Werk & Studie alle pijlers

werken ongezond...

01-04-2015 11:10 278 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi goedemorgen,

Vanaf 01 juni 2014 werk ik niet meer door een arbeidsconflict. In het begin vond ik dat erg lastig , ik was namelijk bijna 8 jaar werkzaam als commercieel medewerker binnendienst. En had het prima naar mijn zin. Tot er wat wrijving tussen mij en mijn manager ontstond. Nou ja ik was niet van plan om voor die jongen te kruipen, dus ben mijzelf gebleven. Gelukkig zijn we er uit gekomen en heb ik netjes wat centjes meegekregen. Nu zit ik in de WW en solliciteer druk. Maar heb ook zeeen van tijd over, om te koken , wakker te worden wanneer het licht word. Slapen wanneer ik moe ben . Sporten. Leuke dingen en nadenken over de toekomst en die neigt steeds meer naar een totaal andere omgeving. Zonnig en buiten onze prachtige EU.

Weken is niet gezond is mijn conclusie :D

Eigenlijk wil ik helemaal niet meer heel graag werken , zijn er gelijk denkenden.
Leeuwen leven toch ook in groepen? Maar.. een mannetjesleeuw, dat verklaart een hoop ja. Ligt op z'n luie gat te wachten tot de vrouwtjes het eten aanleveren, om zich dan als eerste aan al dat lekkers tegoed te doen.
Later is nu
O, wat jammer. Matszy reageert niet eens op de mensen die het helemaal of deels met hem eens zijn. Dit topic gaat dus helemaal niet over werk en de toekomst van werk, over arbeidsethos, basisinkomen, de lulkoek van werkgelegenheid bevorderen, over vuil werk, slavernij en wat niet al.

Het is alleen maar lekker schoppen. Saaaaaiiiiii. Nog saaier dan de saaiste kantoorbaan.

Jammer.
quote:strikjemetstippels schreef op 01 april 2015 @ 18:48:

En dan loop je door de favela's met je dure klokjes en je Nederlands uiterlijk en dan word je met vier kogels in je goddelijke lijf zonder wheat belly in een greppel terug gevonden, gewikkeld in je Burberry shirt.burberry shirt . ik draag mc gregor. en ik ga niet naar brazilie. daar spreekt men geen spaans ;)
quote:korenwolf schreef op 02 april 2015 @ 11:36:

O, wat jammer. Matszy reageert niet eens op de mensen die het helemaal of deels met hem eens zijn. Dit topic gaat dus helemaal niet over werk en de toekomst van werk, over arbeidsethos, basisinkomen, de lulkoek van werkgelegenheid bevorderen, over vuil werk, slavernij en wat niet al.

Het is alleen maar lekker schoppen. Saaaaaiiiiii. Nog saaier dan de saaiste kantoorbaan.

Jammer.

klets niet nog 24 uur geleden gestart. en meer dan 200 reacties waarvan stuk of 30 van mij.

niet slecht ;)
quote:Dreamer schreef op 02 april 2015 @ 11:28:

Leeuwen leven toch ook in groepen? Maar.. een mannetjesleeuw, dat verklaart een hoop ja. Ligt op z'n luie gat te wachten tot de vrouwtjes het eten aanleveren, om zich dan als eerste aan al dat lekkers tegoed te doen.;)
quote:pussywillow schreef op 01 april 2015 @ 17:14:

Hahaha, dit topic made my day

Ik lach de ballen uit mijn broek , dat is beter dan de ballen uit je broek werken, dat ben ik met je eens Matszy. Lekker niets doen op kosten van de staat. Ofzoiets. Zelf heb ik ook net ontdekt dat werken heel ongezond is, dus ik zit verplicht bij te komen, maar daarna ga ik weer lekker aan de slag hoor! In iets wat ik zelf leuk en nuttig vind. Maar ik laat wel eerst mijn nageltjes groeien, mijn haartjes glanzen en mijn goddelijke figuurtje trainen

Wat mij betreft is het tijd voor het basisinkomen zodat iedereen hetzelfde krijgt, en niet alleen de tokkies (lees; bewust en onnodig werklozen, dus niet de mensen waarvoor de bijstand uiteindelijk is bedoeld!) die nog te lui zijn om hun gat te krabben, laat staan de hond uit te laten. Als we allemaal hetzelfde inkomen krijgen, dus ook de rijken onder ons, kan iedereen daarnaast naar hartelust werken zoveel als je wil in de sector die je wil en met gebruik van je talent. Iedereen blij. Scheelt vast een hoop geld voor al die zorg en uitkeringen van mensen die ziek worden van hun werk.beterschap. kies iets creatiefs
quote:mara2 schreef op 01 april 2015 @ 19:00:

[...]

Blowen doet je goed. Beatrix is al even geen Koningin meer maar haar zoon.okey feestneus . helemaal jou ding zo te horen. lang leve de monarchie. oranje is toch geen kleur joh.
quote:Yggdrasil- schreef op 01 april 2015 @ 19:25:

En als je ECHT uit die 'kudde' wil, wees dan ook een echte vent en verklaar je souverein!! Dan, en alleen dan, ben je pas echt vrij!

bedoelde je

soeverein bijv.naamw.Uitspraak:   [suvə'rɛin] die of dat de meeste macht heeft Voorbeelden:   `een soevereine staat`, `soevereine vorsten` © Kernerman Dictionaries. SpellingCorrect gespeld: 'soeverein' komt voor in de Woordenlijst Nederlandse Taal van de...

Gevonden op http://www.woorden.org/woord/soeverein
quote:matszy27 schreef op 02 april 2015 @ 12:33:

[...]

klets niet nog 24 uur geleden gestart. en meer dan 200 reacties waarvan stuk of 30 van mij.

niet slecht ;)Ah, je bent social media marketeer? Reacties tellen, in plaats van kwaliteit leveren? Dan kunnen we alleen maar blij zijn dat je met werken gestopt bent.
Vriend Rick doet ook al jaaaaaren niets

vriend Rick
quote:matszy27 schreef op 02 april 2015 @ 12:33:

[...]

Je scoort nog onder Wat eten we vandaag
quote:korenwolf schreef op 02 april 2015 @ 13:03:

[...]

Ah, je bent social media marketeer? Reacties tellen, in plaats van kwaliteit leveren? Dan kunnen we alleen maar blij zijn dat je met werken gestopt bent.

fora en kwaliteit tell me.......

deze site is toch van de sbs group en die pulp
quote:lilalinda schreef op 02 april 2015 @ 13:13:

[...]

Je scoort nog onder Wat eten we vandaagdaar scoor ik niet . ik eet veel te gezond. totaal geinteresseerd wat een ander eet.
niet geintereseerd
quote:lilalinda schreef op 02 april 2015 @ 13:13:

[...]

Je scoort nog onder Wat eten we vandaag

werk jij niet.....

wat voor huis woon je ?

welke omgeving ?

wat voor baan ?
quote:diamond-gloss schreef op 02 april 2015 @ 13:04:

Vriend Rick doet ook al jaaaaaren niets

vriend Rickcabaret bah . ik ben veel grappiger
quote:Yggdrasil- schreef op 01 april 2015 @ 19:37:

[...]

Je doet de hele tijd wel erg veel aannames, maar het vervelendst vind ik je onrealistische kijk op de wereld. Wat als iedereen er zo over dacht als jij? Dat kan toch helemaal niet? Wat een soepzootje zal het worden hier. Geen winkels geen dokters, geen polities, geen docenten, geen techneuten, geen loodgieters, geen chirurgen, geen niks niet.

Dan zit je dus autarkisch te zijn met je autodidactische talent in een hutje op de hei, samen met de rest vd wereldbevolking,

Jeuj.Maar dat is het nou juist. Niet iedereen moet zo gaan denken want anders kunnen wij niet meer leven..
quote:lilalinda schreef op 01 april 2015 @ 13:21:

en als ik nu de checkpot win, zou ik blijven werken.

Mensen die te lang thuiszitten (werkloos) of met pensioen lijken toch vaak snel te vervreemden van de samenleving.Bij mij werkt dat juist anders sinds ik werkloos ben. Ik heb nu veel meer tijd om vrienden etc te ontmoeten, waar ik voorheen weinig tijd voor had. Toen ik nog werkte, had ik voornamelijk contact met collega's. In m'n vrije tijd moest ik uitrusten om weer op te laden voor de komende werkweek. Voor andere dingen had ik toen weinig tijd of zin.
quote:matszy27 schreef op 02 april 2015 @ 13:53:

[...]

werk jij niet.....

wat voor huis woon je ?

welke omgeving ?

wat voor baan ?Gaat je geen hol aan
quote:Raldy schreef op 02 april 2015 @ 13:59:

[...]

Bij mij werkt dat juist anders sinds ik werkloos ben. Ik heb nu veel meer tijd om vrienden etc te ontmoeten, waar ik voorheen weinig tijd voor had. Toen ik nog werkte, had ik voornamelijk contact met collega's. In m'n vrije tijd moest ik uitrusten om weer op te laden voor de komende werkweek. Voor andere dingen had ik toen weinig tijd of zin.+1
quote:matszy27 schreef op 02 april 2015 @ 13:54:

[...]

cabaret bah . ik ben veel grappiger

Laat dat eens merken dan?

Ik heb het idee dat je vooral voor jezelf grappig bent, als je tenminste stoned bent.
Later is nu
quote:Raldy schreef op 02 april 2015 @ 13:59:

[...]

Bij mij werkt dat juist anders sinds ik werkloos ben. Ik heb nu veel meer tijd om vrienden etc te ontmoeten, waar ik voorheen weinig tijd voor had. Toen ik nog werkte, had ik voornamelijk contact met collega's. In m'n vrije tijd moest ik uitrusten om weer op te laden voor de komende werkweek. Voor andere dingen had ik toen weinig tijd of zin.

collega's verschrikelijk volk . ik heb ook heel veel sociale contacten, ik ben niet de enige die thuis zit gelukkig. Je kan op dinsdag naar de efteling zonder in de rij te staan. Vakantie buiten de bouwvak. Het heeft ook zijn voordelen. En de gezondheid

En drie sollicitaties verstuurd. En niet via zo een bemiddel buro. Maar ouderwets vacatures gespeurd. Ik schrijf mij niet graag in bij headhunters , bemiddelburos , uitzendbureaus. Wat een weertje ik ga met de hond naar het bos. Ik ben kapot . Drukke dag
quote:lilalinda schreef op 02 april 2015 @ 13:59:

[...]

Gaat je geen hol aanhallo wat een taal. Ik wil een profiel van jou schetsen . ;)
quote:Dreamer schreef op 02 april 2015 @ 14:20:

[...]

Laat dat eens merken dan?

Ik heb het idee dat je vooral voor jezelf grappig bent, als je tenminste stoned bent.

ik heb in dit forum geschreven dat ik drank afkeur en bagger vind. en dat ik dan eerder zal blowen.

maar dat is toch zonde persoontje , dat zorgt voor spierafbraak. en zoals je hebt kunnen lezen ben ik vol van mijzelf. gezond haar . sterke nagels. sixpack . Een spiermassa zo groot als bij de meesten van jullie waarschijnlijk het vetpercentage is.

blowen is ongezond en zorgt voor afbraak van je spieren, lelijke tanden .

no way...

hoe was je dag ?
quote:matszy27 schreef op 02 april 2015 @ 16:29:

[...]

ik heb in dit forum geschreven dat ik drank afkeur en bagger vind. en dat ik dan eerder zal blowen.

maar dat is toch zonde persoontje , dat zorgt voor spierafbraak. en zoals je hebt kunnen lezen ben ik vol van mijzelf. gezond haar . sterke nagels. sixpack . Een spiermassa zo groot als bij de meesten van jullie waarschijnlijk het vetpercentage is.

blowen is ongezond en zorgt voor afbraak van je spieren, lelijke tanden .

no way...

hoe was je dag ?

Ik zeg niet dat je blowt, ik zeg dat je misschien grappig bent in het perspectief van iemand die blowt. Tenminste, zo bedoelde ik het.

Mijn dag IS nog steeds fijn, lekker gewerkt nu voor tv hangen.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven