Badstop zit vast :-(
donderdag 12 maart 2015 om 20:39
Hoi!
Echt, heb ik weer hoor. Lekker in bad gezeten en nu gaat de stop er niet uit.
Nu heb ik een topic gevonden uit 2009 waar de TO hetzelfde probleem had en daar is het haar niet gelukt, dus ik hoop dat iemand na 6 jaar wel dé tip heeft!
Het is zo'n stop die je normaal met een knop open kan draaien, maar de knop doet niks. Ik heb het al met een mes geprobeerd maar dat lukt niet .
Het is ook nog eens niet m'n eigen bad maar in vriends huis en het zit tot de nok toe gevuld. Eigenlijk zou ik graag het euvel verholpen hebben voordat hij thuis is en doen alsof er niets aan de hand is
Wie helpt me? Thanks!
Echt, heb ik weer hoor. Lekker in bad gezeten en nu gaat de stop er niet uit.
Nu heb ik een topic gevonden uit 2009 waar de TO hetzelfde probleem had en daar is het haar niet gelukt, dus ik hoop dat iemand na 6 jaar wel dé tip heeft!
Het is zo'n stop die je normaal met een knop open kan draaien, maar de knop doet niks. Ik heb het al met een mes geprobeerd maar dat lukt niet .
Het is ook nog eens niet m'n eigen bad maar in vriends huis en het zit tot de nok toe gevuld. Eigenlijk zou ik graag het euvel verholpen hebben voordat hij thuis is en doen alsof er niets aan de hand is
Wie helpt me? Thanks!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
donderdag 12 maart 2015 om 20:48
Haha ik mag zeker bij hem in bad yajes, maar vriend komt laat thuis uit werk en we moeten morgenochtend vroeg op. Ik hoopte al op bed te liggen als hij thuis komt. En vind het ook zo sneu hem ermee op te zadelen na een lange dag.
Schroevendraaier wordt m denk ik niet, mes lukt ook niet. Ik denk dat ik ga leegscheppen want daar had ik niet aan gedacht! Dan das heel veel water en ik heb last van mijn rug. Lekker dan
Schroevendraaier wordt m denk ik niet, mes lukt ook niet. Ik denk dat ik ga leegscheppen want daar had ik niet aan gedacht! Dan das heel veel water en ik heb last van mijn rug. Lekker dan
donderdag 12 maart 2015 om 20:50
http://www.choreotools.co ... -drain-cover-van-een-bad/
Is het er zo één?
Is het er zo één?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 12 maart 2015 om 20:52
http://www.choreotools.co ... een-bad-drain-en-stopper/
donderdag 12 maart 2015 om 20:52
http://www.choreotools.co ... e-kuip-worden-verwijderd/
donderdag 12 maart 2015 om 20:55
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 maart 2015 @ 20:52:
http://www.choreotools.co ... e-kuip-worden-verwijderd/Volgens mij is dat voor het verwijderen als er geen water in het bad zit?
http://www.choreotools.co ... e-kuip-worden-verwijderd/Volgens mij is dat voor het verwijderen als er geen water in het bad zit?
donderdag 12 maart 2015 om 20:56
quote:-Bladora- schreef op 12 maart 2015 @ 20:55:
[...]
Volgens mij is dat voor het verwijderen als er geen water in het bad zit?Meid, ik heb er helemaal geen verstand van. Er staan nog meer tips op die site, misschien heb je er wat aan.
[...]
Volgens mij is dat voor het verwijderen als er geen water in het bad zit?Meid, ik heb er helemaal geen verstand van. Er staan nog meer tips op die site, misschien heb je er wat aan.
donderdag 12 maart 2015 om 20:59
http://www.doityourself.c ... om-sink-pop-up-stuck.html
donderdag 12 maart 2015 om 21:00
https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=pop ... stuck+down
Aangezien jij vloeiend Engels spreekt.
Aangezien jij vloeiend Engels spreekt.
donderdag 12 maart 2015 om 21:04
donderdag 12 maart 2015 om 21:07
Op,de Engelse sites kwam ik de tip tegen een ontstopper te gebruiken. Nou ik heb alles hier overhoop gehaald, geen ontstopper. Vriend zit in een zaken diner en kan ik niet bereiken.
Erizo ik zal eens proberen erop te drukken.
Aargh, misschien weten jullie nog dat ik 1,5 jaar geleden of zo een topic had over m'n besteklade die niet open wilde. Heb een beetje hetzelfde gevoel nu haha
Erizo ik zal eens proberen erop te drukken.
Aargh, misschien weten jullie nog dat ik 1,5 jaar geleden of zo een topic had over m'n besteklade die niet open wilde. Heb een beetje hetzelfde gevoel nu haha
donderdag 12 maart 2015 om 21:09
Volgens mij is het zo:
Het bad zit vol met water. Dat water weegt heel veel en geeft geeft druk. Onder dat water zit een stop en die stop houdt alles tegen. Op die stop zit dus heel veel gewicht én druk. Het gaat je niet lukken om dat in een keer te verwijderen. Een kleine opening is genoeg, dan loopt het water wel weg. Het gaat erom dat je iets van lucht tussen de stop de leiding weet te creëren. Al is maar een tandenstoker.
Het bad zit vol met water. Dat water weegt heel veel en geeft geeft druk. Onder dat water zit een stop en die stop houdt alles tegen. Op die stop zit dus heel veel gewicht én druk. Het gaat je niet lukken om dat in een keer te verwijderen. Een kleine opening is genoeg, dan loopt het water wel weg. Het gaat erom dat je iets van lucht tussen de stop de leiding weet te creëren. Al is maar een tandenstoker.
donderdag 12 maart 2015 om 21:23
Wordt de stop bediend door een knop aan de zijkant of de bovenkant van het bad? Als dat zo is, loopt er een staalkabel van die knop naar een mechaniek onderaan bij de stop. Daar zal wel iets vastzitten. Als je heel hard aan de knop probeert te draaien, is de kans groot dat je gewoon de staalkabel lostrekt. Om dat weer te repareren is best een klus, want je kunt er slecht bij.
Beter: voorzichtig iets plats (denk aan: een tafelmes) tussen de stop en de rand proberen te krijgen. Dan mes als hefboom gebruiken. Misschien heb je zelfs zoveel geluk dat de bovenkant van de stop genoeg uitsteekt om hem te pakken en dan recht naar boven te trekken.
Bad leegscheppen helpt wel een beetje, scheelt een beetje druk, maar dat is nooit de oorzaak. Anders zou het immers nooit gewerkt kunnen hebben.
Beter: voorzichtig iets plats (denk aan: een tafelmes) tussen de stop en de rand proberen te krijgen. Dan mes als hefboom gebruiken. Misschien heb je zelfs zoveel geluk dat de bovenkant van de stop genoeg uitsteekt om hem te pakken en dan recht naar boven te trekken.
Bad leegscheppen helpt wel een beetje, scheelt een beetje druk, maar dat is nooit de oorzaak. Anders zou het immers nooit gewerkt kunnen hebben.
donderdag 12 maart 2015 om 21:33
Nou net twintig 10 liter emmers water uit het bad geschept en nog steeds geen succes. Krijg er ook echt helemaal niets tussen.
Maar het bad is leeg dus ik denk dat ik het aan vriend overlaat . Hij had me ook wel even kunnen waarschuwen zeg t is vast niet de eerste keer dat dit gebeurt.
Maar het bad is leeg dus ik denk dat ik het aan vriend overlaat . Hij had me ook wel even kunnen waarschuwen zeg t is vast niet de eerste keer dat dit gebeurt.