Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
vrijdag 15 augustus 2008 om 16:14
Sd hahahahahaha .. muts ben je ook .. Vleer herkent veel van zichzelf in SD 
Dinnetje is net ff geweest om mijn kip goed te keuren..ze vind t meevallen met de knoflook .. Pfjieuww.. En errug lekker ze vroeg al wanneer ik t voor haar ging maken..
Gedouched.. straks ff mijn haartjes doen en dan ga ik de bonen maar es punten .. en de rijst in de pan flikkeren..
Stiekum is Vleer beetje bang dat LLM tegen valt.. WAT DAN ?
Dinnetje is net ff geweest om mijn kip goed te keuren..ze vind t meevallen met de knoflook .. Pfjieuww.. En errug lekker ze vroeg al wanneer ik t voor haar ging maken..
Gedouched.. straks ff mijn haartjes doen en dan ga ik de bonen maar es punten .. en de rijst in de pan flikkeren..
Stiekum is Vleer beetje bang dat LLM tegen valt.. WAT DAN ?
vrijdag 15 augustus 2008 om 18:01
Oh... Vleer had LLM helemaal nog niet gezien? Wat spannend! Ik hoop dat-ie je kip lekker vindt
Heeft SD al een nieuwe afspraak? En de telefoon niet durven opnemen, helemáál niet herkenbaar
Ik heb ooit eens een (toen nog geen) vriendje gehad die mijn voicemail volsprak met dat ik wel een hele grote mond had, maar nu mooi niet durfde op te nemen. En dat met een grote lach.
Wat voelde ik me betrapt!
Ivy heeft gister heel veel lol gehad met vriendinnetje en heeeeeeerlijk bijgekletst onder het genot van een lekker drankje.
Heeft SD al een nieuwe afspraak? En de telefoon niet durven opnemen, helemáál niet herkenbaar
Ik heb ooit eens een (toen nog geen) vriendje gehad die mijn voicemail volsprak met dat ik wel een hele grote mond had, maar nu mooi niet durfde op te nemen. En dat met een grote lach.
Wat voelde ik me betrapt!
Ivy heeft gister heel veel lol gehad met vriendinnetje en heeeeeeerlijk bijgekletst onder het genot van een lekker drankje.
vrijdag 15 augustus 2008 om 18:14
SD en AM praten er geweldig in raadsels met elkaar!
Stomme is van mijn niettelefoonopneemachte (goed galgje woord zeg!) is dat ik zo ondertussen al 2!!! kansen verkeken heb
Woensdag wilde hij al in de auto stappen om hierheen te komen en hij meldde woendagavond dat hij zou bellen de dag erna als zijn afspraak klaar was..
Tsja en dat deed hij dus...
Voel me echt een beetje een oen!
Heb hem uitgenodigd voor een feestje vanavond, maar hij moet eerst eten met een klant en op de vraag of hij komt zoenen met me vanavond zwijgt hij in alle toonaarden
Is het heel pushy als ik hem om een uur of 22.00 een sms stuur met de vraag of hij hier het toetje komt consumeren (in de vorm van die zoen dan???)
Jesses, ik lijk wel 15 ipn 35!!!!
Stomme is van mijn niettelefoonopneemachte (goed galgje woord zeg!) is dat ik zo ondertussen al 2!!! kansen verkeken heb
Woensdag wilde hij al in de auto stappen om hierheen te komen en hij meldde woendagavond dat hij zou bellen de dag erna als zijn afspraak klaar was..
Tsja en dat deed hij dus...
Voel me echt een beetje een oen!
Heb hem uitgenodigd voor een feestje vanavond, maar hij moet eerst eten met een klant en op de vraag of hij komt zoenen met me vanavond zwijgt hij in alle toonaarden
Is het heel pushy als ik hem om een uur of 22.00 een sms stuur met de vraag of hij hier het toetje komt consumeren (in de vorm van die zoen dan???)
Jesses, ik lijk wel 15 ipn 35!!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 15 augustus 2008 om 18:27
Jeetje SD, ik hoop niet dat je mij serieus om advies vraagt! Als ik je ergens niet mee kan helpen...
Laatste keer dat ik hier "ervaring" mee had was ik 14 ofzo, dus ik zit gewoon echt nog in die puberfase. Het liefst streep ik gewoon nog letters tegen elkaar weg om te weten voor hoeveel % je bij elkaar past enzo.
En laat ik vriendinnetjes vragen aan hem of-ie me leuk vindt. Maar ja, dat schijnt niet echt meer te horen als je volwassen bent
SD ik hoop zo voor je dat hij vanavond komt! En dat je dan iig wel de telefoon durft op te nemen
Laatste keer dat ik hier "ervaring" mee had was ik 14 ofzo, dus ik zit gewoon echt nog in die puberfase. Het liefst streep ik gewoon nog letters tegen elkaar weg om te weten voor hoeveel % je bij elkaar past enzo.
En laat ik vriendinnetjes vragen aan hem of-ie me leuk vindt. Maar ja, dat schijnt niet echt meer te horen als je volwassen bent
SD ik hoop zo voor je dat hij vanavond komt! En dat je dan iig wel de telefoon durft op te nemen
vrijdag 15 augustus 2008 om 19:12
Vind het een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele goeie methode Ivy
Bellen gaat zo niet meer, sta in een club vanavond dus erg veel decibellen
Het stomme toeval wil dat ik morgenavond gewoon 1 dorp bij hem vandaan ben,maar kan er dan ook niet heen want dan zit mijn summerhond de hele nacht alleen, en dat vind ik weer zielig!
Ergens denk ik niet dat hij komt vanavond.
Een (ex) vriend van ons, zijn oude beste vriend is daar ook en ik denk dat hij geen zin heeft in die confrontatie (en ergens geen ik hem gelijk...lang verhaal)
*zucht, ik zie het allemaal ook wel, al dat gedoe om een kerel...doodmoe word je ervan*
Bellen gaat zo niet meer, sta in een club vanavond dus erg veel decibellen
Het stomme toeval wil dat ik morgenavond gewoon 1 dorp bij hem vandaan ben,maar kan er dan ook niet heen want dan zit mijn summerhond de hele nacht alleen, en dat vind ik weer zielig!
Ergens denk ik niet dat hij komt vanavond.
Een (ex) vriend van ons, zijn oude beste vriend is daar ook en ik denk dat hij geen zin heeft in die confrontatie (en ergens geen ik hem gelijk...lang verhaal)
*zucht, ik zie het allemaal ook wel, al dat gedoe om een kerel...doodmoe word je ervan*
vrijdag 15 augustus 2008 om 19:19
Dag allemaal,
Het is weer niet bij te houden hier... begrijp dat SD een leuke kerel aan de haak heeft geslagen? maar nu dus enorme deetstress etc heeft?
En zie allerlei afkortingen voorbij komen die ik nog niet ken...haha LLM? AM?
Mmhhh ben blijkbaar alweer te lang niet hier geweest..
Hoop dat het met iedereen goed gaat! Hier een beetje een dipweekje, echt te druk gehad op werk en voel me een beetje alleenig... nou ja komt wel weer...
net gedoucht en klaar voor een avond op de bank.
Het is weer niet bij te houden hier... begrijp dat SD een leuke kerel aan de haak heeft geslagen? maar nu dus enorme deetstress etc heeft?
En zie allerlei afkortingen voorbij komen die ik nog niet ken...haha LLM? AM?
Mmhhh ben blijkbaar alweer te lang niet hier geweest..
Hoop dat het met iedereen goed gaat! Hier een beetje een dipweekje, echt te druk gehad op werk en voel me een beetje alleenig... nou ja komt wel weer...
net gedoucht en klaar voor een avond op de bank.
vrijdag 15 augustus 2008 om 19:46
Kleine update voor LM
AM=audimeneer, leuke kerel vorige maand leren kennen, aan de meel geslagen, vorige week samen uitgeweest tot 5 uur snachts zitten kletsen en zonder ook maar 1 zoen afscheid genomen.
AM en SD nu een beetje spijt en lopen elkaar al de hele week op te hitsen per sms/mail
SD krijgt er de kriebels van, AM wilde eergister hierheenkomen om 23.00 vond ik eng, belde gister en toen dufde ik de tel. niet op te nemen, en heb hem dus nu uitgenodigd voor feessie vanavond.
Hmm met mij mee naar huis Ivy, dan ligt de nadruk er ook weer gelijk zo op...
Tis niet zo dat we lekker bij elkaar in de buurt wonen (75km)
Ik verander ook ECHT in een puber...heb zelf een puistje OP mijn neus!!!
LM, wat is er aan de hand, waarom een dipweekje?
*edit* SM moet echt beter lezen, dat stond er namelijk al!
Heb je wel veel comfortfood ingeslagen?
Sjippies, chocolade, cola doet het hier ook altijd goed!
Weet je wat ook helpt (kwam ik vanmidaag achter)
Muziekjes binnen halen, gewoon suffe "daar wil echt niemand naar luisteren behalve ik"muziekjes
*SD doet nu een dansje op Jamiroquai*
AM=audimeneer, leuke kerel vorige maand leren kennen, aan de meel geslagen, vorige week samen uitgeweest tot 5 uur snachts zitten kletsen en zonder ook maar 1 zoen afscheid genomen.
AM en SD nu een beetje spijt en lopen elkaar al de hele week op te hitsen per sms/mail
SD krijgt er de kriebels van, AM wilde eergister hierheenkomen om 23.00 vond ik eng, belde gister en toen dufde ik de tel. niet op te nemen, en heb hem dus nu uitgenodigd voor feessie vanavond.
Hmm met mij mee naar huis Ivy, dan ligt de nadruk er ook weer gelijk zo op...
Tis niet zo dat we lekker bij elkaar in de buurt wonen (75km)
Ik verander ook ECHT in een puber...heb zelf een puistje OP mijn neus!!!
LM, wat is er aan de hand, waarom een dipweekje?
*edit* SM moet echt beter lezen, dat stond er namelijk al!
Heb je wel veel comfortfood ingeslagen?
Sjippies, chocolade, cola doet het hier ook altijd goed!
Weet je wat ook helpt (kwam ik vanmidaag achter)
Muziekjes binnen halen, gewoon suffe "daar wil echt niemand naar luisteren behalve ik"muziekjes
*SD doet nu een dansje op Jamiroquai*
vrijdag 15 augustus 2008 om 20:21
SD klinkt leuk hoor AM!
Spannend in elk geval!
Ja hier erge dip, vind even helemaal niks meer leuk, werk, voel me lelijk... etc en mis geloof ik enorm de aandacht van een man... (ben jaloers op jouw spannende avonturen SD!)
Dacht net laat ik voor het eerst sinds dec. weer eens op RP inloggen en ging stiekum toch kijken of ex (sinds maart, maar elkaar daarna ook nog regelmatig "gezien" t/m juni) er nog op stond... wat zie ik, hij heeft voor het laatst ingelogd in (begin)juni, profiel compleet aangepast, nieuwe foto;s. Iets zegt mij dat er dus al lang iets gaande is geweest, ook al toen wij nog enigzins aan het klooien waren... Vermoeden was er al dat hij nu een ander vriendinnetje zou hebben, want toen ik hem in juli smste om af te spreken, kon hij zogenaamd niet...
Bah net toch traantjes om gelaten,.. niet echt goed voor dip dit! bah bah bah
Spannend in elk geval!
Ja hier erge dip, vind even helemaal niks meer leuk, werk, voel me lelijk... etc en mis geloof ik enorm de aandacht van een man... (ben jaloers op jouw spannende avonturen SD!)
Dacht net laat ik voor het eerst sinds dec. weer eens op RP inloggen en ging stiekum toch kijken of ex (sinds maart, maar elkaar daarna ook nog regelmatig "gezien" t/m juni) er nog op stond... wat zie ik, hij heeft voor het laatst ingelogd in (begin)juni, profiel compleet aangepast, nieuwe foto;s. Iets zegt mij dat er dus al lang iets gaande is geweest, ook al toen wij nog enigzins aan het klooien waren... Vermoeden was er al dat hij nu een ander vriendinnetje zou hebben, want toen ik hem in juli smste om af te spreken, kon hij zogenaamd niet...
Bah net toch traantjes om gelaten,.. niet echt goed voor dip dit! bah bah bah
vrijdag 15 augustus 2008 om 20:48
Thanks Ivy, huilen zou moeten helpen ja... maar voel me al weken niet top en verdrietig. Het lijkt maar niet over te gaan. Voel me gewoon niet gelukkig in mijn leventje nu en daar baal ik van. 2 mannen die een belangrijke rol in mijn leven hebben gespeeld de afgelopen tijd, zijn compleet uit mijn leven weg... ik mis het contact, aandacht, hen... voelt alsof ik me zonder dat niet happy kan voelen, al weet ik dat het onzin is.
Zij en hun aandacht gaven me energie, het gevoel hebben dat je alles aan kan en nu...nu kan ik het allemaal gewoon niet zo goed aan allemaal...
Zelfs uit wanhoop (?) man 1 gesmst vorige week (niet die van RP) maar geen reactie...
Waarom heb jij een rotdag, Ivy?? Jij met chocolaatjes op de bank dus?
Zij en hun aandacht gaven me energie, het gevoel hebben dat je alles aan kan en nu...nu kan ik het allemaal gewoon niet zo goed aan allemaal...
Zelfs uit wanhoop (?) man 1 gesmst vorige week (niet die van RP) maar geen reactie...
Waarom heb jij een rotdag, Ivy?? Jij met chocolaatjes op de bank dus?
vrijdag 15 augustus 2008 om 21:03
Dat zal een flink gemis zijn meisje. Maar jij bent degene die jezelf het gevoel moet geven dat je alles aan kan, je happy voelen zonder die ander.
Het voelt veel fijner als je daarin niet afhankelijk bent van een ander, veel stabieler enzo.
Alleen is het best moeilijk om dat te bereiken.
Geen chocolaatjesm wel thee. En de grafdag... ik weet het niet precies. Ik denk omdat alles gewoon altijd met hobbels en bobbels verloopt en nooit eens gewoon vloeiend en leuk enzo. Soms lijkt het alsof alles in mijn leven moeizaam en met knokken verloopt
Wil je een kop thee?
Het voelt veel fijner als je daarin niet afhankelijk bent van een ander, veel stabieler enzo.
Alleen is het best moeilijk om dat te bereiken.
Geen chocolaatjesm wel thee. En de grafdag... ik weet het niet precies. Ik denk omdat alles gewoon altijd met hobbels en bobbels verloopt en nooit eens gewoon vloeiend en leuk enzo. Soms lijkt het alsof alles in mijn leven moeizaam en met knokken verloopt
Wil je een kop thee?
vrijdag 15 augustus 2008 om 21:28
Lekker Ivy! Neem ik de chocolaatjes mee...
Vervelend dat jij je dag ook niet zo hebt... niet echt iets specifek benoembaars bij jou dus. Begrijp wel wat je bedoelt, altijd moeite moeten doen voor alles... mmh tja daar heb ik ook niet zo 1,2,3 de oplossing voor...
Je hebt gelijk dat ik de enige ben die mezelf happy kan laten voelen en dat ik daarin zeker niet afhankelijk moet zijn van een man... ik weet dat het zo is, maar zo voelt het nu even niet en weet op dit moment ook even niet hoe me dat wel gaat lukken...
Vervelend dat jij je dag ook niet zo hebt... niet echt iets specifek benoembaars bij jou dus. Begrijp wel wat je bedoelt, altijd moeite moeten doen voor alles... mmh tja daar heb ik ook niet zo 1,2,3 de oplossing voor...
Je hebt gelijk dat ik de enige ben die mezelf happy kan laten voelen en dat ik daarin zeker niet afhankelijk moet zijn van een man... ik weet dat het zo is, maar zo voelt het nu even niet en weet op dit moment ook even niet hoe me dat wel gaat lukken...
vrijdag 15 augustus 2008 om 21:34
LM, tuurlijk geeft het krijgen van aandacht van mannen je energie
Tis ooklogisch dat je dat mist
Nog logischer is het dat je dat gaat missen als je er even geen om je heen hebt...
Je zit dus in een circeltje wat je op 1 of andere manier moet doorbreken
Ik heb dat een tijd geleden gedaan door HEUL veel te gaan sporten
Nou deed ik dat al veel maar ff een tandje erboven op
Door te sporten maak je namelijk ook een "blij maak stofje"aan
De RPex...lekker laten waaien, die man is jou niet waard meiske.
Ivy, klinkt bekend hoor, kan jij ook zo jaloers om je heen kijken en je afvragen WAAROM het bij al die anderen gewoon wel lukt allemaal?
Alles lijkt daar zo gemakkelijk te gaan..
IK heb ook tijden het gevoel gehad dat ik overal dubbel zo hard voor moest knokken.
DAT heb ik losgelaten (beetje met hulp van een psych als ik eerlijk ben)
en eigenlijk sinds de laatste 2 maanden heb ik eindelijk het gevoel dat er hier ook gewoon zomaar spontaan dingetjes gebeuren....waar ik dan vervolgens weer compleet van in de gordijnen ga hangen van de stress.
Denk dat wij gewoon veel te veel denken over dingen...(ik in elk geval)
En die avondwandeling......hmmm wellicht een goed idee maar weet nu al dat ik daar de ballen niet voor heb!
Tis ooklogisch dat je dat mist
Nog logischer is het dat je dat gaat missen als je er even geen om je heen hebt...
Je zit dus in een circeltje wat je op 1 of andere manier moet doorbreken
Ik heb dat een tijd geleden gedaan door HEUL veel te gaan sporten
Nou deed ik dat al veel maar ff een tandje erboven op
Door te sporten maak je namelijk ook een "blij maak stofje"aan
De RPex...lekker laten waaien, die man is jou niet waard meiske.
Ivy, klinkt bekend hoor, kan jij ook zo jaloers om je heen kijken en je afvragen WAAROM het bij al die anderen gewoon wel lukt allemaal?
Alles lijkt daar zo gemakkelijk te gaan..
IK heb ook tijden het gevoel gehad dat ik overal dubbel zo hard voor moest knokken.
DAT heb ik losgelaten (beetje met hulp van een psych als ik eerlijk ben)
en eigenlijk sinds de laatste 2 maanden heb ik eindelijk het gevoel dat er hier ook gewoon zomaar spontaan dingetjes gebeuren....waar ik dan vervolgens weer compleet van in de gordijnen ga hangen van de stress.
Denk dat wij gewoon veel te veel denken over dingen...(ik in elk geval)
En die avondwandeling......hmmm wellicht een goed idee maar weet nu al dat ik daar de ballen niet voor heb!
vrijdag 15 augustus 2008 om 21:38
Het is niet echt jaloers, wel gewoon verbazing over waarom ik het mezelf nou altijd zo ontzettend moeilijk moet maken. Ik kan iig op mijn sterfbed zeggen dat ik niet de kantjes van het leven eraf gelopen heb
Ik heb er gewoon een gave voor om alles complex te maken.
En als je hem nu eens een sms stuurt of hij wandelschoenen heeft?
Krijg je vast weer een antwoord waar je weer op in kan haken.
Ik heb er gewoon een gave voor om alles complex te maken.
En als je hem nu eens een sms stuurt of hij wandelschoenen heeft?
Krijg je vast weer een antwoord waar je weer op in kan haken.
vrijdag 15 augustus 2008 om 21:46
Ivy en Summer zijn lief!
Dank je voor je woorden Summer, ja ik had ook al bedacht dat ik maar weer veel moet gaan sporten. Was eerst heel fanatiek met hardlopen, maar heb er de laatste tijd (te) weinig aan gedaan. (omdat ik er geen energie voor had) Misschien een goed plan om dat weer proberen op te pakken.
RPman voelt gewoon als nog even een steek achteraf... en dat terwijl we "goed" uit elkaar zijn gegaan, maar ja.
Meeste verdriet heb ik nog over die andere man, waar ik al erg uitgebreid heb verteld op het forum... Tijd voor een nieuwe start dus, maar weet nog even niet hoe...Heb zoveel moeite met loslaten...
Verder ben ik ook met solliciteren bezig, en dat vind ik ook al doodeng. Denk dat er gewoon even te veel onzekerheden in mijn leven zijn, en dat vind ik allemaal heel eng en word ik instabiel van...
Een avondwandeling met AM?? WOEEEEEHOOEE!! Leuk, leuk!! Ben benieuwd!
Chocolaadjes (is Milka reep met nootjes.....jummieeee!!!)
Trouwens wel echt té grappig... kreeg vandaag via hyves opeens een uitnodiging van een ex-vriendje van ong. 14 jaar geleden... helemaal enthousiast (is getrouwd en met kinderen). Maar vond het wel bizar dat hij contact zocht en waarom ook precies op dit moment??
Hebben jullie dat nooit dat je je afvraagt dat sommige dingen nooit zonder reden gebeuren?
Dank je voor je woorden Summer, ja ik had ook al bedacht dat ik maar weer veel moet gaan sporten. Was eerst heel fanatiek met hardlopen, maar heb er de laatste tijd (te) weinig aan gedaan. (omdat ik er geen energie voor had) Misschien een goed plan om dat weer proberen op te pakken.
RPman voelt gewoon als nog even een steek achteraf... en dat terwijl we "goed" uit elkaar zijn gegaan, maar ja.
Meeste verdriet heb ik nog over die andere man, waar ik al erg uitgebreid heb verteld op het forum... Tijd voor een nieuwe start dus, maar weet nog even niet hoe...Heb zoveel moeite met loslaten...
Verder ben ik ook met solliciteren bezig, en dat vind ik ook al doodeng. Denk dat er gewoon even te veel onzekerheden in mijn leven zijn, en dat vind ik allemaal heel eng en word ik instabiel van...
Een avondwandeling met AM?? WOEEEEEHOOEE!! Leuk, leuk!! Ben benieuwd!
Chocolaadjes (is Milka reep met nootjes.....jummieeee!!!)
Trouwens wel echt té grappig... kreeg vandaag via hyves opeens een uitnodiging van een ex-vriendje van ong. 14 jaar geleden... helemaal enthousiast (is getrouwd en met kinderen). Maar vond het wel bizar dat hij contact zocht en waarom ook precies op dit moment??
Hebben jullie dat nooit dat je je afvraagt dat sommige dingen nooit zonder reden gebeuren?