Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
quote:Lisa1977 schreef op 12 augustus 2008 @ 19:37:

@ Kruimel: nou, eigenlijk zonder zadeltje want anders hoef ik op dit topic niet meer mee te schrijven Ben echt een suffe doos vandaag. Duurde kei lang voordat ik hem doorhad...........
Is het topic: Noem het beestje bij zijn naam niets voor jullie?
quote:justline schreef op 12 augustus 2008 @ 19:38:

Hahahaha, hahahahaha, nou zie ik het ook ineens voor me, zo'n zadeltje. Zo'n kleine voor zo'n mini paardje, hop op Lisa's man en gaan, met zo'n lasso erbij hahaha. Ok ik draaf door

Toedelswhaaaah, ik draaf door.....
@ Aruba: Ja, lekker met m'n hubbie na het klussen dat topic uitpluizen
...
quote:Aruba schreef op 12 augustus 2008 @ 19:38:

Kruimel, heb je een paar keer een lekke band gehad? In hoeveel tijd? Aaaa je maakt me bang. Ik heb a.s maandag een afspraak voor een grote beurt staan en ik wil nu dan mijn voorbanden ook gewisseld worden denk ik Niet bang worden hoor aruba. Dat is echt in 4 jaar 3 keer met 3 verschillende auto's gebeurd. En ik stond alle keren gewoon stil toen ik erachter kwam. Maar... de ANWB is geweldig
Hey kijk, 7000 berichtjes!
@ Aruba: Woooooooooow, dat is niet gezond hoor. Draaf je niet een beetje door
Hahahaha Lisa, ik wist dat er iemand was die er mee zou komen.

Dus klussen op moment supreme: de grote beurt.

Kruimel. Jeetje. Maar ja met 3 verschillende auto's. Ik heb er maar eentje. wel pech zeg! Ik ga even anwb googlen
@ Lisa: Ja...gezellig, met z'n allen de grote beurt vanavond.

Ik ga nu maar, anders is vriend straks niet meer blij als ik de hele avond achter de pc zit en dan kan ik die APK wel vergeten...
quote:justline schreef op 12 augustus 2008 @ 19:44:

@ Aruba: Woooooooooow, dat is niet gezond hoor. Draaf je niet een beetje door Ja ik wilde dat ik kon draven in die tijd maar ik zat toen gewoon op mijn werk hoor
Dames dames, er is geen houden meer aan hier. Hop, hop, hop, paardje in galop!
Arme JL, APK, dat is ook maar eens op een jaar he.
haha....nu ga ik echt, anders gaat vriend straks bokken...
hop hop paardje in galop. Ja bijna Mogalie. Over een maandje liggen de kruidnoten al weer in schappen.
Haahahahahahaha, APK.............
bokken....dat ie maar gaat ooien, heb je veel meer aan!
Ooien zijn toch schapen?
hmmm, soms mis ik wel eens het vermogen om onderscheid te kunnen maken tussen ABN (jaja, ik weet dat dat niet meer bestaat) en dialect!...

En verder bn ik vandaag .... inspiratieloos.
is toch ooien (schapen ja) dekken?
Voor ooien moet je bij Lisa zijn, die houdt van beesten

Ik heb er ook en handje van, dat dialect. Je moet mijn Rrrrr eens horen...oke nu ga ik echt
Ik ga me even aanmelden bij de anwb. Ow wacht dan moet je wel een mobiel hebben om ze te bereiken he. Dom hahaha
haha Aruba, even wachten tot je op je werk begonnen bent, dan maar!

@JL, jij je Rrrrrrrrrrr, ik m'n zachte ghhhheeeeeeeeh
en mijn kaaai voor alles wat erger of mooier gemaakt moet worden.
Jeetje wat schrijven jullie weer veel!!

Baal dagen hebben we allemaal wel eens, maar dat maakt ze helaas niet leuker en gemakkelijker. @Mo...als ik wat van mijn vruchtbare hormoontjes aan iemand kon doneren, dan zou jij het zijn!!

Ik heb die zwangerschapsbroek inderdaad in een andere plaats gekocht. Anders zou ik het niet durven denk ik. Gelukkig is ie tot aan mn navel een ''gewone'' spijkerbroek. Dus moet wel te camoufleren zijn.En ja, we gaan als de 8 weken echo goed is, het met 10 weken aan iedereen vertellen. Ik heb namelijk met 10,5 week een lang leve de alcohol weekend...dus zal wel moeten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven