VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Wow, de pagina opende precies met Morries bericht midden op het scherm.

Wat geweldig, Morrie!! (ik ben verdorie helemaal ontroerd). Dikke kus voor jullie allemaal.

(Lien of Ely, ik geloof dat ik de naam wel weet, maar kopieren of mailen jullie Morries berichtje toch even door naar onze MSN?)
Morrie belde net en ze klinkt zo... zo als een moeder van twee kinderen

Helemaal hyper, blij en trots.

Ik zal de details aan Morrie zelf over laten, maar ze werd vannacht om 01.15 uur wakker en dacht dat ze kramp had en is naar beneden gegaan. Toen ze zich besefte dat het weeen waren is ze Harrie wakker gaan maken ("eh, wat moet ik nu doen" ).

De verloskunidge is na een uur gebeld want de weeen kwamen al om de 3 minuten. Vk geweest en zou om 05.30 uur terugkomen. Dat heeft ze niet gered. Zodra ze de deur uit was braken haar vliezen werden de weeen heftiger en is ze weer gebeld. Ze kwam terug en zag dat het al aardig op weg was. Morrie moest van badkamer naar slaapkamer en daar is ze na een paar persweeen bevallen van een geweldig mooie tweede zoon.

Ze voelt zich goed. Schorrie is ook heel lief en stelt hele wijze vragen over de baby.
Joehoe! Wat een blij bericht!!

Van harte gefeliciteerd Morrie, Harrie en Schorrie! Leuk leuk leuk zeg een (tweede) zoon. Mooie naam ook.

Wat vind Schorrie ervan? Meteen met beschuit met muisjes naar school. (hij zal nu wel helemaal de bink van de klas zijn )

Hoera! Ik ben helemaal blij!
Zit een kaartje te schrijven voor Knorrie zegt KW "we kunnen hem ook brengen, want dan kan ik met Schorrie spelen"
Ah, lief wind!

Ik wilde ook al kaartje schrijven, maar was toch nog net niet helemaal 100% zeker van naam, dus die check ik vanavond eerst.

Sjesis wat een voorspoedige bevalling en dan ook nog thuis. Wow, dat lijkt me zo mooi. (Zou er bijna achteraf nog beetje jaloers op kunnen worden ook ). Wat een geluk Morrie en gezin!

Oei drop, klinkt als bijzonder rottige timing, die bezichtiging voor jullie, maar ja, zou zomaar dé kans kunnen zijn he. Sterkte voor jullie met aankomende dagen!
anoniem_38830 wijzigde dit bericht op 14-08-2008 16:31
Reden: té lelijk behang
% gewijzigd

van harte Morrie! en ik vind de naam heel mooi.

2 uur zeg: wat een snelle Jelle!

Hoera! Knorrie is er!

Morrie en familie, van harte met jullie zoon. Schitterende naam!
Leuk, hij stond bij ons ook op het lijstje :-)

Wat een leuk nieuws, ben al de hele dag blij!

Die Morrie, gewoon op de uitgerekende datum bevallen. Knapperd en dan nog eens in 2 uurtjes.

Dank je wel Nath voor je sms

Morrie, wat geweldig dat hij er is! Gefeliciteerd met je snelle zoon!

Morrie, hier ook nog even, heeeeeeel erg gefeliciteerd.

Wat een heerlijk nieuws, een gezonde, vrolijke baby er bij.

Meis, wat ontzettend fijn!

Dikke kus van de hele Elyfamily
Ben nog steeds blij met Knorrie, echt zo leuk, blijft gek hoor, andermans kroost en daar dan zo blij van worden .

Heb hardgelopen en ben nu zweterig en.... o gruwel, de douche/bad/plee in de badkamer lekken. Nu prachtige vlekken in ons 1 jaar oude plafond in de keuken. En als de lummel van een aannemer de bouwaanvraag netjes had ingediend was maandag de vernbouwing van de nu lekkende badkamer begonnen....

Gelukkig is toevallig vandaag wel de douche geplaatst op de tweede, dus daar gaan we douchen en o verrassing, de wc-pot was niet geleverd, dus douchen op twee hoog en naar de wc beneden de eerstkomende maanden vrees ik (hoewel die wc pot vast snel wordt geleverd en we dan dus gewoon het badkamertje op 2 gaan gebruiken). En dan dus een groot slot op de eerste verdieping, zodat lekkage niet verder kan lekken en bidden dat plafond/stuckwerk in de keuken snel droog is.

Leuk joh: een eigen huis .
[quote]lien schreef op 14 augustus 2008 @ 21:41:

Ben nog steeds blij met Knorrie, echt zo leuk, blijft gek hoor, andermans kroost en daar dan zo blij van worden .

Weet je hoe wij ons voelde met BJM

Toen waren we ook trotse Vrolijke forumtantes
Athena, ik zag in het blaadje van de schoenenreus dat daar gymschoenen (die echte witte) en allemaal gym tenuetjes enzo instonden. Misschien nog daar spieken?

Ik ben toch zo benieuwd naar de foto's van onze kersverse spruit Knorrie!
Heeft iemand Mille al een sms gestuurd?
Maar ik ben helemaal nog niet bezig met gymschoenen joh, dat was (voor) Morrie . Maar iig dank voor attente tip. Beide jongens groeien hier momenteel zo hard dat ik met het zelf kopen van gymschoenen voor Boefje echt maar even wacht tot het (bijna) zover is.

Vandaag trouwens brief gevonden van kdv die wel 15-11 als einde opvang noemt i.p.v. 1-11. Dan zouden we dus niet 2 weken hoeven overlappen tot school. Morgen even bellen om te checken of dat echt klopt nu en dan zou het mooi geregeld zijn!

Ik heb van Mille geen mobiel en kan de achterplaats weer niet op (volgens mij heeft vent een of ander stom script aangezet, zal hem zo eens even aan de tand voelen).

Jemig, vind het nog steeds een bijzondere gedachte. Morrie ligt nu aan een versgeperst babietje te snuffelen.
Ik ook geen mobiel nummer van Mille & Pebbles

Zou het komen omdat wij beide op Firefox draaien Athena?

Fijn als je twee weken niet hoeft te overbruggen! Dat zou wel lekker zijn.

Ik ga naar bed, kom net van ouders vandaan. Vader is weer thuis :-) Morgen drukke dag met afspraken en s avonds sporten en nu even lekker op bed tv kijken. Joeheee...weer avonden vrij ipv ziekenhuis heen en weer dus weer een sociaal leven! (maar ook geen excuus meer om niet te gaan sporten hmpf)
Ik ben ook zo benieuwd zeg, leuk!!! Loop er de hele dag aan te denken.

Fijn dat je vader er weer is, Vrolijk! En ach, het is vast een enorme opoffering om nu weer te gaan sporten, maar het is voor een goed doel, moet je maar denken :-)!

Oei Lien, irritant zeg, een lekkage! Maar toch een geluk bij een ongeluk dat je nog een uitwijkmogelijkheid hebt! Hopelijk is je stucwerk snel droog zonder kringen.

Morgen dus D-day. Althans, oplegger komt morgen om 18u, 's avonds de boel in ding stouwen en de volgende ochtend komt een chauffeur oplegger verrijden. Daarna voorlopig ff geen internet (cold turkey), kan ook niet clandestien op mijn nieuwe werk gaan forummen, althans, dat durf ik niet aan! Dus als jullie mij niet meer lezen, baai baai! En duim maar voor de bezichtiging maandag!
O vrolijk, wat fijn dat je vader thuis is! Dat betekent dus dat hij goed reageerde op die...en nu ben ik die afkorting kwijt...behandeling? Dat is goed nieuws! Lekker voor hem en jullie.

Dat wij op Firefox draaien is volgens mij inderdaad het probleem, want dat hebben we al tijden allebei, toch? Ik wel althans en ik hoor alleen jou erover.

Drop, ik zal aan je denken morgen, succes ermee! Kom snel weer terug online. En maandag draai ik een dikke duim voor jullie.

En lien sterkte met lekkende badkamer. Brr, wat lijkt me dat rottig als de boel lekt. Gelukkig staan jullie niet helemaal droog, maar vervelend is het wel.
Ik heb trouwens ook een probleem met de groep, ik kan wel lezen maar niet posten! Heb geprobeerd verjaardagen toe te voegen, ik dacht dat die er al in stonden maar nee, is niet gelukt en een reactie is ook in een wormgat verdwenen! Gek zeg.
He wat gek drop. En jij draait geen firefox toch?

Ik wilde nog vragen of je je nieuwe adres al in ak had gezet, maar dat zal dan ook niet zijn gelukt. Weet vrolijk het wel? Dan sms ik haar er morgen even over...
Ik wilde dus net mijn adres aanpassen. Vrolijk heeft het ook nog niet, ik mail je wel ff.
Oke, goed plan. Dan kan ik je een kaartje sturen.

Nogmaals succes ermee, gezellig je nog even gesproken te hebben en tot asap dan!

Ik ga naar bed. Voornemen om bijtijds in bed te liggen (voor 23:00u) is weer grandioos mislukt.

Slaap lekker!
(Mail binnen, heb op verzoek van drop haar adres in ak aangepast).
Welterusten en hopelijk tot snel! Bedankt voor het aanpassen trouwens!
Morrie!!! Wat gááf! Van harte gefeliciteerd met je zoon!!

Wat een supersnelle bevalling zeg, geweldig! (Ik denk dat ik de naam wel kan maken, maar weet de namen van Anky & Pammie niet... is de eerste letter van Knorrie dezelfde als die van Loentje?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven