ik heb een probleem dat overdreven lijkt maar waar ik wel mee zit.
mijn vriendin laat namelijk winden als wij lepeltje lepeltje liggen te slapen. ik vind dat tamelijk vervelend, maar ik wil haar ook niet kwetsen door er iets van te zeggen.
moet ik er toch iets van zeggen of zouden jullie het anders oplossen?
Ik krijg een creatief ideetje voor het liedje van Drs. P, De Troika.
Scheetje hier, scheetje daar, ja ze liet er veel dit jaar!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Anoniem_173507
woensdag 28 december 2016 om 00:29
Een vrouw kan er niets aan doen dat ze winden laat waneer ze slaapt! het is algemeen bekend dat vrouwen overdag bijna geen winden laten omdat ze niet lang genoeg hun mond houden om die druk op te bouwen! Beetje medeleven mag ook wel hoor TO!
Sinds ik op mijn eten let, heb ik geen last meer van winderigheid. Varkensvlees bleek de grote veroorzaker, daar ben ik nu heel matig mee. En vanzelfsprekend niet te veel bonen, uien en zeker geen cheese union chips..
quote:Mutsje1982 schreef op 27 december 2016 @ 18:26:
[...]
Oh nee hoor haha!
Daar geeft mijn vriend niets om, vindt hij niet erg.... hij zal wel moeten, aangezien ik PDS heb. Vervelende aandoening... Laat je er ook wel is 1 in zijn kruis? Zakfohnen?
quote:Bblientje schreef op 27 december 2016 @ 20:48:
Jeetje hee. Dat mensen to ook nog adviseren om de stank en geluid overlast te trotseren. Sorry hoor maar dit zou voor mij echt een dealbreaker zijn. Wat vies.Want jij hebt volledige controle over je lichaam als je slaapt? Een mens laat zeker 20 scheten per dag, jij dus ook.
ladi-dadi fucking everybody..
Anoniem_65494a726b7e3
woensdag 28 december 2016 om 10:17
quote:Tommy83 schreef op 28 december 2016 @ 10:12:
[...]
Laat je er ook wel is 1 in zijn kruis? Zakfohnen?Dan zijn het rukwinden...
quote:Mutsje1982 schreef op 28 december 2016 @ 11:34:
[...]
Nou, dan is dat zeker op mij van toepassing met mijn turbulentie...eh flatulentie Jij heb geen vuurwerk nodig met nieuwe jaar mutsje, je zorgt voor je eigen 7 klappers .
Nee hoor, mijn darmen hebben gewoon steeds ruzie met het eten....niet eten is geen optie, aangezien ik nog niets eetbaars heb gevonden waarvan ik het niet doe. Dan maar door blijven eten en het luchtig houden
quote:Tommy83 schreef op 28 december 2016 @ 13:03:
[...]
Wat een geluksvogel.Vindt hij ook, en hij herhaalt het ook nadrukkelijk dat hij er erg blij mee is. Toen hij het de eerste keer zei keek ik hem ook met recht verbijsterd aan en dacht echt dat hij niet goed bij zijn hoofd is
quote:Mutsje1982 schreef op 29 december 2016 @ 19:07:
[...]
Vindt hij ook, en hij herhaalt het ook nadrukkelijk dat hij er erg blij mee is. Toen hij het de eerste keer zei keek ik hem ook met recht verbijsterd aan en dacht echt dat hij niet goed bij zijn hoofd is Kikt hij er miss een beetje op ook?
Anoniem_31570
donderdag 29 december 2016 om 21:05
Fake topic.
Vrouwen poepen niet en laten ook geen winden.
Trol!
Anoniem_6394e5425ebd4
donderdag 29 december 2016 om 21:47
Hahahaha.. nou.. als ze slaapt kan ze er niks aan doen. Is ze wakker dan zal ik het gewoon zeggen hoof. Hoezo kwetsen? Het is gewoon onsmakelijk.