Wereldkaart
zondag 17 augustus 2008 om 17:34
Wie heeft ideeën voor mij? Ik wil graag aan de wand een wereldkaart ophangen waarop ik kan aangeven naar welke landen ik nog wil reizen, welke landen in al bezocht heb en waar ik heen ga. Ik weet alleen niet waar ik zo'n kaart kan vinden en welke kwaliteit hij het beste kan hebben.
Ik heb zitten denken aan een kaart die gelamineert is en misschien dat je er dan overheen kunt verven met magneetverf zodat je er magneetjes op kunt plakken en er geen gaten in kunt maken, maar ik weet niet of dit haalbaar is. Wie weet hier wat een goede oplossing is en waar je mooie kaarten kunt kopen?
Alvast bedankt voor de hulp!
Ik heb zitten denken aan een kaart die gelamineert is en misschien dat je er dan overheen kunt verven met magneetverf zodat je er magneetjes op kunt plakken en er geen gaten in kunt maken, maar ik weet niet of dit haalbaar is. Wie weet hier wat een goede oplossing is en waar je mooie kaarten kunt kopen?
Alvast bedankt voor de hulp!
zondag 17 augustus 2008 om 17:45
zondag 17 augustus 2008 om 18:03
Bedankt voor jullie snelle reacties. De zoekterm met magneethoudend heeft ook al wat meer resultaten opgeleverd (ik was zelf niet op het woord magneethoudend gekomen). Als je ze magneethoudend koopt zijn ze wel redelijk prijzig. Ik vind het alleen zonde om in zo'n mooie kaart te prikken of ze te beschadigen. Ik wil er nog heel lang van kunnen genieten.
Ik zal ook eens kijken naar de kaart van de ikea. Ik kom daar nooit, maar zal eens kijken op de website.
Thanks
Ik zal ook eens kijken naar de kaart van de ikea. Ik kom daar nooit, maar zal eens kijken op de website.
Thanks
zondag 17 augustus 2008 om 21:06
Is het geen optie om de contouren van de wereldkaart zelf op een effen muur te schilderen? Bijvoorbeeld een groene muur, dan in witte (stippel)lijnen de wereldkaart erop, en dat je dan met kleine beetjes andere muurverf stipjes kunt zetten bij waar je al geweest bent en waar je naartoe wilt? De stipjes kun je dan makkelijk veranderen en als je de hele kaart zat bent tex je er gewoon overheen.