vriendin laat winden in bed

01-03-2015 23:01 220 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal,

ik heb een probleem dat overdreven lijkt maar waar ik wel mee zit.

mijn vriendin laat namelijk winden als wij lepeltje lepeltje liggen te slapen. ik vind dat tamelijk vervelend, maar ik wil haar ook niet kwetsen door er iets van te zeggen.

moet ik er toch iets van zeggen of zouden jullie het anders oplossen?

bedankt!
Ik zat net eens rond te lezen , wat geageren op topics. Ik zag deze titel. En moet erg lachen om de reacties. Het vrolijkt de dag op!

Maar bedacht me ook , lees eens bij de anderen. Wat daar allemaal aan de hand is. Knijp je handen dicht dat dit alles is waar je je druk om maakt. Wees bliede met je partner. Knuffel haar nog eens een keer extra vandaag
quote:Dreamer schreef op 02 maart 2015 @ 09:42:

[...]

Vriendin slaapt

Misschien is het een onbewuste manier van haar om duidelijk te maken dat ze lepeltje-lepeltje slapen gewoon niet prettig vindt? Dat haar onderbewuste een afstand probeert te creëren, die ze bewust niet aan durft te geven? Of .. ze laat gewoon winden, omdat mensen winden laten. goh.. hoe verzin je het.. zou dat het zijn?

Iedereen laat winden 's nachts. Mijn man heeft erge last van winderigheid. Ik ook trouwens, het is reuze gezellig bij ons in bed En mijn winden voel ik meestal niet aankomen. Overigens vind ik het bed uitgaan om náást het bed winden te laten nog vervelender, dan ruikt de hele kamer ernaar! Gewoon onder de dekens en zorgen dat er bij de neus geen lucht uit kan komen. Goed instoppen dus

Goed instoppen en zodra de scheet zichzelf verspreid heeft, lekker laten wapperen dat dekbed.

Ik doe het meestal zo, dat man net inademd op het moment dat het dekbed gewapperd word.

Man doet precies hetzelfde en misschien nog wel erger dan dat ik het doe.

Wij hebben in ieder geval een hoop schik
Doet me er trouwens denken aan toen ik klein was.

Toen had ik een tijdlang echt stinkscheten en moest ik van mijn ouders de scheet in de gang laten en dan weer terug komen.

Ze hadden er alleen niet op gerekend dat ik die lucht weer mee terugnam de huiskamer in en ze dan alsnog in die lucht zaten
quote:Chantilly21 schreef op 02 maart 2015 @ 09:27:

Ik probeer om zo min mogelijk scheten en boeren te laten in het bijzijn van vriend. Vaak loop ik even naar de wc of draai me buiten zo, dat ik hoop dat hij het niet merkt. Mijn darmen hebben een behoorlijk eigen willetje en het kan dus voorkomen dat hij wel iets hoort/ ruikt. Heel galant doet hij dan net alsof hij niets merkt.

Ik heb alleen geen invloed op mijn sluitspier 's nachts. zindelijkheidstraining is mislukt? Lijkt me lastig.

Oeps! Gelukkig wel ;) alleen niet op scheten-gebied
Hahahaha, sorry, ik moet er wel een beetje om lachen eigenlijk. Gewoon eerlijk zeggen? Ze zal zich toch echt niet gekwetst voelen? Aan de andere kant kun je het ook positief benaderen: Ze voelt zich helemaal bij jou op haar gemak.
Ze doet het in haar slaap. Als TO haar erop aanspreekt, zal ze niet meer lekker ontspannen in deze houding in slaap kunnen vallen, denk ik. Ik weet niet of de vriendin van TO daar zoveel gelukkiger van wordt.. het is wel een manier om bespreekbaar te maken om anders te gaan slapen.
Later is nu
Ik kan meestal ook niet lepeltjelepeltje slapen, heb gewoon ruimte nodig als ik in slaap val.

Dus gewoon anders gaan liggen.
Vrouwen die stinken zijn geen relatiemateriaal, TO. Sad but true.
Ach, die arme vriendin. Valt heerlijk veilig bij TO in zijn armen in slaap, intens tevreden dat het haar gelukt is geen scheten te laten in zijn bijzijn die dag....

Ze moest eens weten wat er 's nachts met al die opgekropte lucht gebeurt!
Nee hoor, niks vertellen TO! Te gênant voor haar.
Als je een oplossinhg voor je vriendin paraat zou hebben, dan heeft het nut om er een gesprek over te openenen.

Aangezien ik denk dat jij ook niet weet hoe een slapend mens zijn/haar scheten in moet houden, zie ik het nut niet van het gesprek.
quote:helena2 schreef op 02 maart 2015 @ 13:22:

Ach, die arme vriendin. Valt heerlijk veilig bij TO in zijn armen in slaap, intens tevreden dat het haar gelukt is geen scheten te laten in zijn bijzijn die dag....

Ze moest eens weten wat er 's nachts met al die opgekropte lucht gebeurt!

Muhahaha ja de arme ziel, ik ben blij dat mijn vriend ook van de ik-doe-net-alsof-ik-niks-gehoord-heb stam is.... ik hoor bij de ik-doe-net-alsof-jouw-boertjes-mij-niet-storen clan namelijk.

Tips; let op bij wat voor soort eten het het minste voorkomt en kook dat voortaan vaker.
Lorem Ipsum
jeetje..

wordt hier nou ook al weer een probleem van gemaakt zeg?

TO... ruil je vriendin in voor zo'n vrouwelijke robot.. https://www.youtube.com/watch?v=UpkZ4Sf-53Q

ben je meteen van het geschijt gezeik af
quote:diana_banana schreef op 02 maart 2015 @ 10:51:

[...]

Zo denk ik er ook over. Per ongeluk een scheet laten vliegen kan iedereen gebeuren. En sommige mensen hebben er nu eenmaal geen controle over. Laat staan in je slaap.

Maar ongegeneerd samen scheten in de bank knallen vind ik een mood killer. Er zijn zoveel dingen hatstikke natuurlijk. Maar het siert je om mij niet overal publiek van te maken.Dit dus, ik word niet echt geil als mijn man lekker schetend op de bank zit.
quote:beetjegek schreef op 02 maart 2015 @ 15:43:

[...]

Dit dus, ik word niet echt geil als mijn man lekker schetend op de bank zit.

Mijn vriend laat ook altijd van die knetterscheten als ie naast me zit op de bank. Houdt dan 1 kontzijde express omhoog enz.

Ik kan er wel om lachen mits ze niet stinken!!!

Gelukkig stinken zijn scheten nooit, anders had ik m toch al een aantal keer liefdevol van de bank gestampt .

Ik wordt er ook niet bepaald warm van, maar ik vind het dan wel weer schattig dat hij zich blijkbaar zo op zijn gemak voelt bij me . Ikzelf laat echt nooit scheten in zijn bijzijn trouwens, vind dat niet netjes. Een boer gaat nog wel, maar geen harde hoor.

Maar ohoh je zou me eens moeten horen als ik thuis ben, dan komt er een heel orkest uit m'n keel waar zelfs de buren van mee kunnen genieten . Ik voel me trouwens wel op mijn gemak bij mijn vriend hoor, maar deze 2 dingen doe ik gewoon niet in zijn bijzijn. Zoals hierboven al ergens wordt gezegd, het mag wel spannend blijven .

Mijn moeder beweert ook altijd dat ze nevernooit een scheet laat, maar ik geloof daar dus echt niets van. Dat je wat minder ruft dan een ander, dat kan, maar nooit? Het moet er toch ooit uit? Misschien komt bij haar ook wel alles eruit in haar slaap, hoewel ik mijn vader nooit heb horen klagen .
Ik vind boeren zo mogelijk nog onbeschofter
Ik vind het niet echt aantrekkelijk als mijn vent naast mij zit te ruften en andersom ook.

Mooi dat je op je gemak voelt als je het wel "kan" doen.

Ik doe het niet, en man ook niet.

Uiteraard is het in je slaap wat anders.
quote:pommiaan schreef op 02 maart 2015 @ 18:51:

[...]

Mijn vriend laat ook altijd van die knetterscheten als ie naast me zit op de bank. Houdt dan 1 kontzijde express omhoog enz.

Ik kan er wel om lachen mits ze niet stinken!!!

Gelukkig stinken zijn scheten nooit, anders had ik m toch al een aantal keer liefdevol van de bank gestampt .

Ik wordt er ook niet bepaald warm van, maar ik vind het dan wel weer schattig dat hij zich blijkbaar zo op zijn gemak voelt bij me . Ikzelf laat echt nooit scheten in zijn bijzijn trouwens, vind dat niet netjes. Een boer gaat nog wel, maar geen harde hoor.

Maar ohoh je zou me eens moeten horen als ik thuis ben, dan komt er een heel orkest uit m'n keel waar zelfs de buren van mee kunnen genieten . Ik voel me trouwens wel op mijn gemak bij mijn vriend hoor, maar deze 2 dingen doe ik gewoon niet in zijn bijzijn. Zoals hierboven al ergens wordt gezegd, het mag wel spannend blijven .

Mijn moeder beweert ook altijd dat ze nevernooit een scheet laat, maar ik geloof daar dus echt niets van. Dat je wat minder ruft dan een ander, dat kan, maar nooit? Het moet er toch ooit uit? Misschien komt bij haar ook wel alles eruit in haar slaap, hoewel ik mijn vader nooit heb horen klagen .Dat was ik ook, over het spannend houden
quote:beetjegek schreef op 02 maart 2015 @ 15:43:

[...]

Dit dus, ik word niet echt geil als mijn man lekker schetend op de bank zit.Tja.. ik word ook niet geil als hij last heeft van z'n darmen en elk half uur naar de wc moet. Dingen gebeuren. Dat is het lot van een relatie, er gebeuren dingen, waar je niet geil van wordt, hoeveel je ook van je partner houdt.
Later is nu
Wat ik me dan af vraag is: Hoe doen jullie vrouwen dat dan met kut scheten na de seks?
die laat ik tijdens de seks en als hij dat niet leuk vindt, veranderen we van standje. Ik heb alleen maar kutscheten bij 1 bepaald standje, dat scheelt dan natuurlijk wel.
Later is nu
Bah wat vies! Echtscheiding aanvragen.
quote:poezelpootje schreef op 02 maart 2015 @ 20:27:

Wat ik me dan af vraag is: Hoe doen jullie vrouwen dat dan met kut scheten na de seks?Huh? Die heb ik nooit.
quote:poezelpootje schreef op 02 maart 2015 @ 20:27:

Wat ik me dan af vraag is: Hoe doen jullie vrouwen dat dan met kut scheten na de seks?Die heb ik alleen na yoga

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven