggen hoof. Hoezo kwetsen? Het is gewoon onsmakelijk.
quote:Tommy83 schreef op 29 december 2016 @ 20:43:

[...]

Kikt hij er miss een beetje op ook?

Haha, geen idee

Daar lijkt het iig wel op
quote:Mutsje1982 schreef op 30 december 2016 @ 23:54:

[...]

Haha, geen idee

Daar lijkt het iig wel op Erg handig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven