VRLK
woensdag 13 augustus 2008 om 19:41
En heeft KW dan ook echt maat 104 nu? Schorrie gaat langzaam richting 110, van sommige wat smallere merken (Imps&Elfs bijvoorbeeld) moet hij echt wel een 110 hebben.
Ik blijf het een vaag verhaal vinden allemaal. Heb in ieder geval niet meer zoveel zin om bij H&M te kopen. Maar waar kun je dan betaalbare kinderkleding kopen, dat is de vraag....
Ik blijf het een vaag verhaal vinden allemaal. Heb in ieder geval niet meer zoveel zin om bij H&M te kopen. Maar waar kun je dan betaalbare kinderkleding kopen, dat is de vraag....
woensdag 13 augustus 2008 om 19:45
Ja, hij heeft nu 104 nodig. Als ik 110 koop is het echt te groot en vind ik het armoedig staan. Maar 104 of 110 het is hetzelfde verhaal. Je kunt gewoon 110 kopen en niet perse 110/116.
Ik koop graag kleding bij de WE, Benneton, MEXX, Bijenkorf.
Nu vandaag dus veel bij H&M. Spijkerbroeken en basisshirts.
Ik koop graag kleding bij de WE, Benneton, MEXX, Bijenkorf.
Nu vandaag dus veel bij H&M. Spijkerbroeken en basisshirts.
woensdag 13 augustus 2008 om 19:45
Hehehe Schorrie de schoolbully
Lollig!
Vandaag weer eens een sportdag met kindjes gehad en dat dit voor de komende tijd mijn voorland blijft. *ZUCHT* Zwemles gaat prima ondanks switch naar woensdag en ballet is ook leuk. Mormel en p/k dans is ook echt heel lollig, maar jammer dat het allemaal voor mij wat minder is. Ok, klaagmodus uit.
Ik ben dol op hoge hakken! Hoe hoger, hoe beter. Ik heb ook standaard in auto al 5 paar schoenen liggen en thuis ook nog eens X paar. Leuk man schoenen, wat dat betreft ben ik een echte vrouw.
Lien en slonzig kan ik me ook niets bij voorstellen. Ik denk dat jij ondanks je 70 kilo er gewoon goed uitziet.
Schoolpleinvaders zijn leuk heb ik bedacht aangezine ik tegenwoordig steeds meer naar oudere mannen kijk dan naar die jonge dingen. Ik val op oud
Vandaag weer eens een sportdag met kindjes gehad en dat dit voor de komende tijd mijn voorland blijft. *ZUCHT* Zwemles gaat prima ondanks switch naar woensdag en ballet is ook leuk. Mormel en p/k dans is ook echt heel lollig, maar jammer dat het allemaal voor mij wat minder is. Ok, klaagmodus uit.
Ik ben dol op hoge hakken! Hoe hoger, hoe beter. Ik heb ook standaard in auto al 5 paar schoenen liggen en thuis ook nog eens X paar. Leuk man schoenen, wat dat betreft ben ik een echte vrouw.
Lien en slonzig kan ik me ook niets bij voorstellen. Ik denk dat jij ondanks je 70 kilo er gewoon goed uitziet.
Schoolpleinvaders zijn leuk heb ik bedacht aangezine ik tegenwoordig steeds meer naar oudere mannen kijk dan naar die jonge dingen. Ik val op oud
woensdag 13 augustus 2008 om 19:53
Gaan zo film kijken. Felon... ben benieuwd.
We hebben het in de vakantie gehad over de zolder. Het is nu echt nog een zolder. Een grote ruimte met veel zooi en een washok. Nu bedachten we dat we daar willen gaan slapen en nu vraagt GW of ik er dan ook een badkamer wil. Euh... ja? Vond het bij Nathje wel erg mooi!
We hebben het in de vakantie gehad over de zolder. Het is nu echt nog een zolder. Een grote ruimte met veel zooi en een washok. Nu bedachten we dat we daar willen gaan slapen en nu vraagt GW of ik er dan ook een badkamer wil. Euh... ja? Vond het bij Nathje wel erg mooi!
woensdag 13 augustus 2008 om 19:54
Ik ook niet bij WE, heb het weleens gedaan maar vond de kwaliteit niet zo goed. Moest met een broek én met een jas een keer terug omdat de knoop eraf viel, en een shirt was heel snel verwassen. Schorrie had wel een hele leuke winterjas van de WE vorig jaar vond ik!
Mexx heb ik ook idd, en Imps&Elfs, maar ook MacGregor en Eager Beaver maar die laatste 3 koop ik in de uitverkoop anders vind ik het wel kostbaar worden. Schorrie heeft al best het e.e.a. voor de herst en winter liggen nu gelukkig, dus ik hoef niet persé naar die H&M sukkels .
Mexx heb ik ook idd, en Imps&Elfs, maar ook MacGregor en Eager Beaver maar die laatste 3 koop ik in de uitverkoop anders vind ik het wel kostbaar worden. Schorrie heeft al best het e.e.a. voor de herst en winter liggen nu gelukkig, dus ik hoef niet persé naar die H&M sukkels .
woensdag 13 augustus 2008 om 19:55
woensdag 13 augustus 2008 om 19:57
woensdag 13 augustus 2008 om 19:59
woensdag 13 augustus 2008 om 20:09
In september afspreken is geen probleem Vrolijk! Maar daarvoor gezellig lunchen lijkt me ook wel eens leuk. Even bellen daarover.
Slapen op de zolder vind ik heerlijk. Ely, hadden jullie dat nou ook? En een badkamer erbij is een luxe maar ook wel erg handig. Zeker als de kids wat ouder worden en je dan spits hebt in de vroege ochtend op 6 m2. Het is ook wel een redelijk waardevaste investering, mochten jullie ooit je huis willen verkopen.
H&M heeft mij teleurgesteld. Ik dacht echt dat ze een beetje ala IKEA zouden zijn met hun klantenservice. Niet dus. Jammer hoor.
Zucht... ik ga maar weer schilderen. Laatste keer hoop ik.
Slapen op de zolder vind ik heerlijk. Ely, hadden jullie dat nou ook? En een badkamer erbij is een luxe maar ook wel erg handig. Zeker als de kids wat ouder worden en je dan spits hebt in de vroege ochtend op 6 m2. Het is ook wel een redelijk waardevaste investering, mochten jullie ooit je huis willen verkopen.
H&M heeft mij teleurgesteld. Ik dacht echt dat ze een beetje ala IKEA zouden zijn met hun klantenservice. Niet dus. Jammer hoor.
Zucht... ik ga maar weer schilderen. Laatste keer hoop ik.
woensdag 13 augustus 2008 om 20:13
Leuk hoor Wind een derde. En het moet ook wel anders is er geen Vrolijke baby meer onderweg. Dat kan natuurlijk niet.
Ik mis trouwens geen wc boven. Ik vind het ook niet zo'n mooi gezicht een toilet in je badkamer dus dan zou ik hem apart willen. En ik ga altijd voor het slapen en na het slapen naar de wc maar dan loop ik toch al een verdieping lager. Kortom ik mis hem niet. En een douche en wastafel is vrij eenvoudig te realiseren: je kunt de afvoer laten aansluiten op de wasmachineafvoer.
Ik mis trouwens geen wc boven. Ik vind het ook niet zo'n mooi gezicht een toilet in je badkamer dus dan zou ik hem apart willen. En ik ga altijd voor het slapen en na het slapen naar de wc maar dan loop ik toch al een verdieping lager. Kortom ik mis hem niet. En een douche en wastafel is vrij eenvoudig te realiseren: je kunt de afvoer laten aansluiten op de wasmachineafvoer.
woensdag 13 augustus 2008 om 20:17
Wij hebben geen toilet boven en ik mis dat normaal niet. Maar nu ik zwanger ben is het soms wel irritant want dan loop ik met die dikke buik te waggelen naar beneden, 3 keer per nacht. En na de bevalling lijkt het me ook onpraktisch. Maar verder heb ik het nooit een ramp gevonden om geen toilet op de slaapverdieping te hebben.
Maar als het eenvoudig te realiseren was, had ik er wel een bijgemaakt, gewoon voor het gemak.
Zou Wind dan de enige nog zijn bij ons die een baby gaat krijgen? Dat zou ik wel heel jammer vinden!
Maar als het eenvoudig te realiseren was, had ik er wel een bijgemaakt, gewoon voor het gemak.
Zou Wind dan de enige nog zijn bij ons die een baby gaat krijgen? Dat zou ik wel heel jammer vinden!
woensdag 13 augustus 2008 om 20:17
Soms schiet een derde hier ook nog wel eens door het hoofd en hebben Aap en ik het er wel eens over. Toch ben ik blij dat voor ons de beslissing genomen is (vanwege medische verhaal). Gevoelsmatig zou ik nog wel meer kids gewild hebben, maar in de praktijk was het gewoon geen goed idee. Bovendien vind ik het heerlijk met twee kids. De rust keert ook weer een beetje terug en dat is ook wel erg lekker.
woensdag 13 augustus 2008 om 20:25
Ik zei vorige week tegen Harrie dat ik nog niet wilde bevallen want dit is de laatste keer van heel mijn leven dat ik zwanger ben en ik wil nog niet dat het voorbij is. Zegt 'ie: Hoe weet je dat nou, misschien komt er nog wel een derde . En dat uit de mond van de man die al geen tweede wilde.
Maar ik kreeg het benauwd bij dat idee en of Harrie nou echt serieus was, ik kan het me haast niet voorstellen.
Maar ik kreeg het benauwd bij dat idee en of Harrie nou echt serieus was, ik kan het me haast niet voorstellen.