Entertainment alle pijlers

Ik vertrek

01-11-2014 21:09 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe afleveringen per 1 november. Wie kijkt ook?
Ik vind hier dingen van.
Gatver dit kan ik niet aanzien. Blij dat we niks ruiken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nicky_L schreef op 16 mei 2015 @ 22:48:

Ik Vertrek meets Mijn Leven In Puin meets Dubeltje Op Zijn Kant.

Wat ben ik opeens blij met mijn eigen leven.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
Dus vader komt pas na 3m3 afgraven ook eens vertellen waar die deksel zit.

En zij gaat pa nog eens verdedigen...

En onze dappere graver laat volkomen over zich heen lopen.

Schoonmoeder hoeft niet zo nodig terug naar Nederland.

Gutteguttegut...
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
Wat een vreselijke man. Je zult maar zo'n vader hebben. Ma is niet veel in beeld?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 16 mei 2015 @ 22:51:

Wat een vreselijke man. Je zult maar zo'n vader hebben. Ma is niet veel in beeld?

Ma voegt zich natuurlijk al jaren naar de wensen van pa.

Ik was gebleven als ik haar was.
Ziet er nu wel redelijk uit.
Dit gaat toch niets worden?
Ohw binnen niet
Zij is wel graatmager geworden zeg
De gezelligheid straalt er af bij die twee
quote:Nouschi schreef op 16 mei 2015 @ 22:56:

Ziet er nu wel redelijk uit.Ze hebben zeker een boel opgeruimd. En likje verf. Wel slim.
Zolang we de passie erin houden?

WELKE passie???
Hemel wat is hij dom.
Deze aflevering had ik eerder gezien het leek wel,op het eind of ze iets teveel gedronken hadden. Benieuwd hoe het nu met ze gaat daat.
quote:Superhuisvrouw schreef op 16 mei 2015 @ 23:04:

Deze aflevering had ik eerder gezien het leek wel,op het eind of ze iets teveel gedronken hadden.

Dat leek niet zo, maar dat was ook zo.

Het was inderdaad een herhaling (had 'm nog niet gezien).

Ben wel benieuwd naar de update, maar zag niks op de site van Ik vertrek.
Even googlen leert me dat ze de handdoek in de ring hebben gegooid en dat Rianne nu een kapsalon in St. Annaparochie heeft.
Die moeder wist niet hoe snel ze naar Nederland moest vertrekken. Ze had natuurlijk ook nog even kunnen blijven totdat de boel een beetje op orde was. Al was het maar om op de kinderen te passen zodat Rianne dan meer kon doen. Ik snap niet dat ouders hun kinderen met zo'n bende opschepen en ik snap niet dat die daar vervolgens intrappen.
quote:Pientjexxxx schreef op 16 mei 2015 @ 23:09:

Die moeder wist niet hoe snel ze naar Nederland moest vertrekken. Ze had natuurlijk ook nog even kunnen blijven totdat de boel een beetje op orde was. Al was het maar om op de kinderen te passen zodat Rianne dan meer kon doen. Ik snap niet dat ouders hun kinderen met zo'n bende opschepen en ik snap niet dat die daar vervolgens intrappen.Precies dat!
Ik moet helemaal niks!
quote:sassafras schreef op 16 mei 2015 @ 23:07:

Even googlen leert me dat ze de handdoek in de ring hebben gegooid en dat Rianne nu een kapsalon in St. Annaparochie heeft.

Yep, al in de herfst van 2013. Dus na een eerste mislukte zomerseizoen. En gelijk hebben ze. Tot er flinke investeringen mogelijk zijn en pa er mee stopt komt er toch niks van terecht.

Ook las ik nog iets over een overlijden van ene Ben dat er wat mee te maken heeft.
quote:Pientjexxxx schreef op 16 mei 2015 @ 23:09:

Die moeder wist niet hoe snel ze naar Nederland moest vertrekken. Ze had natuurlijk ook nog even kunnen blijven totdat de boel een beetje op orde was. Al was het maar om op de kinderen te passen zodat Rianne dan meer kon doen. Ik snap niet dat ouders hun kinderen met zo'n bende opschepen en ik snap niet dat die daar vervolgens intrappen.

Vader was al zo'n beetje gehandicapt door zijn diabetes, overgewicht en been.

Ik ben bang dat moeder als mantelzorger mee moest. Anders was ze misschien wel gebleven.

Denk dat gezondheid pa ook de reden was dat ze camping over konden nemen.

Maar inderdaad; zo'n bende laat je toch niet na aan je kinderen...
quote:Kurritsj schreef op 16 mei 2015 @ 23:38:

[...]

Vader was al zo'n beetje gehandicapt door zijn diabetes, overgewicht en been.

Ik ben bang dat moeder als mantelzorger mee moest. Anders was ze misschien wel gebleven.

Denk dat gezondheid pa ook de reden was dat ze camping over konden nemen.

Maar inderdaad; zo'n bende laat je toch niet na aan je kinderen...Die moeder ging eerder terug dan de vader, dus ze had dan op zijn minst gelijk met hem terug kunnen gaan. Daarnaast leek hij mij niet zo hulpbehoevend dat hij een mantelzorger nodig had. Hij leek mij eerder aartslui. Trouwens, die moeder kwam later alleen op vakantie naar die camping. Ze zat toen een boekje te lezen voor de tent, dus toen kon pa ook alleen thuis zijn. Ik vind het echt vreselijke ouders.
quote:Pientjexxxx schreef op 16 mei 2015 @ 23:42:

[...]

Die moeder ging eerder terug dan de vader, dus ze had dan op zijn minst gelijk met hem terug kunnen gaan. Ah, dat had ik gemist.quote:Trouwens, die moeder kwam later alleen op vakantie naar die camping. Ze zat toen een boekje te lezen voor de tent, dus toen kon pa ook alleen thuis zijn. Ik vind het echt vreselijke ouders.

Ja, klopt, ik dacht eigenlijk meer om weer even van man weg te zijn. Maar was pure aanname hoor.

Maar dat kan sowieso nog wel kloppen natuurlijk. (ik zou het wel weten...)
Zo'n doffe ellende heb ik nog nooit bij Ik Vertrek gezien. WBT weinig middelen en behelpen wel eens die nudisten camping in Tjechië (of Kroatië?). Ik vond het zo triestige zooi dat ik het niet eens meer leuk vond om te kijken.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Stel gelukszoekers. Zie dat ze naast de kapsalon ook doet aan "tap-parfum".

Ze hebben er inmiddels ook nog een dochter bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven