Lion King Londen
maandag 30 maart 2015 om 12:03
Over een tijdje ga ik naar Londen en ik wil daar graag de musical the lion king zien. De voorstelling draait in het lyceum theatre, en ik heb keuze uit tickets in de grand circle, royal circle en de stalls. Een seatplan staat op deze website: http://www.theatrepeople. ... kingDate=20150418&type=E.
Nu heb ik twee vragen:
- via welke betrouwbare website kan ik kaarten bestellen voor de musical?
- wat zijn de mooiste plekken om te zitten? royal circle of stalls?
Alvast bedankt!
Nu heb ik twee vragen:
- via welke betrouwbare website kan ik kaarten bestellen voor de musical?
- wat zijn de mooiste plekken om te zitten? royal circle of stalls?
Alvast bedankt!
That's a fine looking high horse
maandag 30 maart 2015 om 12:51
Ik heb de lion King in Londen gezien. Super ervaring. Wij zijn een paar uur voor de voorstelling naar het theater gegaan. Dan zijn de kaarten die over zijn met flinke korting te koop. Wij hadden ze voor bijna de helft van de prijs. We konden alleen niet naast elkaar zitten. Maar dat vonden wij geen probleem.
maandag 30 maart 2015 om 12:52
Ik zou absoluut aan het gangpad gaan zitten op de 'begane grond' zeg maar. Heb 'm twee keer gezien, maar de laatste keer was in 2002 geloof ik. Absolute aanrader wel! Ik zou op de dag zelf naar het theater gaan (tenzij je 'm per se niet wil missen). Zo had ik vorige keer in Londen voor 16 pond kaartjes voor Phantom of the Opera.
maandag 30 maart 2015 om 12:54
Ik ben in januari in Londen geweest, ook bij de Lion King, en we hebben daar ter plekke bij ons hotel kaarten gekocht. Maar er zijn in Londen zelf veel (betrouwbare) gelegenheden waar je kaartjes kan kopen. Online weet ik dus niet. Wij hadden twee dagen van tevoren geboekt en nog prima plaatsen.
We zaten in de royal circle, dat is het eerste balkon maar wel groot. Ik denk dat de stalls het leukst zijn om te zitten.
We zaten in de royal circle, dat is het eerste balkon maar wel groot. Ik denk dat de stalls het leukst zijn om te zitten.
maandag 30 maart 2015 om 13:00
Bedankt voor de tip van het ter plekke kaarten kopen, maar ik wil de kaarten als kado geven, en dan moet ik wel zeker weten dat het ook echt gaat gebeuren dus tips over sites of plekken zijn nog steeds meer dan welkom! In ieder geval goed om te weten dat royal circle het balkon is. Stalls schijnen plekken te zijn die soms ook tegen het podium op kijken. Dus zouden plekken in de stalls sectie, en dan een beetje in het midden of achteraan het mooiste zich opleveren?
maandag 30 maart 2015 om 13:11
Ik ga ook binnenkort naar Londen en naar de Lion King. Ik heb ze via de site van het theater gekocht, is veel goedkoper dan de nederlandse sites die ze ook verkopen.
Dan kan je ook de plattengrond bekijken e.d. Wel moet je met creditcard betalen volgens mij. Wij hebben er wel voor gekozen om de kaartjes op de dag op te halen bij het theater ipv opsturen omdat ze dan pas ongeveer 5 dagen voor de voorstelling binnen kunnen zijn en ik wilde dan met internationale post niet gokken. Dan moet degene van wie de creditcard is, trouwens wel mee om de kaartjes te halen.
Dan kan je ook de plattengrond bekijken e.d. Wel moet je met creditcard betalen volgens mij. Wij hebben er wel voor gekozen om de kaartjes op de dag op te halen bij het theater ipv opsturen omdat ze dan pas ongeveer 5 dagen voor de voorstelling binnen kunnen zijn en ik wilde dan met internationale post niet gokken. Dan moet degene van wie de creditcard is, trouwens wel mee om de kaartjes te halen.
maandag 30 maart 2015 om 13:12
Wij zijn afgelopen November naar Londen en naar de musical geweest! Het is echt een aanrader. Wij hadden de kaartjes ook van tevoren online gekocht.
Wij hebben de kaartjes gekocht op: https://www.londontheatredirect.com
Kaartjes kregen we denk ik uiterlijk 2 weken na aankoop binnen in de bus. Dus is een betrouwbare website.
Wij zaten zelf in de stalls en dat was prima! We konden alles goed zien
Wij hebben de kaartjes gekocht op: https://www.londontheatredirect.com
Kaartjes kregen we denk ik uiterlijk 2 weken na aankoop binnen in de bus. Dus is een betrouwbare website.
Wij zaten zelf in de stalls en dat was prima! We konden alles goed zien
maandag 30 maart 2015 om 13:18
pffff wat een gedoe, via de site van het theater zijn er nog maar 22 plekken beschikbaar, via londontheatredirect wel meer plekken maar die zijn 10 pond duurder per kaart, en als ik klik op buy tickets now op de site van de lion king (lionking.co.uk) heb ik de meeste keus en die kaarten zijn ook het goedkoopst. Maar ja, ik wil wel zeker weten dat ik ze thuisgestuurd krijg :p
zaterdag 4 april 2015 om 23:13