Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Rustig hier...

Hey Pebbles of toch stiekum nu al aan het bevallen. Zou leuk zijn, ben wel heel benieuwd!!!

Ringel, is je mannetje alweer terug en heeft hij het leuk gehad?

Ik heb verder geen spannend nieuws....Grappig Aimee komt nu elke keer aan ons vertellen wanneer ze moet poepen en doet het dan ook. Toch eens kijken of ze op de wc ook wil...

In een potje lijkt me dan zo vies. Plassen geeft ze niet aan en ze laat het zo lopen...Dus tsja...
Nope, niet stiekem aan het bevallen helaas.

Net nog voor controle bij de VK geweest en ze denkt dat het toch gewoon voorwerk is geweest.

Verder was alles weer goed.

Ik ben helemaal brak van vannacht dus ik ga zo lekker douchen en dan mijn bedje in.
jaaaaaa m'n mannetje is weer terug en hij stinkt!

Hij was ook net optijd terug, want was de worteltjes aan het afgieten en knapt me zo de gootsteen dingen (dat waar het water weg loopt die buizen) me in het gootsteen kastje, alles zeikende nat, dus hij kon meteen aan de klus. Wel lekker gegeten, kip met honing en sinaasappelsap (klinkt ranzig maar als je het goed klaarmaakt en het sap met de honing tijdens het bereiden goed laat inkoken is het echt superlekker)

verder alles ok.

Ga ook zo naar bed.
Hai!

Ben ik weer! Donderdag is de herinneringsdienst en dan gaan alleen zijn ouders mee naar het crematorium. Vandaag de rouwkaart gekregen. Mooie foto op de voorkant met zijn prachtige lach en totaal geen idee van een rouwkaart (ik houd niet zo van die standaard dingen). Ik vind het alleen nog onwerkelijk, ik kan me gewoon niet voorstellen dat hij er niet meer is.

Pebbs; spannend dat voorwerk! Ik herken dat dus niet, heb bij Ella geen wee gevoeld (en ook geen interessante krampen; leuk bedacht!) Ga maar lekker slapen!

Ik heb vannacht ook ruk geslapen. Had het gevoel of ik stikte als ik op mijn linkerzij lag en rechts mocht ik niet liggen van Junior want dan ging hij heeeel hard protesteren!

Ik ben al lekker gedoucht en ga er zo ook in met een boekie denk ik.

Ringel heeft de man eht een beetje leuk gehad? Jammer dat je neit meekon, maar je hebt er goed aan gedaan aan jezelf en de mini-ringel te denken! Er komen vast nog andere mogelijkheden!!!

Babba; Ella zegt het als ze klaar is met poepen. Van de week zei ze het ook, maar had ze niks gedaan, dus wij haar op het potje gezet, maar toen deed ze niks. toen we haar luier weer aan hadden, ging ze er goed voor zitten (haha... ik moet altijd zo lachen om dat smoeltje als ze zit te drieten....)

Maar meestal heeft ze ook echt gepoept als ze het zegt.

Fluff; is het weer plaatjestijd? Ik vind het wonderlijk hoe je het voor elkaar krijgt om al die dingen te zoeken (te vinden en te posten!)

Annie; lekker ff een dagje met zijn tweetjes! Vond je het niet lastig om beide knullen even "uit te lenen"? Pfoe.... ik vraag me af hoe dat straks gaat hier....

Vandaag bij Prenatal geweest; nieuwe kinderwagen gekocht (levertijd 6 weken.... slim gedaan van ons) en vette mazzel! Als je boven de 500 betalen moet voor je kinderw. krijg je 10% korting. Het was ook mama-mazzel-maandag; dus nogmaals 10% korting!!! Hebben nu dus voor 120 euro tegoed liggen. Babyfoon en traphekje staan nog op het lijstje dus dat wordt goed besteed!

Daarna naar school gegaan; lekker even gewerkt zodat ik vrijdag niks hoef behalve te vergaderen en te melden dat ik om 11 uur het pand weer zal verlaten (ivm gyn-bezoek) oh en niet te vergeten afscheid te nemen omdat ik mezelf ziekmeld voor ma. en di. Ik hoef me niet schuldig te voelen; ik heb af wat ik af moest hebben; JIPPIES!!!!

Doei!
Hihi, ja er gaat weer iemand bevallen, dus komen de plaatjes weer te voorschijn. En vinden is niet zo moeilijk hoor. Google is my middlename....

hebben jullie al gelezen dat karlijntje thuis is? Ik ben zo blij. Het geboortekaartje is zo leuk. Alleen hadden ze er lollig confetti ingedaan en ikke niet opletten maak het kaartje open en flats. Alles ligt nu onder. Max heel droog: O o bahbah. Hihi kleine teletubbie.
Heerlijk bijgeslapen vannacht, dat was wel echt nodig.

@ris: een lekkere lighouding zoeken is inderdaad best een opgave.

Welke kinderwagen hebben jullie gekocht? Ook een duo denk ik.

Wij hebben de phil and teds die nu op de babykamer staat te glimmen tot hij gebruikt mag worden.

Een babyfoon zat ik van de week ook aan te denken, het is denk ik wel prettig om voor allebei zo'n ding te hebben. Aan de andere kant is Floor al 1,5 en die zal toch een keer zonder moeten gaan kunnen.

Wel grappig. Wij kunnen "terugpraten" door de babyfoon en als ze wakker wordt dan praat ik soms even door dat ding met haar. Dan vraag ik of ze lekker geslapen heeft en of ze eruit wil enzo. Daar antwoord ze dan ook gewoon op. Als ik dan boven kom zit ze helemaal lachend naar de babyfoon te wijzen.

@fluffy: ik had het gelezen ja, dat Karlijn thuis is. Ondanks de tegenslag van haar doofheid is het geweldig dat ze het zo goed doet.

@ringel: ruikt je lief alweer lekker? Die kip klinkt lekker. Met die honing krijg je zeker zo'n knapperig korstje?

lief ruikt weer heerlijk, heeft alleenz'n bakkebaaren vanochtend afgeschoren en heft nu een blotekonten gezicht welk bruin is met heel dikke witte strepen.

door die honing carameliseert de saus een beetje en krijg je een betje glazige kip (en de groenten die je erbij gooit)

wat leuk zeg dat met die babyfoon, wij hebben er geen en gaan er ws ook geen kopemn, maar alleen daarom zou je het al doen!

@pebs kun je niet een proefrondje maken met de wagen met floor en een babypop ofzo? (en dan alle buurtbewoners op stang jagen!)

meisje ligt echt te krijsen in d'r ledikant (ws staat ze ook gewoon) is het er niet me eens dat ze een tukkie moet doen. is dus verplaatst van de avond naar de middag, lekker is dat.
wat een stomme positiekleding is er zeg! Heb bij de H&M een leuke (paarse) broek gekocht en heb op de "gewone" afdeling wat gebreide shirts gehaald. van die lange tuniekachtige dingen.

verder weinig aan het handje, Lief vond wel dat m'n buik was gegroeid in 3 dagen tijd. hmmmmm of ik snoep te veel, of baby groeit hard om rust en regelmaat.

ga nu bank hangen.
he ladies,

@fluf, onze plaatjesqueen. Hahaha. Laat al het lekkers maar zitten. Ik wil graag van mijn dikke kont af. Is er nog nieuws van het Sofia?

@babba, Roan zie je altijd poepen. Gaat dan heel hard persen en roept daarna "luiel??" Heb hem weleens op de wc gezet, maar hij snapt nog niet wat hij moet doen.

@mmoi, hoe is het eigenlij met Jas haar plassen op de wc?

@pebbs, heb dat ook weleens gedaan, door de babyfoon praten. Roan raakt er alleen van in de stress. Doen we niet weer dus.

@ris, wat een mazzel zeg, met die bonnen. Wij hebben een babyfoon van alecto (??) is vlg mij precies hetzelfde als die van prenatal. Bevalt erg goed.

Als je alles af hebt, kun je dan niet gewoon thuis blijven ipv je ziek melden?

@ringel, keertje mamma mia-en?

Hier alles oke. Heb m'n werkdagen aangepast deze week. Normaal ben ik op woensdagmiddag vrij. Ga nu werken en dan ben ik vrijdagmiddag vrij. Lekker begin van de vakantie.

Roan is zo'n lekker ding. Ik verbaas me iedere keer weer hoeveel hij snapt. Zijn praten is de afgelopen maand ook zo goed. Heel apart. Hij gaat ineens in zinnetjes kletsen. Mafkees.
@krokus: ik zag dat je een levensteken van Mirjam hebt gekregen via Hyves, dat was ik ook van plan maar je was me voor.

Praten gaat inderdaad hard de afgelopen tijd. Floor werd net hevig brullend wakker nadat ze al een half uurtje had geslapen en toen ik bovenkwam om haar speen van de grond te pakken zij ze uit zichzelf "huilen, ja". Alsof we dat nog niet door hadden, haha.
@krokus. mama miaen is goed, ik heb nog wat te goed van Lief nu hij een heel weekend heeft kunnen pierewaaien. Ik zou deze week sowieso kunnen, zaterdagavond niet, want dan gaat Lief onbeperkt kreeft eten bij de ikea (!!!!!!!!) dus roept u maar!

ga nu gossip girl kijken Doeggies!
Krokus heerlijk bijna vakantie...

Grappig hoe dat gaat met praten. Aimee maakt geen zinnen, maar snapt zoveel en kan allerhande opdrachten uitvoeren. Ook vraagt ze naar mensen die er niet zijn of maakt andere wensen kenbaar leuk leuk...

Ringel: weer gezellig samen met vriendlief. Hij had het dus leuk gehad...

Wij hebben geen babyfoon. Wou er 1 al voor geboorte Aimee,,,Niet van gekomen en daarna ook nooit meer.

.Ik was/ben gewend dat ik Aimee niet hoor als ze slaapt. En huilen doet ze hard genoeg dus dat hoor ik dan weer wel...

Dus nu vind ik het een onnodig ding als je thuis bent...haha
Ik heb ook gossip girl aangezet. Geen idee wat het is maar voor de rest is er toch niks.

Is dat meisje niet dat zusje van Buffy?

Het "rommelt" hier weer een beetje sinds we Floor naar bed hebben gedaan. Er zit totaal nog geen regelmaat in en het komt vooral als ik wat doe maar het voelt heftiger als gewone harde buiken. We zullen het wel weer zien, ik hoop toch niet dat dit nog weken zo door gaat.
Pebbs; wij hebben geen duo-wagen gekocht. Ella loopt zulke grote stukken en mochten we een keer twee wandelwagens nodig hebben, kan zij in de buggy en de beeb in deze. Dan zullen we ook wel met zijn twee-tjes zijn. Maar het is de Mutsy 4-rider single spoke geworden (ocean blue). We hebben er wel zo'n plankje bij besteld, kan ze in elk geval ook erop staan als ze moe mocht worden.

Spannend dat het rommelt!

Vannacht is het trouwens met een hele berg kussens gelukt om wel lekker te liggen. Moest ik er 6 keer uit om te plassen...

Babyfoon kopen we erbij omdat Ella straks op zolder ligt. Eigenlijk hebben we 'm nu niet meer nodig, we horen haar toch wel als ze huilt, maar ik vind het ook wel heel grappig als ze lekker in bed ligt te kletsen en ik kan dat beneden horen. Maar de zolder is toch wel wat ver om het zonder baby-foon te doen.

Tegen haar praten door dat ding doen we niet. Manlief heeft dat ooit gedaan toen ik met haar boven was, en ze schrok zich werkelijk het apezuur.

Nu de tranen hier weer hoog zitten, zegt Ella als ik huil; "oog, nat?" Ze snapt er niet veel van dat ik huil. Vanmiddag vroeg ze ook "oog, boem?" zij huilt natuurlijk als ze gevallen is hihi. Vond het wel knap bedacht en het is zo heerlijk dat we steeds meer snappen van d'r gebabbel.

Vanmiddag kreeg ze een zweeds balletje (jawel, van Ikea) omdat wij scherp gekruide kebap aten en ze kreeg de balletjes van papa, dus zei ze "bal, papa" (hahaahaha!)

Krook; vrijdag hebben we verplicht vergadering. Ik wil mijn collega's nog wel even zien voor ik met verlof ga, anders hadden we 3 juli ons afscheid al zonder dat we het wisten. En het is maar 2 uurtjes, dan moet ik weer naar het zkh....

Officieel gaat mijn verlof volgende week woensdag in, dus ik moet me volgens mij wel ziekmelden als ik ma en di. niet kom werken.

Kijken jullie ook de OS? Er zijn al twee (!!!) plaatsgenoten van mij heel ver gekomen, maar net naast het podium beland. De schermer en vandaag de kano-vaarder. Toch wel grappig. Er doen trouwens toch heul veul Brabo's mee!

Zo, nu wil de man weer volgens mij.... (aan de laptop!)

doei!
Ben ik weer en nog steeds met de baby in mijn buik.

Vannacht weer maar 2 uur geslapen omdat ik de rest van de nacht harde buiken had.

Om half 7 vond Floor het alweer tijd om op te staan dus het was ook weer vroeg dag.

Mocht de bevalling echt nog een keer beginnen dan ben ik volgens mij te moe om de baby eruit te krijgen.

@ris: die kussens heb ik ook geprobeerd maar ik werd er inderdaad niet goed van om na elke toiletbezoek alles weer goed te leggen dus het is er nu nog maar 1 voor tussen mijn knieen.

jeetje pebbs je maakt het wel spannend hoor, maar tis ook nog maar 10 dagen tot B day natuurlijk.

hebben jullie al geprobeerd om met een voedingskussen te slapen? heb je 1 kussen voor tussen je knieen, onder je buik en onder je tieten! Vond het ding ideaal tijdens de zwangerschap (daarna nooit gebruikt, heb Mayte 1 keer in rugbyhouding gevoed) alleen killing voor je liefdesleven maar dat zit er voorlopig toch niet in hahahahaha. Mijnes ligt alweer gebruiksklaar onder m'n bed.

verder niet veel te melden.

doeggies!
Ik heb wel een voedingskussen maar volgens mij zit daar te weinig vulling in want als ik die tussen mijn knieen leg zit er geen vulling meer tussen.

Misschien heb ik wel een verkeerde, hij komt van de Hema.

Even een lekker bedje voor Pebbles plakken hoor. Je moet wel uitgerust zijn voor de bevalling natuurlijk.

Ontspannend badje erbij...

En wat te smullen.....
Thanks Fluffy, daar ben ik allemaal hard aan toe.

Ik weet nu eindelijk wat het zandkasteel en de tweenies is. Floor zit nu lekker naast me te kijken.

Het goede nieuws van vandaag: de schoonmaakster is terug van vakantie en is nu de badkamer aan het poetsen
Ringel, ik vind dat voedingskussen zo zweten.... heb het in het begin zo gedaan als jij beschrijft, maar dan lag ik me kapot te zweten... vandaar al die andere kussens (en ook die zijn killing voor ons sexleven, maar dat is op het moment toch niet zo bijster goed te noemen. Komt vast wel weer goed!)

Pebbs; fijn dat de schoonmaakster er is!!!

Niks te melden hier verder. Ga nu ff lunchen, de man komt net thuis.

Doei!
Hi meiden

Ik meld me even voor 2 weken af. Ik zit er op het moment echt helemaal doorheen. Afgelopen zondag was de koek helemaal op hier. Had vier dagen gewerkt (late dienst) en dan gaat alles natuurlijk even anders. Dus zondag zou het weer puinruimen worden van de afgelopen vier dagen. Het liep dus even anders. Ik ben bijna mijn bed niet uitgeweest zo moe en zat was ik van alles. Veel huilbuien. Maar elk nadeel heb z'n voordeel (was het toch volgens een af andere voetballer). Heb wel een goed gesprek gehad met N-man die nu toch ook eindelijk door had dat het echt goed mis is. Veel irritaties tussen ons uitgesproken en aan oplossingen gewerkt voor de komende tijd. Ook was hij de volgende dag maar een halve dag gaan werken zodat ik niet de hele dag voor de jongens hoefde te zorgen.

Vandaag een vrije dag omdat ik late dienst heb gehad. De jongens gewoon naar de oppas dus kan lekker niets doen.

Over twee weken heb ik vakantie en we blijven gewoon thuis dus vanaf dan neem ik ook weer wat meer tijd voor andere dingen zoals de computer en andere sociale dingen. Tot die tijd alleen het hoogst noodzakelijke.

Tot gauw
@niniane: goed dat je nu even eerst aan jezelf denkt!!

Wij lopen niet weg hoor (nou ja, even om te bevallen dan )

@ris en ringel: sexleven?? Is dat een gek galgje woord ofzo?

Ik ben verschrikkelijk onpedagogisch vandaag. Vanmorgen al peutertv gekeken en nu zit ze alweer 10 minuten als een zombie naar Sesamstraat op BVN te kijken.

Tussen de middag ben ik ook lekker op bed gaan liggen maar natuurlijk werd ik halverwege wakker gebeld door de postbode met een pakje (en nog niet eens een leuk pakje ook).
Ninane, knuffel van mij meid. Doe rustig aan en denk aan jezelf. Het is ook druk met die twee kleintjes vlak op elkaar. Kan me voorstellen dat je het af en toe gewoon even zat bent. Ik ben blij dat het hier niet zo druk is.

Pebbles, peutertv is juist heel pedagogisch verantwoord hoor. En als het niet zo zou zijn, nog geen man overboord. Zolang je the blairwitch project niet aanzet, kan het weinig kwaad. Ben trouwens wel nieuwsgierig wat er dan in dat pakje zat...
@nien, heeeeel dikke knuffel van hier. Goed dat je nu jezelf ff op nr 1 zet (is heeeeel belangrijk)

@pebbles, ach hoe slecht kunnen die programma's nu zijn? dingen zoals teletubbies en zandkasteel vind ik alleen maar leuk en krijgt ze nog iets van mee. Zijn ook toegespitst op kleintjes zoals die van ons. Zit er zelfs over te denken om naar de "zandkasteelmusical" met meisje te gaan....haar eerste culturele ervaring.

hier alles z'n gangetje, Lief is aan het koken en op mij aan het mopperen.

moet nu tafel gaan dekken.
Hoi meiden,

kwam ook weer even gluren hier.

Niniane, balen dat je zo rot voelt, en dat het allemaal een beetje boven je hoofd groeit. Goed dat je ingegrepen hebt voordat je echt niets meer kunt. Ik hoop dat je met je man, tot goede oplossingen komt, en je je weer helemaal top gaat voelen.

Pebbles; spannend dus bij je, steeds een beetje aan het rommelen. Ik hoop voor je dat het snel doorzet.

Ringel; heb er ook nog even aan zitten denken, aan de musical van het zandkasteel. Maar ben toch bang dat ze niet zo lang kan blijven zitten. Peuterdansen is ook een leuke show hier in de schouwburg, en mogen ze ook veel dingen doen. Dansen, in tentjes spelen in de hal enz.

Fluf; wat stoer dat Karlijn thuis is!

Ik ga er weer vandoor, Nova wilt even met het sesamstraatkegelspel spelen. En dat kan ze nog niet alleen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven