Badstop zit vast :-(

12-03-2015 20:39 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Echt, heb ik weer hoor. Lekker in bad gezeten en nu gaat de stop er niet uit.

Nu heb ik een topic gevonden uit 2009 waar de TO hetzelfde probleem had en daar is het haar niet gelukt, dus ik hoop dat iemand na 6 jaar wel dé tip heeft!

Het is zo'n stop die je normaal met een knop open kan draaien, maar de knop doet niks. Ik heb het al met een mes geprobeerd maar dat lukt niet .

Het is ook nog eens niet m'n eigen bad maar in vriends huis en het zit tot de nok toe gevuld. Eigenlijk zou ik graag het euvel verholpen hebben voordat hij thuis is en doen alsof er niets aan de hand is

Wie helpt me? Thanks!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
De stop kan er gewoon uitgetrokken worden; die ligt er los op.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Je moet namelijk het putje kunnen schoonmaken eens in de zoveel tijd. Zitten haren en zeepresten in.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Retro, ik kan de stop er echt niet uittrekken nu, zelfs zonder water. Toen de stop zeg maar omhoog stond kon je hem er wel zo uittrekken.
Ik heb dit een x in vakantiehuis gehad. De stop kon je gewoon indrukken naar beneden maar kreeg hem met geen mogelijkheid omhoog. Zat aan de badwand, bij het" overstromingsputje" een soort ingebouwde draaiknop waarmee de stop omhoog kwam. Is dat bij dit bad toevallig ook niet?
Er is geen overstromingsputje, of die is er waarschijnlijk wel maar die zit waarschijnlijk onder de knop hier. Ik kan draaien wat ik wil maar er gebeurt helemaal niks.

Ik heb maar een wijntje genomen en de moed opgegeven.
Klinkt vreemd, maar je zou het eens met een keteltje kokend water kunnen proberen. Helpt immers ook als je het deksel niet van een (glazen) pot krijgt vanwege hoge druk (?). Zo is het ons ooit gelukt een onwrikbare stop los te krijgen.
Vriend kwam thuis en draaide stop zo open en normaal ben ik echt niet onhandig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven