Paasdecoratie

14-03-2015 09:31 32 berichten
Pasen komt er weer aan en ik vind het leuk om mijn huis een beetje te versieren met wat paasdecoratie.

Bij de bekende discounters is genoeg te koop maar ik vind het leuk om zelf ook wat te maken alleen schort het bij mij aan de ideeën 

Op het web is genoeg te vinden en Google is my best friend.

Ik kwam dit simpele idee tegen maar het lijkt mij leuk om hier wat zelfgemaakte ideeën te delen.

Een halve eierschaal in een glas met nog wat stukjes eierschaal omheen en samen met een waxinelichtje in een glas. Simpel en het kost bijna niets.
Pinterest is ook leuk om te kijken! Veel beter dan google
Ik vind overigens de jelly been tree leuk en die ga ik dit jaar maken
quote:Maackii schreef op 14 maart 2015 @ 09:38:

Ik vind overigens de jelly been tree leuk en die ga ik dit jaar makenOw wat leuk!! Waar haal jij de jelly beans? Op de foto's hebben ze bv alleen pastelkleurige enz. Maar hema heeft een pot met allemaal verschillende kleuren. Zou dat ook zo mooi worden? En ik zag een tip voor de lijmslierten uit het lijmpistool. Die kan je laten "smelten" met een föhn! Ik ga vanmiddag meteen aan de slag
Pinterest diy
Ook leuk.

Jammer dat je in moet loggen anders kon ik een hier een plaatje laten zien.

Zelf heb ik al een paasboom, bloesemtakken, katjes met versierselen er ingehangen.
Ga deze maken mijn oudste eerdaags!

quote:Desperate_Housewive schreef op 14 maart 2015 @ 09:44:

[...]

Ow wat leuk!! Waar haal jij de jelly beans? Op de foto's hebben ze bv alleen pastelkleurige enz. Maar hema heeft een pot met allemaal verschillende kleuren. Zou dat ook zo mooi worden? En ik zag een tip voor de lijmslierten uit het lijmpistool. Die kan je laten "smelten" met een föhn! Ik ga vanmiddag meteen aan de slag

Ik dacht ze bij de jamin te halen maar die is wel duur. Ga vanmiddag op pad:)

Goede tip van die draden! Die frusteren me vaak zo erg dat ik maar met bisonkit ga werken:p
quote:Maackii schreef op 14 maart 2015 @ 09:52:

[...]

Ik dacht ze bij de jamin te halen maar die is wel duur. Ga vanmiddag op pad:)

Goede tip van die draden! Die frusteren me vaak zo erg dat ik maar met bisonkit ga werken:pIk ga eerst kijken of de secondenlijm van action ook werkt maar jamin ga ik wel even langs ook. Denk idd wel dat die een stuk duurder is dan de hema, daar kost een pot maar 2,50 dus ik zal denk ik toch daar uit komen uiteindelijk
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf geen paasdecoratie maar ik vind die paasdecoraties in foldertjes altijd zo mooi en gezellig. Ook die mooie zachte kleuren maken het zo vredig.
Ik heb dezelfde plastic eieren en ik koop wat chocolade paashazen om neer te zetten. Aan paasdiner doe ik niet speciaal. Ik ga dus geen recept uitzoeken en dat namaken. Toetjes en taart misschien weer wel maar geen compleet feestmenu, anders is het zo dubbelop.

Ik haal niet meer kippeneieren dan gewoonlijk. Die windlichtjes zijn erg leuk.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik ben al begonnen met de jelly bean tree! Alleen heb ik geen lijmpistool, dus dacht ik pak bison kit. Maar dat duurt te lang voor het droog is. Morgen dus even op pad voor een lijmpistool heb wel net eisalade gemaakt en 3 halve eierschalen overgehouden. Daar zitten nu 3 gekleurde kuikentjes in, onder de takken in de pot het eindresultaat zal ik plaatsen met foto natuurlijk!
Tadaaa! Ik vind hem erg leuk geworden

Feeksje1977 schreef op 14 maart 2015 @ 09:45
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 15 maart 2015 @ 22:45:

[...]

Weet een van jullie waar je zo`n houdertje kan kopen waar het waxinalichtje in zit?

Tuincentrum?

[afbeelding]Zelf vouwen van ijzerdraad?
annavanandelle schreef op 15 maart 2015 @ 22:50
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
@Desperate_Housewive
quote:Desperate_Housewive schreef op 15 maart 2015 @ 17:14:

Tadaaa! Ik vind hem erg leuk geworden

[afbeelding]Hij is echt heel mooi, nog leuker/mooier dan op sommige andere plaatjes. Waar heb jij die jelly beans gevonden? Zijn ze ook in 1 kleur te krijgen?
quote:Mylene_Valerie schreef op 15 maart 2015 @ 22:58:

[...]

Er hangt ook nog een bakje aan.Kan je toch gewoon het houdertje can het waxine lichtje voor gebruiken?
quote:Mylene_Valerie schreef op 16 maart 2015 @ 17:54:

[...]

Hij is echt heel mooi, nog leuker/mooier dan op sommige andere plaatjes. Waar heb jij die jelly beans gevonden? Zijn ze ook in 1 kleur te krijgen?Hema die hebben een pot met assorti kleuren. Ik heb ze volgens mij nog nergens in 1 kleur gezien, het is altijd alles door elkaar volgens mij.
quote:annavanandelle schreef op 16 maart 2015 @ 18:46:

[...]

Kan je toch gewoon het houdertje can het waxine lichtje voor gebruiken?

Met 3 ` strengen` zilverdraad vind ik het ook wat eng dat het kan vallen?

Wel een goed idee hoor, maar weet niet of ik dat kan maken.
quote:Desperate_Housewive schreef op 16 maart 2015 @ 21:57:

[...]

Hema die hebben een pot met assorti kleuren. Ik heb ze volgens mij nog nergens in 1 kleur gezien, het is altijd alles door elkaar volgens mij.Ok, ik ben niet zo van die vele kleurtjes maar wat vind ik jouw paastakken leuk!! Heb ze in diverse soorten gezien maar die van jou vind ik met stip de mooiste!
quote:Mylene_Valerie schreef op 16 maart 2015 @ 22:07:

[...]

Ok, ik ben niet zo van die vele kleurtjes maar wat vind ik jouw paastakken leuk!! Heb ze in diverse soorten gezien maar die van jou vind ik met stip de mooiste!Dank je ik ben er ook erg blij mee! En was zo klaar eigenlijk haha!
quote:Mylene_Valerie schreef op 16 maart 2015 @ 22:06:

[...]

Met 3 ` strengen` zilverdraad vind ik het ook wat eng dat het kan vallen?

Wel een goed idee hoor, maar weet niet of ik dat kan maken.Aan de onderkant een soort van spiralvuwen, dan heb je en breder draagvlak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven