vriendin laat winden in bed
zondag 1 maart 2015 om 23:01
hoi allemaal,
ik heb een probleem dat overdreven lijkt maar waar ik wel mee zit.
mijn vriendin laat namelijk winden als wij lepeltje lepeltje liggen te slapen. ik vind dat tamelijk vervelend, maar ik wil haar ook niet kwetsen door er iets van te zeggen.
moet ik er toch iets van zeggen of zouden jullie het anders oplossen?
bedankt!
ik heb een probleem dat overdreven lijkt maar waar ik wel mee zit.
mijn vriendin laat namelijk winden als wij lepeltje lepeltje liggen te slapen. ik vind dat tamelijk vervelend, maar ik wil haar ook niet kwetsen door er iets van te zeggen.
moet ik er toch iets van zeggen of zouden jullie het anders oplossen?
bedankt!
zaterdag 7 maart 2015 om 00:49
zaterdag 7 maart 2015 om 01:17
zaterdag 7 maart 2015 om 08:53

zaterdag 26 november 2016 om 18:35
quote:helena2 schreef op 07 maart 2015 @ 11:41:
Hoe dan? Er moet toch eerst lucht in?
O, god, dat ik hier ook nog een serieuze vraag over stel
Als een vrouw op haar knieën zit (wat wijdbeens) en het haar hoofd naar beneden gaat laat je er makkelijk lucht inlopen, door kracht te zetten laat je het er uit komen. Ik deed dat vroeger heel vaak voor de gein.. Noemde het "kutklepperen". mjah, ik ben we volwassen geworden nadien...
Hoe dan? Er moet toch eerst lucht in?
O, god, dat ik hier ook nog een serieuze vraag over stel

zondag 27 november 2016 om 01:30
quote:OldWood schreef op 02 maart 2015 @ 12:14:
[...]
Goed instoppen en zodra de scheet zichzelf verspreid heeft, lekker laten wapperen dat dekbed.
Ik doe het meestal zo, dat man net inademd op het moment dat het dekbed gewapperd word.
Man doet precies hetzelfde en misschien nog wel erger dan dat ik het doe.
Wij hebben in ieder geval een hoop schik Hahaha ik ken het...gewoon erom lachen ipv dat geforceerde gedoe.
[...]
Goed instoppen en zodra de scheet zichzelf verspreid heeft, lekker laten wapperen dat dekbed.
Ik doe het meestal zo, dat man net inademd op het moment dat het dekbed gewapperd word.
Man doet precies hetzelfde en misschien nog wel erger dan dat ik het doe.
Wij hebben in ieder geval een hoop schik Hahaha ik ken het...gewoon erom lachen ipv dat geforceerde gedoe.