En ineens doe ik het ook.....

11-08-2008 00:02 1226 berichten
Alle reacties Link kopieren
...voortdurend mijn mail checken. Mijn mobiel altijd binnen handbereik. Balen dat je nog steeds niks geen reactie hebt gekregen op je bericht..... gek word ik er van.

Het leek schier onmogelijk, maar Poez heeft een leuke man ontmoet. Bijna nog onmogelijker in Poez' ogen; leuke man vind Poez ook leuk.

En dan. Dan zit je in de fase van wanneer mag je bellen/mailen/smsen. Daar zijn geen regels voor, maar Poez vindt eigenlijk dat dat bij wet moet worden vastgelegd. Dat hele gedoe van wanneer en waar en hoe.

Kom op zeg, ik ben tegen de 40 en hij is er overheen.

Vroegah had je daar etiquette voor, in deze tijd van internet en mobieltjes moet je er maar naar raden.

Wat vinden jullie; was de oude manier beter/leuker/prettiger?

Flirten/versieren/hofmaken.. oude manier of nieuw?

Totaal aantal stemmen: 131

Heerlijk, die oude etiquette! (31%)
Doe maar lekker zoals het loopt. (69%)
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:Tia Dalma schreef op 13 augustus 2008 @ 10:30:

Poez: !

TD, geniet mee in stilte.

Van die taart?

Die Poes ; heerlijke vermoeiende kriebelende vlinders..... het is je gegund , meid .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik roep al jaren dat als je vlinders in je buik hebt, je te veel onbespoten sla hebt gegeten.

Daar denk ik nu ietsje anders over.
Het is echt te zoetsappig voor woorden maar wel leuk om te lezen veel liefde toegewenst Poez
quote:badmeester schreef op 13 augustus 2008 @ 11:28:

Het is echt te zoetsappig voor woorden maar wel leuk om te lezen veel liefde toegewenst PoezZoetsappig is goed!!
Hahaha Bad, ik had niet anders verwacht van jou dan dat je dat zou zeggen...

Nou, voor jou omdat ik in zo'n goeie bui ben
Geen zorgen over je rugzak! Het zou pas raar zijn als je die niet hebt op jouw leeftijd (tegen de 40 toch?)...........

Geniet er lekker van
quote:Poezewoes schreef op 13 augustus 2008 @ 10:37:

[...]

Van die taart? Gheheh, als dat dan inhoudt dat ik dit weekend eerste rang mee mag genieten (en vervolgens met laptop op schoot hier live verslag uitbrengen), nouweehhh: graag!
Das helemaal niet zo'n gek idee, Tia. Dan hoef ik zelf niet steeds tussendoor de laptop naar me toe te halen om verslag te doen!
Over een tijdje een ouderwets irl kaartje sturen;

He hij zet er gewoon een ander neer. Pff.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Gaaf! en spannend! Heel veel plezier dit weekend, Poez!
Gefeliciteerd met je vlinders, Poez!
Poez, da's dan geregeld. Zal ik voor de aardigheid nog een wijntje meebrengen?

Of een fles wodka, dan heb ik tenminste nog wat spectaculairs aan live-verslag om te schrijven (heb je een kroonluchter? ) Alhoewel...of jij en Kater liggen dan na een uur te snurken aan tafel en ik kan de toetsen van mijn laptop niet meer van elkaar onderscheiden, dat kan ook natuurlijk...
Wijntje is prima, gezellig. Het wordt wel druk hoor Tia, ik heb begrepen dat mijn vriendinnen ook al contact hebben om met z'n allen te komen koffiedrinken
Heeft Poez geen webcam?

Ik vind dat we na al dit meeleven het eigenlijk wel verdienen om mee te kunnen genieten van de date via een live uitzending.
Arme Poez, vivaforummers allemaal toekijken. Alsof het al niet enerverend genoeg is .

Ik denk aan je Poez .
quote:Poezewoes schreef op 13 augustus 2008 @ 10:05:

Jaaaaa, hij krijgt Eleonora's hartige taart met perzik! Die is zooooo goed, die vindt zelfs mijn vader lekker. En die houdt eigenlijk niet eens van hartige taart.

Is waar hoor, je moet jezelf kunnen blijven. Maar das alrijd wat eenvoudiger als je al wat krediet hebt opgebouwd.

Lieverd van me, wat enig!

Die taart gaat zo recht naar z'n hormooncentrum hart, let maar op!

Ik zal uiteraard verslag doen wat hij van de taart vond!

Gisteraaf weer een leuk mailtje gehad. Gaat goed, behalve zondag elke dag nog wel een lief berichtje gehad. Vanaaf belt ie even om het hoe en wat voor morgen af te stemmen. Een dubbel spannende dag, want morgen heb ik mijn gesprek voor vast contract op t werk...
Leuk, leuk, leuk!!!

Ik ga dubbel aan je denken morgen. Of de vibes nou aankomen of niet, de gunfactor is hoog!

Enjoy Poez met kriebels.

Spannend!! Wat mooi om te lezen dat je vlinders in je buik hebt, ik zit helemaal mee te zwijmelen.

Gaat vast goed komen, kan niet anders (de liefde van de man gaat door de maag..).

Veel plezier!
Mocht die taart me een huwelijksaanzoek opleveren, dan wordt je wel mijn bruidsmeisje toch, Leo?
Dat zeker en ik stel mijn landgoed beschikbaar voor de bruidsnacht.....Dan gaan Wé, Fien en ik in de B&B slapen en jullie in het grote huis!
Deal!
Veel succes vandaag op je werk en heel veel plezier vanavond. Mocht het een succestaart zijn dan ga ik wel even op zoek naar het recept. Toi toi toi.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
MV, als jij dan het recept gaat zoeken, zoeken wij er een man voor je bij. Goed?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven