Hellup ik heb morgen een date met Eindeloos

05-03-2015 21:50 121 berichten
Hellup morgenavond heb ik een date met Eindeloos.

O ik ben sooooow zenuwachtig.!

Wat trek ik aan bijvoorbeeld..

Moet ik op chique om met Eindje bubbels te drinken,trek ik iets makkelijks aan of ja wat eigenlijk?

Hellup dussss,wat vinden jullie?

Graag serieuze tips want op afzeiktips van zure Vivavisgleuven zit ik niet te wachten.!
Alle reacties Link kopieren
quote:lionlily schreef op 07 maart 2015 @ 16:47:

[...]

neehee, fotoos!

Hier van de hapjes'

Ja ik weet wie ze zijn gelukkig

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Mylene, heb jij die hapjes gemaakt? Zoja, waar woon je?
M'n broer was zwaar onder de indruk van jullie.
quote:Amand schreef op 07 maart 2015 @ 18:16:

M'n broer was zwaar onder de indruk van jullie.Hebben ze jouw broer nog teruggevonden dan?

Nou hier ben ik dan..
Ja, dat pijpmondje die prachtig mooie lippen, ja. Hij hield er maar niet over op vanmiddag. Hij was wel wat brak. Jullie hebben hem aardig onder de tafel gezopen. Knap hoor.
quote:diamond-gloss schreef op 07 maart 2015 @ 18:26:

[img]http://www.vrouwen.nl/files/0/0/0/3/00032877.jpg[/img]

Nou hier ben ik dan..

Zooo Diamond-Gloss.....een soort Marilyn Monroe revisited?

Kunnen jullie wel,die arme mannen op de Grote Markt het hoofd helemaal op hol brengen
Vraag blijft,why is the rum gone?
De stad gonst nog steeds, volgens mij.
Later is nu
Dag allemaal

Super bedankt voor jullie warme belangstelling, het was..........

OEPS ..........................

Het was gezellig , laten wij het daar maar op houden
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Doet me denken aan van die "bad taste bears"
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Hahahahah, leuk meiden. Nou we kunnen nu dus weer veilig in de middle of nowhere rijden (ja het blieft een ver ver ver durpske )
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:O.L.L.A schreef op 08 maart 2015 @ 15:29:

Doet me denken aan van die "bad taste bears"
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 maart 2015 @ 15:47:

Hahahahah, leuk meiden. Nou we kunnen nu dus weer veilig in de middle of nowhere rijden (ja het blieft een ver ver ver durpske )En je kent het spreekwoord Myleen, ''wat in Grunn is, blijft in Grunn''
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 maart 2015 @ 15:47:

Hahahahah, leuk meiden. Nou we kunnen nu dus weer veilig in de middle of nowhere rijden (ja het blieft een ver ver ver durpske )Tsssss een dorp noemt ze Groningen..
quote:Eindeloos schreef op 08 maart 2015 @ 15:57:

[...]

En je kent het spreekwoord Myleen, ''wat in Grunn is, blijft in Grunn'' En dat is maar goed ook.!

[...]

En je kent het spreekwoord Myleen, ''wat in Grunn is, blijft in Grunn''

[...]

En je kent het spreekwoord Myleen, ''wat in Grunn is, blijft in Grunn'' Jammer heel erg jammer
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 08 maart 2015 @ 17:38:

[...]

Jammer heel erg jammer Kusje derop
quote:Eindeloos schreef op 08 maart 2015 @ 17:42:

[...]

Kusje derop
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Eindeloos schreef op 08 maart 2015 @ 15:14:[/b

[img]http://thumbs.dreamstime.com/x/teddybee ... 663900.jpg[/img]

OEPS ..........................

Het was gezellig , laten wij het daar maar op houden Lol Eindeloos die foto,wel iets minder spectaculair dan je vorige Maar zo te lezen was het erg gezellig,toch het belangrijkste
Vraag blijft,why is the rum gone?
Wat een anticlimax dit. In "grunn" valt niks te beleven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven