Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

Ik zie mijn avatar sinds vandaag half zwart. Mijn plaatje heeft voor de helft ineens een zwarte balk er overheen. Het lijkt wel "afgeknipt". Ik zie bij anderen hun avatar gewoon normaal. Had er zelf een topic over geopend en begrijp uit de reacties daar dat mijn avatar voor anderen gewoon normaal is. Ik zie het dus in feite alleen zelf. Hebben meer mensen dit probleem met hun eigen avatar?

Aanvulling: avatar opnieuw laden geeft ongeveer 10 minuten resultaat. Daarna zie ik hem weer met zwarte balk.
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
In aanvulling op mijn bericht van gisteren: er worden steeds meer avatars zwart op mijn beeldscherm. Mijn eigen avatar is nu volledig zwart in plaats van half. Ook zie ik verschillende andere avatars als zwarte vierkantjes. Niet bij iedereen, maar wel steeds meer.
Beste GarcíaCM,

Zou jij een printscreen willen maken en deze willen mailen naar forum@viva.nl? Dan kan de TD er onderzoek naar doen.

Met vriendelijke groet,

Junior
Ze zien er nu weer even goed uit. Zo ging het gisteren ook. Zodra het zich weer voordoet, ga ik een printscreen maken en zal ik het mailen.

Het is alweer mis. Ik ga mailen
Weer het probleem met de "spookpostings" quote je iemand en schrijf je een reactie is de reactie niet te lezen na het plaatsen..
CommunityManagerViva schreef op 26 maart 2015 @ 21:57
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Zie hier....

Het quoten kan nog steeds niet
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 31 maart 2015 @ 20:20:

Zie hier....

Het quoten kan nog steeds nietJawel joh
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Voordat er vorige week geupdate werd, laadde mijn mobiel/tablet 5x een lege pagina voor ik de inhoud erbij kreeg. Na de update krijg ik na 5x een lege pagina een halve pagina (tot de reclame) en verder niets meer.
Summerdance, het probleem is bekend bij de TD

Beeldig, helpt het als je de cookies verwijderd?

met viendelijke groet,

Junior
Het rare is dat je wel het hele bericht (dus inclusief quote) ziet als je het wilt wijzigen.

Ik heb [message43277] (voorbeeld) weggehaald en ook de /message versie, en dan kun je wel quoten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Helaas hoor ik meer mensen die hetzelfde probleem als ik hebben: af en toe schiet de pagina 'page down' als je een nieuwe pagina laadt. Ik heb het op de laptop, maar ik hoor het ook van mensen die mobiel forummen.

Het is niet altijd, maar af en toe.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Bij het aanklikken van de 'negeer' knop bij een forummer gebeurt er niets op m'n iPad.
De Bijenkorfbanner heeft geen x, dus ik krijg het ding niet uit mijn (mobiele) scherm. Erg onhandig.
test test

Armand zie je me?
quote:JuniorModeratorViva schreef op 31 maart 2015 @ 20:33:

Beeldig, helpt het als je de cookies verwijderd?

met viendelijke groet,

Junior

Nee.

Maar blijkbaar was het een advertentie die moeilijk laadde, want intussen heb ik geen halve pagina's meer. Wel blijf ik tien keer herladen voordat ik überhaupt inhoud heb.
quote:sabbaticalmeds schreef op 03 april 2015 @ 22:30:

test test

Armand zie je me?Waarom plaats je een lege post?
quote:Beeldig schreef op 03 april 2015 @ 23:07:

[...]

Waarom plaats je een lege post?
Ja, negeer doet het prima dus!
quote:Beeldig schreef op 03 april 2015 @ 23:09:

Ja, negeer doet het prima dus!
Joehoe, is de meneer m/V van de TD met een sabattical ofzo? Ik heb niet het idee dat er nog iéts gebeurt?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Het forum is weer ontzettend traag..
Ik heb nu écht iets heel raars.

Als ik op de laptop een reactie wil typen, pakt mijn toetsenbord sommige letters niet.

Ik dacht eerst dat het aan mijn toetsenbord lag, maar het ligt echt aan het forum.

Ik heb vanmiddag namelijk nog moeiteloos een hele blog getypt, en ook op een ander forum heb ik geen problemen.

Ben ik de enige met dit vreemde fenomeen?

Het is echt heel irritant, ik ram me gek op dat toetsenbord.

Deze zin ty ik bijvoorbeeld zode t ramm. Dan krjg je du dit effect Raar toch, ik sna r gee moer van.
k hb prcis hezlfd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Oh is dat het? Ik dacht gisteren ook dat mijn e stuk was. Dat was mobiel.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven