Ik vertrek
zaterdag 7 maart 2015 om 22:00
zondag 8 maart 2015 om 18:26
quote:Summerdance schreef op 07 maart 2015 @ 21:58:
Ik heb me geërgerd aan het feit dat er niets te ergeren was
Aha,
Telt ergernis met terugwerkende kracht ook?
Hier wat ''slechte'' recensies.
Ze schijnen verhuisd te zijn, en dat is allemaal niet zo top.
http://www.tripadvisor.nl ... uit_Limpopo_Province.html
Althans volgens de recensies....
Ik heb me geërgerd aan het feit dat er niets te ergeren was
Aha,
Telt ergernis met terugwerkende kracht ook?
Hier wat ''slechte'' recensies.
Ze schijnen verhuisd te zijn, en dat is allemaal niet zo top.
http://www.tripadvisor.nl ... uit_Limpopo_Province.html
Althans volgens de recensies....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zondag 8 maart 2015 om 18:30
quote:Gatti schreef op 07 maart 2015 @ 22:01:
Genoeg ergernissen dus, alleen niet de goede.
Volgende keer maar gewoon weer een vervallen pension met jaren 70 inrichting in een gehucht in Oost Duitsland.Daar kijk ik naar uit (gemene vrouw)
Genoeg ergernissen dus, alleen niet de goede.
Volgende keer maar gewoon weer een vervallen pension met jaren 70 inrichting in een gehucht in Oost Duitsland.Daar kijk ik naar uit (gemene vrouw)
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zondag 8 maart 2015 om 20:00
quote:Eindeloos schreef op 08 maart 2015 @ 18:29:
Zitten ze trouwens niet daar bij die ene boer uit Suid Africa, uit Boer zoekt vrouw?Je bedoelt boer Wim die zichzelf ook steeds afvroeg wat Wim ergens van vond? Die veel te grote, enorme witte man met een lubberende spierwitte buik. Die zat volgens mij in Tanzania. Ik was wel onder de indruk van de leefomgeving van deze geemigreerde familie. Wat prachtig!
Zitten ze trouwens niet daar bij die ene boer uit Suid Africa, uit Boer zoekt vrouw?Je bedoelt boer Wim die zichzelf ook steeds afvroeg wat Wim ergens van vond? Die veel te grote, enorme witte man met een lubberende spierwitte buik. Die zat volgens mij in Tanzania. Ik was wel onder de indruk van de leefomgeving van deze geemigreerde familie. Wat prachtig!
maandag 9 maart 2015 om 10:31
Ik heb niks met Afrika en ik heb me wel zitten ergeren. Die jongen wil ranger worden, leuk voor hem. Maar dat meisje..? Ze ging niet naar school, deed niks. Ik vond het maar een trieste bedoening zo. Wat doe je je kind aan? Het huis was ook zo ongezellig, vond ik.
Nee, vreselijk dit.
Nee, vreselijk dit.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
maandag 9 maart 2015 om 13:00
quote:malu3 schreef op 08 maart 2015 @ 20:00:
[...]
Je bedoelt boer Wim die zichzelf ook steeds afvroeg wat Wim ergens van vond? Die veel te grote, enorme witte man met een lubberende spierwitte buik. Die zat volgens mij in Tanzania. Ik was wel onder de indruk van de leefomgeving van deze geemigreerde familie. Wat prachtig!Ja ! die Wim bedoel ik !
[...]
Je bedoelt boer Wim die zichzelf ook steeds afvroeg wat Wim ergens van vond? Die veel te grote, enorme witte man met een lubberende spierwitte buik. Die zat volgens mij in Tanzania. Ik was wel onder de indruk van de leefomgeving van deze geemigreerde familie. Wat prachtig!Ja ! die Wim bedoel ik !
zaterdag 16 mei 2015 om 22:26
quote:sassafras schreef op 16 mei 2015 @ 22:23:
Oh. Voor mij is het nieuw. Lijkt me recept voor ellende, een slecht lopende camping overnemen, zonder spaargeld en dan ook nog eerst maanden (!) bij je schoonzus inwonen.
Ja, maar ze monteren het expres zo natuurlijk dat wij als kijker denken...
Zal wel weer meevallen, het programma kennende.
Oh. Voor mij is het nieuw. Lijkt me recept voor ellende, een slecht lopende camping overnemen, zonder spaargeld en dan ook nog eerst maanden (!) bij je schoonzus inwonen.
Ja, maar ze monteren het expres zo natuurlijk dat wij als kijker denken...
Zal wel weer meevallen, het programma kennende.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht