vriendin laat winden in bed

01-03-2015 23:01 220 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal,

ik heb een probleem dat overdreven lijkt maar waar ik wel mee zit.

mijn vriendin laat namelijk winden als wij lepeltje lepeltje liggen te slapen. ik vind dat tamelijk vervelend, maar ik wil haar ook niet kwetsen door er iets van te zeggen.

moet ik er toch iets van zeggen of zouden jullie het anders oplossen?

bedankt!
quote:poezelpootje schreef op 02 maart 2015 @ 20:27:

Wat ik me dan af vraag is: Hoe doen jullie vrouwen dat dan met kut scheten na de seks?Giechelen en blozen.
quote:poezelpootje schreef op 02 maart 2015 @ 20:27:

Wat ik me dan af vraag is: Hoe doen jullie vrouwen dat dan met kut scheten na de seks?Volgens mij vinden mannen dat juist schattige scheetjes... Toch? Iemand???
life is to celebrate
Wow wat een reacties!

Nou krijg ik hier ook de wind van voren :-)

Ik heb besloten om ook winden te gaan laten als ze tegen mij aan ligt. Hoor ik vanzelf wel of ze er iets van zegt, dan weet ik ook meteen of ik haar er mee kan confronteren.

If you can't beat them, join them!!

Enne kutscheten?? Wat zijn dat?
Nouja.. dat vind ik ook bot. Zij doet het per ongeluk in haar slaap en jij gaat er expres tegenaan zitten ruften? En dat noem je een volwassen relatie?

Nou, succes dan maar..

en wat denk je dat dat zijn? Als je het woord hoort, wat komt als eerste in je op?
Later is nu
Die krijg je vaak van een bepaald standje! Mijn vent moest de eerste keer heeel hard lachen. Hij had ze nog nooit gehoord. Hij mocht dan ook niks van zijn ex.
Kom op dames! Niet zo schijnheilig! Wanneer het de man in dit geval zou zijn, die ruftend tegen zijn vriendin aan zou liggen, zou hij de wind van voren krijgen!

No pun intended.
Allebei zeer natuurlijke uitingen die spontaan plaatshebben en waarvan ik het vervelend zou vinden als ik me ervoor zou moeten schamen bij mijn partner.
quote:LeolaMarie schreef op 02 maart 2015 @ 20:49:

[...]

Volgens mij vinden mannen dat juist schattige scheetjes... Toch? Iemand???Mannen wat vinden jullie daarvan??
Zammm, je ligt toch niet expres te ruften in je slaap? En kutscheten zijn alleen maar een goed teken, vind ik

(Maar ik ben een vrouw)
Hoezo zijn kutscheten een goed teken? Waarvoor?
Dat zijn geen echte scheten. Bovendien is het zijn schuld als hij lucht meeneemt naar binnen
quote:Djoels schreef op 02 maart 2015 @ 06:51:

[...]

Echt wel!

Ik woon tig jaar samen, heb twee kinderen bij mijn heerlijke man. Maar scheten laten doen wij niet in elkaars bijzijn. Soms gebeurt het per ongeluk, maar dat is zeldzaam.

Ik vind het verschrikkelijk om te ruften bij elkaar, ik vind het zo onaantrekkelijk. Dus, het gebeurt hoor je ruft inhouden of elders laten, ook als je al jaaaren samen bent.

Deze dus, kwestie van fatsoen. En vwb TO. Als het zo erg is dat je er meerdere keren op een nacht van wakker ligt dan lijkt mij een huisartsbezoekje op zn plaats. Voor je vriendin dus.

(tenzij ik weer s op een volkomen uit de duim gezogen topic reageer . Dan heb ik niets gezegd)
quote:poezelpootje schreef op 02 maart 2015 @ 21:37:

[...]

Mannen wat vinden jullie daarvan??Ik vind het super charmant, maar vaak wel een teken dat ie goed z'n werk heeft gedaan... Oeh! ga er van blozen omdat toe te moeten geven..
life is to celebrate
Wij laten zo nu en dan in een lollige bui scheten in bed. Daarna gaan de dekens op en neer zodat het flink waait.

Het schijnt goed te zijn tegen hoge bloeddruk (ergens gelezen).
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:zammm schreef op 02 maart 2015 @ 21:52:

Hoezo zijn kutscheten een goed teken? Waarvoor?Dan ben je goed genomen! Kutscheten laat je niet expres en stinken niet, geil vind ik ze ook niet, man wel
quote:pokkewijf schreef op 02 maart 2015 @ 21:57:

[...]

Deze dus, kwestie van fatsoen. En vwb TO. Als het zo erg is dat je er meerdere keren op een nacht van wakker ligt dan lijkt mij een huisartsbezoekje op zn plaats. Voor je vriendin dus.

(tenzij ik weer s op een volkomen uit de duim gezogen topic reageer . Dan heb ik niets gezegd)

In het begin van elke nieuwe relatie durf ik nooit winden te laten en houd ik ze op. Alleen wanneer je slaap kan je ze niet beheersen... Als dat bij TO het geval is, is het moeilijk te pijlen hoeveel winden normaal is bij haar en of je haar niet enorm kwetst. Bij vrouwen is het nog al een beladen onderwerp..

Bij mij was het zo erg dat ik nooit nummertje 2 durfde te doen bij partners... En einde van de week met een opgezette buik rond liep... Tot mijn vriend vroeg of ik niet zwanger was en ik moest toegeven dat ik niet naar de wc durfde wanneer hij thuis was... (woonde toen net samen)

Beste tactiek is gewoon aangeven dat windjes laten wel okay is zo nu en dan. En wanneer ze er eentje laat en je betrapt haar daar op dan gewoon negeren. Afhankelijk van de situatie kan je zeggen dat het een schattig scheetje is??? En als ze in haar slaap windjes laat... en het vaak een teken dat ze geen nr, 2 durft te doen in het bij zijn van TO. Dan komt een moment dat jullie s'avonds samen op de bank zitten en het voor TO ff tijd word om even heel druk bezig te zijn met naslagwerk/computer zodat zij ff stiekem weg kan sluipen en de tijd nemen...
life is to celebrate
quote:betjebig schreef op 02 maart 2015 @ 21:53:

Dat zijn geen echte scheten. Bovendien is het zijn schuld als hij lucht meeneemt naar binnen Psies, eigen schuld dikke euheuh...
Oooh ik weet de eerste kutscheet die ik liet als de dag van gisteren, beiden nog weinig ervaring. ..Ik zei " dat was geen scheet hoor!!!" Ik dacht wtf krijgen we nou?
quote:beetjegek schreef op 02 maart 2015 @ 22:10:

[...]

Dan ben je goed genomen! Kutscheten laat je niet expres en stinken niet, geil vind ik ze ook niet, man wel Oh, net zoiets als een boer laten na het eten? Dan heeft het lekker gesmaakt zeggen ze. Aan de andere kant, ze zeggen zo veel
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Lughnasadh schreef op 02 maart 2015 @ 08:05:

Gebruik een clicker! Elke keer als ze een wind laat geef je een click, gevolgd door een stroomstoot met een teaser. Na een tijdje heeft ze door dat een click een stroomstoot betekent en houdt ze wel op met ruften. Dat zal haar leren, jou een beetje uit je slaap houden met haar walgelijke lichaamsfuncties. Moet niet gekker worden zeg.
quote:Lughnasadh schreef op 02 maart 2015 @ 08:05:

Gebruik een clicker! Elke keer als ze een wind laat geef je een click, gevolgd door een stroomstoot met een teaser. Na een tijdje heeft ze door dat een click een stroomstoot betekent en houdt ze wel op met ruften. Dat zal haar leren, jou een beetje uit je slaap houden met haar walgelijke lichaamsfuncties. Moet niet gekker worden zeg.die is goed!
Poeh. Ik heb alle standjes wel gehad geloof ik, maar nog nooit een kutscheet gelaten. Mis ik iets??
quote:lilyofthevalley schreef op 02 maart 2015 @ 22:27:

Poeh. Ik heb alle standjes wel gehad geloof ik, maar nog nooit een kutscheet gelaten. Mis ik iets?? Heb je toevallig kindjes?
quote:lilyofthevalley schreef op 02 maart 2015 @ 22:27:

Poeh. Ik heb alle standjes wel gehad geloof ik, maar nog nooit een kutscheet gelaten. Mis ik iets?? Haha, nee hoor! Ik vind ze best vervelend. Ik voel dan al dat er lucht naar binnen wordt gepompt en dan weet ik dat dat er dadelijk allemaal tegelijk uitkomt! Ooit was het zó erg dat na de seks zijn lul er gewoon werd uitgeblazen 😳
quote:helena2 schreef op 04 maart 2015 @ 20:45:

[...]

Haha, nee hoor! Ik vind ze best vervelend. Ik voel dan al dat er lucht naar binnen wordt gepompt en dan weet ik dat dat er dadelijk allemaal tegelijk uitkomt! Ooit was het zó erg dat na de seks zijn lul er gewoon werd uitgeblazen 😳 Powerpussy?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven