vriendin laat winden in bed

01-03-2015 23:01 220 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal,

ik heb een probleem dat overdreven lijkt maar waar ik wel mee zit.

mijn vriendin laat namelijk winden als wij lepeltje lepeltje liggen te slapen. ik vind dat tamelijk vervelend, maar ik wil haar ook niet kwetsen door er iets van te zeggen.

moet ik er toch iets van zeggen of zouden jullie het anders oplossen?

bedankt!
quote:zammm schreef op 02 maart 2015 @ 21:36:

Kom op dames! Niet zo schijnheilig! Wanneer het de man in dit geval zou zijn, die ruftend tegen zijn vriendin aan zou liggen, zou hij de wind van voren krijgen!

No pun intended.

Nee.. want al verschillende keren gezegd dat man en ik dit allebei doen. En als man iets doet in z'n slaap, kan ik daar toch moeilijk kwaad over worden? Kan er hoogstens van balen. Dus.. komop.. nee.

En ik krijg alleen kutscheetjes in 1 bepaald standje. Op den duur voelt dat niet lekker, want vagina vol met lucht.
Later is nu
Niet meer lepeltje lepeltje slapen en je vriendin een eigen huis geven.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Jeetje mina.. nu wordt er zelfs al aangeraden dat ZIJ naar de huisarts moet, omdat ze winden laat in haar slaap

Mensen, hoever zijn we heen? Hoever gaat deze waanzin? Winden laten is toch doodnormaal. Dat doet je lichaam. door eten krijg je lucht in je darmen (van het ene voer wat meer dan van het andere) en dat moet er weer uit. Dat het onfris ruikt en niet volgens de etiquette is, klopt allemaal, maar je hoeft er écht niet voor naar de dokter zeg. Werkelijk, get a grip.

Ik vraag me wel af wat zo'n huisartsassistente dan zegt, als je daar komt "ja, ik moest van m'n vriend naar de dokter, want ik laat winden in mijn slaa;"

"oh.. hoevaak per uur?"

"nou.. zo'n 2 à 3x per nacht, geloof ik"

" "
Later is nu
quote:Amand schreef op 04 maart 2015 @ 20:48:

[...]

Powerpussy?O, heet dat zo. Ja, past wel bij wat 'ie allemaal kan 😄
quote:Dreamer schreef op 04 maart 2015 @ 20:54:

Werkelijk, get a grip.

For Farting sakes.

Op viva kan een geheel eigen wereld gecreëerd worden waarin in slaap scheten laten uiteindelijk afstevent op een vechtscheiding.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik ben bang dat ik de droom van vele vrouwen toch wreed moet verstoren; vrouwen poepen niet, vrouwen stinken niet, vrouwen zijn nooit ongesteld en we willen al helemaal niet weten waar jullie in godesnaam al dat WC-papier voor nodig hebben na het plassen. Echt niet.
quote:Amand schreef op 04 maart 2015 @ 21:02:

Ik ben bang dat ik de droom van vele vrouwen toch wreed moet verstoren; vrouwen poepen niet, vrouwen stinken niet, vrouwen zijn nooit ongesteld en we willen al helemaal niet weten hoe waar jullie in godesnaam al dat WC-papier voor nodig hebben na het plassen. Echt niet.Ow.
Nah.
Ik zou haar in elk geval geen snert of bruine bonensoep te eten geven.
quote:poezelpootje schreef op 02 maart 2015 @ 21:37:

[...]

Mannen wat vinden jullie daarvan??Niks schattigs aan
quote:Enn schreef op 04 maart 2015 @ 21:14:

[afbeelding]Hij doet het niet hoor
quote:helena2 schreef op 04 maart 2015 @ 20:45:

[...]

Haha, nee hoor! Ik vind ze best vervelend. Ik voel dan al dat er lucht naar binnen wordt gepompt en dan weet ik dat dat er dadelijk allemaal tegelijk uitkomt! Ooit was het zó erg dat na de seks zijn lul er gewoon werd uitgeblazen 😳 hou op, ik denk ik beelden ja
Zit een luchtje aan dit (wel vermakelijke) topic...
quote:helena2 schreef op 04 maart 2015 @ 20:45:

[...]

Haha, nee hoor! Ik vind ze best vervelend. Ik voel dan al dat er lucht naar binnen wordt gepompt en dan weet ik dat dat er dadelijk allemaal tegelijk uitkomt! Ooit was het zó erg dat na de seks zijn lul er gewoon werd uitgeblazen 😳
quote:OldWood schreef op 01 maart 2015 @ 23:04:

Doe ik ook als ik frikandellen of Chili heb gegeten maak er een wedstrijdje van. Wie het hardste kan zoiets zouden mijn vriend en ik ook doen
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 maart 2015 @ 23:06:

Ik zou er een kurk indouwen.Ik zie het al helemaal voor me, of moet ik zeggen hoor i.p.v. zie

+

=

Elke les, waar je van leert, maakt het pad vrij voor nog waardevollere lessen. Elke les, die je negeert, komt steeds weer terug.
quote:OldWood schreef op 04 maart 2015 @ 21:34:

[...]

hou op, ik denk ik beelden ja Haha, ik zelf ook! Dus ik zie het steeds voor me als we dat standje weer doen. Ook al heb ik het zelf niet eens gezien. Ik vóélde het natuurlijk wel! 😄
Of je hangt het volgende bord in de slaapkamer, dan hoef je niets tegen je vriendin te zeggen

Opgelost!
Elke les, waar je van leert, maakt het pad vrij voor nog waardevollere lessen. Elke les, die je negeert, komt steeds weer terug.
Hee manoniem, je was vanochtend op de radio met dit topic!
T is nie waar.... Zeiden de eendjes kwak....
quote:Amand schreef op 04 maart 2015 @ 21:02:

Ik ben bang dat ik de droom van vele vrouwen toch wreed moet verstoren; vrouwen poepen niet, vrouwen stinken niet, vrouwen zijn nooit ongesteld en we willen al helemaal niet weten waar jullie in godesnaam al dat WC-papier voor nodig hebben na het plassen. Echt niet.

Later is nu
Ik zit dit topic te lezen en mijn vriend komt toevallig net van het toilet en vertelt vol enthousiasme in details hoe zijn eten van gisteravond er uit is gekomen.

tja.

deal with it
Ik blaas iedereen om ver...man-vrouw-oud-jong-klein-groot-dik of - dun het maakt me he-le-maal niks uit! Ik heb er schijt aan.

Zo!
Kurk erin
Het verleden kun je niet veranderen, de toekomst wel. Dat begint bij het heden. Begin dus vandaag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven